Miten loppujen lopuksi kävi tangoprinsessa Heidi Kyrölle kun vaihtoi kukkamekon nahkahousuihin? Eli onko tehnyt hevikeikkoja tiheään tahtiin ja paljonko lienee levy myynyt?
Missä Heidi Kyrö..
6
715
Vastaukset
- fghjkl
No siinäpä vasta rock-artisti! Ei pärjännyt edes humppakuvioissa. Taitaa pimu lauleskella nykyisin lähinnä suihkussa.
- tää Kyrö
Löi kätensä pa****n kun jätti iskelmät! Lainasin eilen tuon uusimman levyn kirjastosta, mutta jäi yhteen kuuntelukertaan! Ei hänen "tusinaiskelmä-ääni" toimi vähänkään raskaammassa musassa. Levy ei ole kaiketi edes myynyt paljon mitään, ja ne muutamat hullut keikatkin on lähinnä yksityistilaisuuksia.
Ilkesikin silloin aikoinaan inistä, että 'tää iskelmä aiheuttaa päänsärkyä, joudun vetämään Buranan voimalla iskelmäkeikat'. Hahhaaa! Näiden mokien jälkeen ei ole edes paluuta tanssilavoille!- tolta
taittunut edes humppa/iskelmä. veikkaan että bändin jätkillä on kulunut sitä buranaa vähän enemmän, kuin Heidillä.
- Anonyymi
Moikka. Mikä on se Heidin menevä piisi, jossa lauletaan "olen vapaa, ja minä olen vapaa, on lauantai... DJ..."
- Anonyymi
Heidin laulu on nimeltään Hienot päivät.
Mukava laulu ja siitä on videokin youtubessa. - Anonyymi
Onpas muuten rumaa ja ilkeää tekstiä täällä. Heidi on ihana <3 Olisin lähtenyt Hyvinkään kirkkoon joulukonserttiin, jos olisin hoksannut ajoissa tällä viikolla.
Heidin fani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744016- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382769- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141061