Onko helsingissä sormusalennusmyyntejä kesäisin?
Sormukset maksavat hirmuisesti.. 300-1000€ kepoisasta.. ajattelin vaan tietääkö joku?
Sormus
2
1035
Vastaukset
- kihlaukseen ei tarvita sorm...
mutta JOS kihlausta haluaa juhlistaa sormuksella, niin on sanottu että sopiva hinta sormukselle on miehen 2 kk palkka.
Kyse on sentään sitoutumisesta yhteen loppuelämän ajaksi.
(Jos se jotakuta kiinnostaa: itse olin kihloissa pari viikkoa ennen vihkimistä eikä kihlasormuksia hankittu. Kihlaus oli sopimus avioliitosta ja vihkimispäivä varattiin maistraatista saman tien.)- halvemmat
sormukset...90€/kpl, mutta silloinen rahatilanne ei antanut oikein enmpää periksi. Tottakai olis kiva kun ois joku tosi hieno sormus jossa ehkä jotain pieniä timantteja (nyt perus kultainen rinkula), mutta tämä sormus on minulle äärettömän arvokas ainakin tunnearvoa sillä on.Mut sanoisin että jos vaan mitenkään rahaa pystyy irrottamaan niin kannattaa sitä sormukseen satsata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842043
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78983
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16967- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940