riikaan ekareissu

matkaaja222

Lähdössä ensimmäistä kertaa Riikaan. Lennot Ryanair:lla, hotelli Dodo. Olisko kivoja käytännön vinkkejä? Hintatasosta haluaisin kysellä, en mitään ruokahintoja tai ravintola. Haluaisin esim. taksimatkoista kentältä-hotellille n. hintoja. Osaisi suunnilleen maksaa kohtuudella. Kaikki tieto kyllä käy :)

4

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

      Kyllähän täältä löydät viestejä kelailemalla vastauksia, mutta vielä joitakin:
      Edullisin kulkupeli keskustaan on linja-auto.
      22 ja 22e kulkevat. Dodoon mennessä kannattaa se vakiobussi eli 22, ja pois Stockmannin luona.
      Taksi keskustaan noin 6-7 latia. Dodolle asti ehkä reilun latin enemmän. Käytä niitä punaisia relluja siellä asemalla. Ne ovat rehellisiä. Kerro tai kirjoita osoite eli se Jersikas iela. Taksikuskit eivät ole täällä niin fiksuja kuin Suomessa ja hotelli on uusi eli eivät välttämättä lonkalta tiedä paikkaa. Linja-auton hinta 0,4 latia.

      • Suomiporo

        Riganieki antoikin hyviä ohjeita. Tuosta linja-autosta vielä, eli Stockmann on siis pysäkin nimi joka on yllätys yllätys Stockmannin tavaratalon edessä.

        Se on toinen pysäkki ison joen jälkeen aivan keskustassa. Konduktööri tätikin varmaan sen teille kiltisti näyttää, eli ette voi missata.

        Monessa bussissa on vielä nuo pysäkin nimet hienoilla elektronisilla tauluilla näytetty.

        Hauskaa matkaa


      • matkaaja222

        Onko tietoa mistä saisin kohtalaisen Riikan kartan? Netissä aika huonoja, tai siis ne mitä itse olen löytänyt.


      • Riganieki
        matkaaja222 kirjoitti:

        Onko tietoa mistä saisin kohtalaisen Riikan kartan? Netissä aika huonoja, tai siis ne mitä itse olen löytänyt.

        Turisti-infossa esimerkiksi Mustapäiden talolla on saatavilla infoa ja varmasti hyvä turistikarttakin.
        Hotelleista saat melko varmasti opaskartan.
        Täällä myös löytyy
        http://www.losave.net/minne.html
        Siellä on ihan kohtuullinen Riian kartta. Saa zoomattuakin melko tarkaksi. Ei näytä olevan ihan hitaille nettiyhteyksille, mutta hyvä kartta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe