Onko helsingissä sormusalennusmyyntejä kesäisin?
Sormukset maksavat hirmuisesti.. 300-1000€ kepoisasta.. ajattelin vaan tietääkö joku?
Sormus
2
1074
Vastaukset 2
- kihlaukseen ei tarvita sorm...
mutta JOS kihlausta haluaa juhlistaa sormuksella, niin on sanottu että sopiva hinta sormukselle on miehen 2 kk palkka.
Kyse on sentään sitoutumisesta yhteen loppuelämän ajaksi.
(Jos se jotakuta kiinnostaa: itse olin kihloissa pari viikkoa ennen vihkimistä eikä kihlasormuksia hankittu. Kihlaus oli sopimus avioliitosta ja vihkimispäivä varattiin maistraatista saman tien.)- halvemmat
sormukset...90€/kpl, mutta silloinen rahatilanne ei antanut oikein enmpää periksi. Tottakai olis kiva kun ois joku tosi hieno sormus jossa ehkä jotain pieniä timantteja (nyt perus kultainen rinkula), mutta tämä sormus on minulle äärettömän arvokas ainakin tunnearvoa sillä on.Mut sanoisin että jos vaan mitenkään rahaa pystyy irrottamaan niin kannattaa sitä sormukseen satsata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646