Torres ja Villa on parhaimillaan vähän kun mä ja pelee`..meitin oma edustusjengihän luopui siitä joskus ysikut luvulla-pelitavasta jossa, keskikentällä otettiin ylivoima, sukkuloitiinn intuition varassa boxiin ja takas, ja vietiin vastustaja kaunihisti..ns..toledon torille (pyhä aukio Rion slummissa)oon vähän liikuttunut kun joku haluaa vielä pelata..tuon vanhanaikaisen kauniin kaavaan mukaan..meistä se oli ja on ainoa oikea tapa pelata orpojen prinssien jalkapalloa.
Faberges..on vähän niinkuin vapautunut sielu..
Ja Iker on hieno kapteeni..Espanja on näissä kisoissa sydämen joukkue, ainoa joka voitti kaikki käymänsä ottelut..ja Luis Aragones pääsee
Gompostolan vaelluksellensa..
Oikealla valmentajalla on karisma verkkatakkinsa rintapielen pinssissä, eikä tarvitse kolmen tonnin kravattipukua..
Ole! pojat tänään on teidän vuoro..pyysin näitä taivaita puolellenne..isä hymyili.
Viimeiset brasialaiset!
Garrincha
0
239
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161051- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828