Torres ja Villa on parhaimillaan vähän kun mä ja pelee`..meitin oma edustusjengihän luopui siitä joskus ysikut luvulla-pelitavasta jossa, keskikentällä otettiin ylivoima, sukkuloitiinn intuition varassa boxiin ja takas, ja vietiin vastustaja kaunihisti..ns..toledon torille (pyhä aukio Rion slummissa)oon vähän liikuttunut kun joku haluaa vielä pelata..tuon vanhanaikaisen kauniin kaavaan mukaan..meistä se oli ja on ainoa oikea tapa pelata orpojen prinssien jalkapalloa.
Faberges..on vähän niinkuin vapautunut sielu..
Ja Iker on hieno kapteeni..Espanja on näissä kisoissa sydämen joukkue, ainoa joka voitti kaikki käymänsä ottelut..ja Luis Aragones pääsee
Gompostolan vaelluksellensa..
Oikealla valmentajalla on karisma verkkatakkinsa rintapielen pinssissä, eikä tarvitse kolmen tonnin kravattipukua..
Ole! pojat tänään on teidän vuoro..pyysin näitä taivaita puolellenne..isä hymyili.
Viimeiset brasialaiset!
Garrincha
0
260
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317826
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455400- 594832
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1482840Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322021- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381682