Miten loppujen lopuksi kävi tangoprinsessa Heidi Kyrölle kun vaihtoi kukkamekon nahkahousuihin? Eli onko tehnyt hevikeikkoja tiheään tahtiin ja paljonko lienee levy myynyt?
Missä Heidi Kyrö..
6
595
Vastaukset
- fghjkl
No siinäpä vasta rock-artisti! Ei pärjännyt edes humppakuvioissa. Taitaa pimu lauleskella nykyisin lähinnä suihkussa.
- tää Kyrö
Löi kätensä pa****n kun jätti iskelmät! Lainasin eilen tuon uusimman levyn kirjastosta, mutta jäi yhteen kuuntelukertaan! Ei hänen "tusinaiskelmä-ääni" toimi vähänkään raskaammassa musassa. Levy ei ole kaiketi edes myynyt paljon mitään, ja ne muutamat hullut keikatkin on lähinnä yksityistilaisuuksia.
Ilkesikin silloin aikoinaan inistä, että 'tää iskelmä aiheuttaa päänsärkyä, joudun vetämään Buranan voimalla iskelmäkeikat'. Hahhaaa! Näiden mokien jälkeen ei ole edes paluuta tanssilavoille!- tolta
taittunut edes humppa/iskelmä. veikkaan että bändin jätkillä on kulunut sitä buranaa vähän enemmän, kuin Heidillä.
- Anonyymi
Moikka. Mikä on se Heidin menevä piisi, jossa lauletaan "olen vapaa, ja minä olen vapaa, on lauantai... DJ..."
- Anonyymi
Heidin laulu on nimeltään Hienot päivät.
Mukava laulu ja siitä on videokin youtubessa. - Anonyymi
Onpas muuten rumaa ja ilkeää tekstiä täällä. Heidi on ihana <3 Olisin lähtenyt Hyvinkään kirkkoon joulukonserttiin, jos olisin hoksannut ajoissa tällä viikolla.
Heidin fani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581