Lähdössä ensimmäistä kertaa Riikaan. Lennot Ryanair:lla, hotelli Dodo. Olisko kivoja käytännön vinkkejä? Hintatasosta haluaisin kysellä, en mitään ruokahintoja tai ravintola. Haluaisin esim. taksimatkoista kentältä-hotellille n. hintoja. Osaisi suunnilleen maksaa kohtuudella. Kaikki tieto kyllä käy :)
riikaan ekareissu
4
1606
Vastaukset
- Riganieki
Kyllähän täältä löydät viestejä kelailemalla vastauksia, mutta vielä joitakin:
Edullisin kulkupeli keskustaan on linja-auto.
22 ja 22e kulkevat. Dodoon mennessä kannattaa se vakiobussi eli 22, ja pois Stockmannin luona.
Taksi keskustaan noin 6-7 latia. Dodolle asti ehkä reilun latin enemmän. Käytä niitä punaisia relluja siellä asemalla. Ne ovat rehellisiä. Kerro tai kirjoita osoite eli se Jersikas iela. Taksikuskit eivät ole täällä niin fiksuja kuin Suomessa ja hotelli on uusi eli eivät välttämättä lonkalta tiedä paikkaa. Linja-auton hinta 0,4 latia.- Suomiporo
Riganieki antoikin hyviä ohjeita. Tuosta linja-autosta vielä, eli Stockmann on siis pysäkin nimi joka on yllätys yllätys Stockmannin tavaratalon edessä.
Se on toinen pysäkki ison joen jälkeen aivan keskustassa. Konduktööri tätikin varmaan sen teille kiltisti näyttää, eli ette voi missata.
Monessa bussissa on vielä nuo pysäkin nimet hienoilla elektronisilla tauluilla näytetty.
Hauskaa matkaa - matkaaja222
Onko tietoa mistä saisin kohtalaisen Riikan kartan? Netissä aika huonoja, tai siis ne mitä itse olen löytänyt.
- Riganieki
matkaaja222 kirjoitti:
Onko tietoa mistä saisin kohtalaisen Riikan kartan? Netissä aika huonoja, tai siis ne mitä itse olen löytänyt.
Turisti-infossa esimerkiksi Mustapäiden talolla on saatavilla infoa ja varmasti hyvä turistikarttakin.
Hotelleista saat melko varmasti opaskartan.
Täällä myös löytyy
http://www.losave.net/minne.html
Siellä on ihan kohtuullinen Riian kartta. Saa zoomattuakin melko tarkaksi. Ei näytä olevan ihan hitaille nettiyhteyksille, mutta hyvä kartta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289