Zazabella, kokemuksia?

kellään

Onko kellään kokemuksia hääpuvun tilaamisesta Zazabellan kautta? Jos on, niin millaisia? Kiitos! =)

66

17929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazzmanrocks

      Minäkin olisin kiinnostunut tietämään onko kyseinen paikka luotettava!

      • puku kadoksissa

        Puku, joka tuli minulle oli hieno (ostin sen samplealesta) se ei kuitenkaan ollut sopiva ja palautin puvun. Puku on nyt kuulemma hävinnyt jonnekin matkalla, enkä ole vielä saanut rahojani takaisin. Onneksi on kuitit ja todistukset. Olkaa ainakin tarkkoina.


      • zazabella
        puku kadoksissa kirjoitti:

        Puku, joka tuli minulle oli hieno (ostin sen samplealesta) se ei kuitenkaan ollut sopiva ja palautin puvun. Puku on nyt kuulemma hävinnyt jonnekin matkalla, enkä ole vielä saanut rahojani takaisin. Onneksi on kuitit ja todistukset. Olkaa ainakin tarkkoina.

        Moi. Bongasin viestisi ihan sattumalta. Onhan tämä palautus-asia käsitelty ja sait rahasi takaisin? Posti jostain syystä ei löytänyt pakettiasi kun ei ollut mitään seurantakoodia. Kesti aika kauan selvittää.


      • Sarah03

        Hei,
        Tilasin joku aika sitten zazabellalta hääpuvun ja se tuli sovitussa ajassa.
        Puku on todella upea ja juuri mittojeni mukaan tehty!!
        Minä ainakin voin suositella lämpimästi.
        Pukuun tehtiin vielä samaan rahaan haluamani muutokset!
        Asiakaspalvelu oli osaavaa ja todella nopeaa!!
        Pakko hehkuttaa, koska olen niin iloinen ja onnellinen upeasta puvustani.


      • harkinnassa
        Sarah03 kirjoitti:

        Hei,
        Tilasin joku aika sitten zazabellalta hääpuvun ja se tuli sovitussa ajassa.
        Puku on todella upea ja juuri mittojeni mukaan tehty!!
        Minä ainakin voin suositella lämpimästi.
        Pukuun tehtiin vielä samaan rahaan haluamani muutokset!
        Asiakaspalvelu oli osaavaa ja todella nopeaa!!
        Pakko hehkuttaa, koska olen niin iloinen ja onnellinen upeasta puvustani.

        kiinnostaisi kanssa että voiko luotaa?


      • Sarah03
        harkinnassa kirjoitti:

        kiinnostaisi kanssa että voiko luotaa?

        Olen itse nyt ostanut zazabellasta jo kaksi asua eli todellakin voi luottaa :)
        Olen saanut juuri sellaisen puvun kuin olen halunnut!
        Ja toinen asu tehtiin vielä ihan täysin minun keksimäni mallin mukaan ja sekin onnistui täydellisesti.
        Nyt tämän innoittamana myös siskoni on tilaamassa puvun.
        Eli ainakin itse voin suositella zazabellaa todella lämpimästi!


      • varmaan ihan sattumalta
        zazabella kirjoitti:

        Moi. Bongasin viestisi ihan sattumalta. Onhan tämä palautus-asia käsitelty ja sait rahasi takaisin? Posti jostain syystä ei löytänyt pakettiasi kun ei ollut mitään seurantakoodia. Kesti aika kauan selvittää.

        täällä kyttäät ja selittelet, toimi!


    • Pinkki Pantteri

      Itse kävin paikan päällä iltapukua etsimässä. Ihastuttava nuoripari esitteli puhujaan kotonaan. Ystävällisiä, joustavia ja palvelualttiita. Löydin kaksi pukua ja edulliseen hintaan. Kaupasta en olisi saanut kankaita maksamallani kahden iltapuvun hinnalla.
      Suosittelen käymään paikan päällä Kaarinassa, jos mahdollista.

    • sinira

      Tilasin juuri kaksi korusettiä. Esitin kysymyksen liittyen tilaukseeni johon vastattiin viipymättä asiantuntevasti. Toimitus oli perillä minulla aiemmin kuin uskoinkaan eli ainakin tarpeeksi ajoissa. Suosittelen lämpimästi. Puvut ja muut tuotteet ihania ja palvelu tapauksessani moitteetonta.

      • tukkatyttö

        Itse olen tilaamassa hiustenpidennystä. Sunnuntaipäivänä kysyin sähköpostitse tarjousta ja jo muutaman tunnin päästä tuli tekstiviestillä hyvin asianmukaisesti kaikki tiedot. Olin positiivisesti yllättynyt että sain vastauksen niinkin nopeasti ja asiaa ruvettiin hoitamaan heti, pyhästä huolimatta. Sovimme siis että maksan puolet summasta heidän tililleen ja puolet kun olen saanut tuotteen. Nyt siis jännityksellä vielä odottelen että koska postiin tulee uusi tukkani. :D


      • Myrttiina
        tukkatyttö kirjoitti:

        Itse olen tilaamassa hiustenpidennystä. Sunnuntaipäivänä kysyin sähköpostitse tarjousta ja jo muutaman tunnin päästä tuli tekstiviestillä hyvin asianmukaisesti kaikki tiedot. Olin positiivisesti yllättynyt että sain vastauksen niinkin nopeasti ja asiaa ruvettiin hoitamaan heti, pyhästä huolimatta. Sovimme siis että maksan puolet summasta heidän tililleen ja puolet kun olen saanut tuotteen. Nyt siis jännityksellä vielä odottelen että koska postiin tulee uusi tukkani. :D

        itse tilasin Zazabellasta boleron. Bolero saapui, mutta ihan eri kokoisena kuin oli tilattu. Valitin asiasta ja Zazabella lupasi minulle uuden oikean kokoisena, tloimitusaika piti olla 3 viikkoa. Kun kolme viikkoa oli mennyt, aloin kysellä uuden boleron perään... Kuulemma oli postitettu ja olisi pitänyt tulla minulle. Noh, eipä ole näkynyt! Rahat kelpasi, mitään haluamaani en saanut vastineeksi ja nyt eivät vastaa sähköposteihin. Perkele.


      • kaasokin

        Ollaan porukalla tilattu zazabellasta puvut, 4kpl. Morsiamen puku todella erikoinen, eikä edes perinteisen värinen.

        Ensin käytiin paikan päällä katselemassa ja sovittamassa (silloin toimivat vielä kodissaan) Tehtiin tilaus ja sovitussa ajassa puvut olivat heillä, koska halusimme vielä sovittaa niitä varmuuden vuoksi.

        Viikko sitten kävimme heidän uudessa liikkeessä sovittamassa pukujamme, ja niihin päätettiin/jouduttiin tehdä muutamia muutoksia, esim omani oli liian pitkä. Muuten värit ja mallit vastasivat täysin toiveitamme. Tähän asti palvelu on ollut todella ystävällistä ja asiantuntevaa.

        Suosittelen lämpimästi!

        Mutta kuitenkin kannattaa aina käydä pukuja sovittamassa ennen tilausta, jos vaan mahdollista, oli sitten hankkimassa zazabellasta tai muualta. Liikkeessä tietävät kuitenkin tarkemmin mitkä mitat tarvii ottaa ja, että ne otetaan oikein.


    • Lämpimästi

      Minä ostin pukuni Zazabellasta ja hyvä mieli jäi. En kuitenkaan siis hankkinut mittatilauspukus, ne kun ovat halvempaa ja huopnompaa materiaalia (itse myyjä sanoi näin). Ostin siis maahantuodun ja kuvauksissa käytetyn puvun ja halvalla! Kävin sovittamassa pukua ja se istuu kuin hanska. Suosittelen lämmöllä! Luotettavia ja ystävällisiä ihmisiä molemmat.

      • niin sieltä

        löytyy kaikkien niin juhlapukubellan ja zazabellankin puvut. Kiinassa tehdään kaikki puvut :) Mutta sama kai tuo missä tehdään jos nättiä tulee.
        Ebayssa on kyl halvemmalla.


      • osta halvalla saat hyvän
        niin sieltä kirjoitti:

        löytyy kaikkien niin juhlapukubellan ja zazabellankin puvut. Kiinassa tehdään kaikki puvut :) Mutta sama kai tuo missä tehdään jos nättiä tulee.
        Ebayssa on kyl halvemmalla.

        ite ostin eri valmistajilta kaks pukua kauniiden huippusuunnittelijoiden kuvien perusteella. erityisesti morsiamet, varokaa.

        eka puku oli ihan eri mallinen, se oli ohutta tuulipukukangasta, pitsi oli kuin verhoista, huonosti ommeltu - järkyttävän ruma puku siis, roskiksen täytettä.

        toinen hääpuku oli karkeaa kiillotonta kangasta, ei mitään sellasta ku kuvassa.
        olis toiminu housukankaana paremmin. koristeen oli harsittu sojottamaan miten sattuu. vuorausta ei ollut, miehustassa vain kananmunakennokupit.
        tällästä mulle.

        näin vanhaa kansaa lainaten, paskasta ei saa konvehtia.

        koitas tosiaan tilata ebaysta puku.


      • iham saman
        osta halvalla saat hyvän kirjoitti:

        ite ostin eri valmistajilta kaks pukua kauniiden huippusuunnittelijoiden kuvien perusteella. erityisesti morsiamet, varokaa.

        eka puku oli ihan eri mallinen, se oli ohutta tuulipukukangasta, pitsi oli kuin verhoista, huonosti ommeltu - järkyttävän ruma puku siis, roskiksen täytettä.

        toinen hääpuku oli karkeaa kiillotonta kangasta, ei mitään sellasta ku kuvassa.
        olis toiminu housukankaana paremmin. koristeen oli harsittu sojottamaan miten sattuu. vuorausta ei ollut, miehustassa vain kananmunakennokupit.
        tällästä mulle.

        näin vanhaa kansaa lainaten, paskasta ei saa konvehtia.

        koitas tosiaan tilata ebaysta puku.

        en tosin ebaysta ostanut, mutta nettimyynnistä mikä sit valmistuttaa puvut ulkomailla.
        Hääpuku oli ihan pilalla. Hihat liian pienet, väärä väri, liian lyhyt, likainen ja huolimattomasti tehty, siinä oli jopa repeymä.
        Sain kyllä rahani takaisin kokonaisuudessaan, mikä oli tuetty plussaa, mut tällaista tapahtuu kuulemma hyvin harvoin :) Enpä usko, että ihan näin on.

        Älkää tosiaan luottako nettipukumyymälöihin vaikka kuin mainostaisi. Kannattaa ainakin käydä paikan päällä sovittamassa ja hankkia liikkeestä suoraan puku jos katsoo sen hyväksi.


      • hääthäät
        osta halvalla saat hyvän kirjoitti:

        ite ostin eri valmistajilta kaks pukua kauniiden huippusuunnittelijoiden kuvien perusteella. erityisesti morsiamet, varokaa.

        eka puku oli ihan eri mallinen, se oli ohutta tuulipukukangasta, pitsi oli kuin verhoista, huonosti ommeltu - järkyttävän ruma puku siis, roskiksen täytettä.

        toinen hääpuku oli karkeaa kiillotonta kangasta, ei mitään sellasta ku kuvassa.
        olis toiminu housukankaana paremmin. koristeen oli harsittu sojottamaan miten sattuu. vuorausta ei ollut, miehustassa vain kananmunakennokupit.
        tällästä mulle.

        näin vanhaa kansaa lainaten, paskasta ei saa konvehtia.

        koitas tosiaan tilata ebaysta puku.

        Meidän perhe on tilannut paljon vaatteita ja muuta ebaylta.
        Kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä.
        Kuva ja kuvaus on vastannut tuotetta. Paketit tulleet hyvinkin nopeasti. 1-3 viikkoa. Kertaakaan ei ole jäänyt paketti saapumatta. Aina oikea tuote ollut.
        Tosin olemme vain muutamasta maasta tilanneet. Saksa, Usa ja Englanti.
        Usa vähemmässä osassa kuitenkin.
        Nyt muutama "vakipaikka" mistä tilaamme.
        Itse en voi muuta kuin lämpimästi suositella.


      • kutja

        niinhän ne muutkin tekee....


    • Linda1111

      Tilasin puvuin zazabellasta mittatilauksena ja puku ei ollut sitä mitä kuvassa näytti ja väärän kokoinen pukua eivät suostuneet ottamaan takaisia ja s-posteihin ei vastata huijareita.! Jouduin hankkimaan uuden puvun.

      • ninninni

        millaisen puvun sieltä tilasit ? ja ostitko sen netin kautta vai kävitkö paikan päällä ?


      • Tintti111

      • kuin
        ninninni kirjoitti:

        millaisen puvun sieltä tilasit ? ja ostitko sen netin kautta vai kävitkö paikan päällä ?

        paskaa!!!


      • trand
        Tintti111 kirjoitti:

        Tilasin netistä http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=111413456
        tämän puvun.

        Hei, tarkistatko tarkemmin myyjän tietoa. Myyjän tunnus on "Aickha", puku ei ole siis Zazabellasta. Ko. myyjä käytti vain yhden Zazabellan puvun kuva. Huijarimyyjällä on jo kieltomerkki huuto.netissä.


      • toivotaan parasta

        nyt hieman pelottaa kun äsken tilasin mittatiluaspuvun kalliilla...


      • nituli
        toivotaan parasta kirjoitti:

        nyt hieman pelottaa kun äsken tilasin mittatiluaspuvun kalliilla...

        tilasitko mistä ? itse tilasin vanhojen mekkoni zazabellasta ja olen oikein tyytyväinen siihen. Malli ja väri sopivat ja muutoksia ei tarvinnut tehdä :) nyt vain odotellaan helmikuuta...


    • savon maalta.

      Itse katselin Zazabellan sivuilla hääpukuja ja päätin lähteä ihan Kaarinaan asti niitä sovittelemaan (sinne siis yli 600km matkaa). Voin sanoa että kannatti matkustaa, sillä sieltä löytyi The Puku! :D Olin ehkä täydellisen kokoinen (n.38) ja kaikki mekot, joita tahdoin sovittaa, olivat minulle sopivia. Toisaalta, samaan aikaan oli hääpukua etsimässä vähän isomman kokoinen morsian ja hänellekin löytyi useita mekkoja. Muissa liikkeissä on ollut todella vähän valinnanvaraa. Made in China -merkkinen on minunkin mekkoni ;) mutta tuntuu todella tukevalta ja hyvin tehdyltä, kuten myös muut tuolla sovittamani puvut.

      Ihan jumalanseläntakana tuo liike on, jossain keskellä peltoja ja tehdasalueita, mutta omalla autolla sinne pääsee aika helposti. Itse menin Turusta bussilla, eikä tuokaan ollut kovin vaikeaa. Tosin jos menette liikkeeseen, niin ottakaa huomioon että MAKSUNA KÄY VAIN KÄTEINEN TAI PK-KIRJAIMET SISÄLTÄVÄ PANKKIKORTTI! Luottokortit ja elektronit ei siis käy. Minulle tuo tuli yllätyksenä, mutta onneksi omassa yhdistelmäkortissa oli myös nuo PK-kirjaimet (mitä ne nyt ikinä tarkoittavatkaan).

      • jooooooo

        pankkikortti :)


      • Abi 2010

        Kävin juuri hiljattain Zazabellassa etsimässä yo-mekkoa kun olin jo kiertänyt kaikki Turun putiikit läpi, eikä sieltä ollut löytynyt muuta kuin nenäänsä nyrpisteleviä vanhoja myyjärouvia...Zazabellassa oli todella mukava asioida, myyjät olivat asiantuntevia, mutta eivät yrittäneet tuputtaa mitään väkisinkään. Liikkeessä oli myös hyvin paljon valinnanvaraa. Sieltä myyjä löysi itselleni sopivan mekon, johon sain kaupan päälle lyhennyksen. Maksujärjestelmä on myös joustava, sopii että maksaa puolet ja toisen puolen kun hakee valmiin mekon.

        Mittatilausmekkojen laatu ei näyttänyt aivan niin hyvältä kuin muiden, joten suosittelen itse liikkeessä käymistä.


    • pahoillaan

      Tilasin Zazabellasta puvun ym. asusteita. Jouduin odottamaan kauan tuotteita, ja loppujen lopuksi kaikki eivät edes olleet luvattuja, vaan tilalle tarjottuja korvaavia. Petyin pahasti, ja palautuksenkin ja rahojen takaisin saannin kanssa oli viivyttelyä.

      • pahasti pettynyt

        Zazabellasta en koskaan osta tai tilaa mitään, aivan hieveä puku tuli postista kiinasta ja korjaus yritykset nolla tasoa, yritin vielä reerata ammattiompelijalla pukua, mutta mitään ei ollut tehtävissä!!! Työ oli surkeaa....raha kyllä kelpasi, enkä pidä Kyseistä liikettä edes edullisena. Tilatkaa suomalaista työtä jatkossa, saatte varmasti mitä tilaatte!!!! Rahojani en takaisen saa, se on varmaa....


    • erittäin tyytyväinen

      tilasin hääpuvun netin kautta zazabellasta ja olin erittäin tyytyväinen! palvelu oli ystävällistä, sähköpostiin vastattiin nopeasti ja puku tuli hyvin nopeasti postin kautta! oli juuri se, mitä kuvassa oli :)

    • Puvun tilannut

      Tilasin mittatilaus puvun zazabellasta 29.3 ja tänään puku saapui perille. Puvun saapuminen pitkittyi tulivuoren takia ja olinkin huolissani että saanko sitä ollenkaan. Zazabellasta ystävällinen asiakaspalvelija kuitenkin piti huolen siitä, että sain pukuni ajoissa ja se tuli ihan kotiin kannettuna :-) Olen erittäin tyytyväinen pukuuni, se sopii kuin hansikas.

      Suosittelen ehdottomasti, mutta kannattaa varata pari kuukautta aikaa jotta ehtii varmasti :)

      Niin ja mitä tulee puvun laatuun, en usko että olisin parempaa saanut jos olisin teettänyt suomessa. En löydä puvusta kertakaikkiaan mitään vikaa :)

      • nknknlk

        Itse tilasin mittatilaustyönä hääpuvun Zazabellasta ja olen erittäin tyytyväinen :) kunhan vaan syyskuu tulisi pian että sais laittaa puvun päälle :)


      • hyvin meni

        Tilasin ale-hääpuvun suoraan varastosta. Sain mitä halusin ja tiesin jo tilatessani että joudun käyttämään todennäk.pukuni ompelijalla vähän sisäänoton takia. Puku oli minun näköinen,kangas laadukasta ja toimitus nopeaa.


    • Järkkyä!!!!!

      Tilaamani pitkä iltapuku poikkesi täysin sovituskappaleesta ja työn laatu oli aivan järkyttävä!!! Puvut todennäköisesti tehdään halpatyövoimalla muissa maissa ..lopputulos onkin sen mukainen. Muutoksia ei kannata missään nimessä teettää, paikan "ompelijan" muokkausjälki on vielä kauheampaa.
      En voi kellekään suositella ko.liikettä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Oma maa mansikka

        Itselleni kävi täysin vastaava tilanne. Sovittamani puku liikkeessä ei lopulta vastannut tilattua kappaletta. Mittasuhteet olivat täysin pielessä, vaikka mitat otettiin liikkeessä ja puku tuli tehdä niiden mukaisesti. Lisäksi ompelujälki oli ala-arvoista, leikkaus vinossa jne. Lopulta, pitkällisen taistelun jälkeen, sain rahani takaisin. Liike ei ensin tullut lainkaan vastaan palautusoikuden suhteen, väittäen että reklamaatio tulisi tehdä paikan päällä pukua hakiessa. Kuluttajansuojalakia tuntevana tiedän etteivät kyseiset väitteet pidä paikkaansa. Kehtasivatpa väittää lisäksi muutakin täysin tuulesta temmattua omaa etua tavoitellakseen.

        Lopulta sain puvun palautettua. Muut joilla vastaavia kokemuksia, ottakaa ihmeessä yhteyttä liikkeeseen. Puvusta saa reklamoida vielä 2 kk oston jälkeen.Tilattujen tuotteiden tulee vastata sovittua eikä tässä ole porsaanreikää myyjän kannalta, vaikka kovasti niin väittävätkin.


      • MM
        Oma maa mansikka kirjoitti:

        Itselleni kävi täysin vastaava tilanne. Sovittamani puku liikkeessä ei lopulta vastannut tilattua kappaletta. Mittasuhteet olivat täysin pielessä, vaikka mitat otettiin liikkeessä ja puku tuli tehdä niiden mukaisesti. Lisäksi ompelujälki oli ala-arvoista, leikkaus vinossa jne. Lopulta, pitkällisen taistelun jälkeen, sain rahani takaisin. Liike ei ensin tullut lainkaan vastaan palautusoikuden suhteen, väittäen että reklamaatio tulisi tehdä paikan päällä pukua hakiessa. Kuluttajansuojalakia tuntevana tiedän etteivät kyseiset väitteet pidä paikkaansa. Kehtasivatpa väittää lisäksi muutakin täysin tuulesta temmattua omaa etua tavoitellakseen.

        Lopulta sain puvun palautettua. Muut joilla vastaavia kokemuksia, ottakaa ihmeessä yhteyttä liikkeeseen. Puvusta saa reklamoida vielä 2 kk oston jälkeen.Tilattujen tuotteiden tulee vastata sovittua eikä tässä ole porsaanreikää myyjän kannalta, vaikka kovasti niin väittävätkin.

        Olen seurannut viestiketjua jo jonkin aikaa ja kas kummaa, jotkin negatiiviset mielipiteet liikkeestä ovat hävinneet taivaantuuliin...


    • mo

      GRS

    • Tyytymätön

      Kyllä, itseltäni löytyy oikein tuoretta kokemusta kyseisen liikkeen palvelusta. Tilasin valmistujaisiini ajoissa monia kuukausia aikaisemmin Zazabellasta valmistujaismekon. Mekko tehtiin mittatilaustyönä.
      Liikkeessä palvelu oli tönkköä. Mitat mekon tekoa varten otettiin vähän hassusti ja pelkäsin, että mekosta tulee kyllä näillä mitoilla aivan liian iso.
      Noh mekko laitettiin tilaukseen ja tyhmänä tietysti maksoin koko summan etukäteen. ÄLKÄÄ IKINÄ MAKSAKO ETUKÄTEEN !! Mekon tilauksesta meni joku kuukausi kun mekko oli valmis.
      Lähdin sitten hakemaan mekkoa ja kappas mekkoni oli väärän värinen. Tilattiin se vaalean ruskeana ja mekko olikin valkoinen.... Lisäksi valkoisessa mekossa oli jotain outoja tahroja. No oikean väristä mekkoa ei oltaisi ehditty tekemään valmistujaisiini mennessä joten suostuin ottaamaan valkoisen lainaan valmistujaisiini, kunnes oikea mekko on valmis. No valkoinen mekko lähetettiin tahrojen vuoksi pesulaan ja koska tahrat eivät lähteneet pesussa, jouduttiin kyseinen kangasosa mekosta vaihtamaan. Mekon korjaukset oli ommeltu ihan vinoon..
      Sain korjatun valkoisen mekon kuitenkin ajoissa valmistujaisiini. Seuraavaksi jäinkin odottelemaan sitä oikean väristä mekkoa..Meni 2,5kk siitä kun mekko oli tilattu.. En missään vaiheessa saanut minkäänlaista ilmoitusta missä mekko on? Jouduin itse koko ajan olla yhteydessä liikkeeseen, että mikä kestää. Lopulta päätin laittaa reklamaation, että tahdon rahani takaisin.
      En saanut rahojani takaisin vaan sen oikean värisen mekon ainakin kahta kokoa isompana kuin se oli tilattu ja monta kuukautta myöhemmin..
      Liikkeessä virhettä ei pahoiteltu ja kaikki oli hieman välinpitämättömiä.
      Itse en suosittele liikettä kenellekkään!!!
      Nimimerkillä: 300€ arvoisen mittatilaustyö mekon omistaja, joka ei voi käyttää tilattua mekkoa ikinä

    • Päivä Prinsessana

      Onpas ikävää lukea joidenkin huonosta kokemuksesta Zazabellassa. Itse tilasin 6 viikkoa sitten Kaarinan Zazabellasta tanssipukua mittatilauksena. Myyjät olivat oikein ystävällisiä ja asiantuntevia. Mitat otettiin ja puku laitettiin tilaukseen haluamallani muutoksilla ja värillä. Tänään kävin pukua sovittamassa ja se istui kuin nakutettu. Myyjä itse sanoi, että oli enemmän tuuria kuin taitoa että puku istuu noin täydellisesti. On kuulemma hyvin normaalia, että mittatilauspukuunkin joudutaan tekemään pieniä korjauksia, jotta puku istuisi täysin. Sen takia liikkeessä tehtyihin mittatilauspukuihin kuuluu korjaukset hintaan. Hinta saattaa näin ollen olla hiukan korkeammat kuin verkkokaupassa tilatut. Minun tapauksessa mitään korjausta ei tarvittu tehdä. Nyt puku komeilee huoneessani ja odottaa helmikuuta. En saata odottaa sitä ihanaa päivää!! :) Liikkeessä oli kova kuhina kun oli niin paljon asiakkaita, mutta myyjät jaksoivat palvella kaikkia huomioiden oli sitten aikaa varattuna tai ei. Suosittelen Zazabellaa lämpimästi! Monet meidän lukiosta on myös hankkinut puvun kyseisestä liikkeestä.

    • Rahan tuhlausta

      Kai tajuat, että ostamasi mekko on vain kopio jostain alkuperäisestä, joka on luultavasti vielä vuosia vanha malli ja on näin ollen nähty vanhojentansseissa useita kertoja aiemminkin? Olisit saanut oikeasti originaalin ja laadukkaan mekon melkein samalla hinnalla jostain oikeasta liikkeestä.

      • Päivä Prinsessana

        Kai tajuat, että täällä oli tarkoitus kertoa omista kokemuksista Zazabellassa - hyvistä tai huonoista. Omat säälittävät spekuloinnit voit kirjoittaa muualle. Itse minulla oli tosi hyvä kokemus ja uskallan näin suositella ihmisille liikettä.


    • kesämorsian11

      Minulla on huono kokemus myös kaarinan zazabellasta:( minulle tehtiin mittatilauksena puku, mallista jota kokeilin liikkeessä. Minun pukuni valmiina oli aivan erilainen, kun kokeilemani puku. Ja sanottiin vain, että jokainen puku on uniikki. Leikkaukset oli hyvin erilaiset, jopa kangas ja kuvionti oli erilainen. Hieman samaan tyylinen vain. En tykännyt puvusta ja valitin. Valitukseeni ei koskaan vastattu. Liikkeessä omistajat olivat hyvin kiireisiä ja asenne heillä oli täysin rahat pois periaate, ei merkkiäkään asenteesta, morsiamelle hyvä puku ja mieli. Myyjät ja ompelijat olivat ystävällisiä, mutta omistajat päättää kaikesta, joten eipä he voineet mitään ja sen aisti.

    • ihmejakumma

      Onko sillä jotain väliä jos on kopio jostain alkuperäisestä tai on jo vuosia vanha malli, jos itse haluaa pukeutua ko. mekkoon....? Ihmetyttää....

    • Tulivalkea

      Jäi todella huono kuva Zazabellasta. Kävin Kaarinan myymälässä ja järkytyin pukujen huonosta laadusta. Kaikki puvuthan tehdään Kiinassa, mutta olin silti kuvitellut, että laatu voisi olla suht hyvää, koska hinnat ovat kuitenkin kalliit. Halvimmat mekot maksoivat alessa 100e eli ei niin halpoja. Sovittaessani yhtä mekkoa eräs nainen tuli palauttamaan pukuaan joka oli repeytynyt selästä heti ensimmäisellä käyttökerralla. Puku ei ollut mitenkään piení tai muutakaan. Naisella oli mennyt koko juhlat ihan ohi, koska hänen oli tarvinnut istua koko ilta ja peittää huivilla takamuksensa kävellessään. Miettikää jos näin kävisi morisamelle! Harvalla on mitään vaihtopukua hankittuna. Henkilökunta vain voivotteli ja lupasi yrittää korjata puvun. Ei anteeksipyyntöä, eikä puhettakaan rahallisesta hyvityksestä kun asiakas olisi halunnut perua koko kaupan. Mentaliteetti oli se, että asiakas on väärässä ja mitään virheitä ei myönnetä. Luulisi, että Zazabella panostaisi myös pukujen laatuun, koska puvut maksavat kuitenkin 100-1200e. Ihan ylihintaisia siis laatuun nähden.

    • idoido

      diibadaaba,muistan kuin eilisen vanhojenpukuni hässäkä kaksi vuotta sitten...
      puku tuli viikkoa ennen vanhojenpäivää väärän värisenä jonka jälkeen se lyhenneettiin takaa ei edestä lyhemmäsi.että sillälailla...
      mut pelasti äitini käyttämä liike manskulla.

      • Suttabella

        Petyin laatuun zazabellassa. Oma tehdas sivujen mukaan,
        ja mittatilaustyötä reilussa 4 viikossa. Tyhmä kun olen niin
        luulin että siinä ajassa puku osaittaisiln leikata ja ommella oikein. Ei osattu, lankoja roikkui kaupan päälle puvussa ainakin 10. Sain jälkiviisaana toisesta kaupasta kuulla, että laadukkaaseen työjälkeen saa pistää samanverran aikaa lisää...


    • zazabellasta

      Itse tilasin zazabellan nettisivujen alesta mekon. Tilauksesta oli kulunut kaksi päivää kun se tuli jo postiin. Mekko oli täydellinen, väri ehkä hieman poikkesi sivustolla näytetystä mutta oli todella laadukas. Suosittelen!

    • Suosittelen!

      Olen nyt tilannut Zazabellasta 4 eri mekkoa ja kaikkiin olen ollut todella tyytyväinen! Kaksi kertaa olen tilannut mekon mittatilauksena zazabellasta ja mekot ovat olleet sopivia ja juuri toiveideni mukaan tehtyjä :) Kannattaa kuitenkin olla tarkkana mittojen kanssa että mekot ovat todellakin sopivia.
      Olen tilannut myös alennuksessa olevia mekkoja ja mekot ovat tulleet ajallaan ja ovat olleet sen kokoisia kuin pitikin! Mielestäni mekot ovat myös olleet laadukkaasti tehtyjä eikä ole mitään lankoja roikkunut missään tai ollut muuten heikkoa tekoa. En myöskään ymmärrä olenko käynyt täysin eri liikkeessä kuin nimimerkki Tulivalkea, sillä Kaarinan myymälässä henkilökunta oli erittäin ystävällistä minun mielestäni :)

    • ananannan

      Sisko tilasi joku pari vuotta sitten valmistujaismekon tuolta mitoillaan. Toimitusaika vähän venähti, mutta puku oli ihan nätti

    • 24+6

      Minulla ei ole kokemusta netin kautta tilaamisesta, mutta olen Kaarinan liikkeessä käynyt useasti. Aina on ollut hyvää palvelua ja homma on toiminut. Keväällä menenkin ensisijaisesti sieltä katsomaan hääpukua. :)

    • Tyytymätön asiakas

      Minullakin on erittäin huono kokemus Zazabellasta!! Kävin viime kesänä katsomassa pukuja Kaarinan liikkeessä. Löysin itselleni juhlapuvun, joka sopi päälleni erittäin hyvin. Vain väri oli väärä joten päätin tilata toisen värisenä saman puvun. Sovittiin, että puku lähetetään minulle suoraan omaan kotiosoitteeseeni. Maksoin tyhmänä puvun ennen kuin sain sen käsiini! No, sitten puku tuli postissa, oikean värisenä mutta aivan väärän kokoisena (vuotäröltä noin 15cm pukua jäi auki).. tein reklaamation ja vaadin rahojani takaisin. Myyjä ei luvannut rahoja takaisin vaan lupasi tilata minulle puvun oikean kokoisena.. puku ei kuitenkaan olisi ehtinyt tulla ennen häitä, jonne pukua tarvitsin. Vaadin edelleen rahoja takaisin, mutta siihen ei suostuttu. Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, joka otti yhteyttä suoraan liikkeeseen. Liike suostui antamaan minulle lahjakortin omaan liikkeeseensä samalla summalla kuin ostin puvun 265€.. en ollut tähänkään tyytyväinen, mutta kuluttaja-asiamies suositteli tyytymään ratkaisuun tai muuten en välttämättä saisi mitään. Kyllä otti päähän! Onneksi löysin paikallisesta liikkeestä itselleni sata kertaa hienomman puvun hääjuhlia varten. En enää ikinä asioi Zazabellassa! Kannattaa olla tarkkana ja maksaa vasta kun saa nähdä valmiin ja sopivan tuotteen!

    • Pettynyt...

      Itse tilasin mittatilaus tanssipuvun zazabellasta. Hintaa sillä oli 400 € koska tyhmänä luulin saavani sillä rahalla laadukkaan ja minulle mitoitetun puvun. Tänään kävin puvunsovituksessa ja meinasi itku tulla!!! Puku oli todella iso, varmaa 4 kokoa isompi kuin mitä olen. Mekossa olleet strassit ja paljetitkin oli ommeltu ihan vinoon. Liikkeessä lupailtiin, että puku korjataan minun mittoihin, mutta tuskin niin isosta mekosta saa tälläiselle 34 kokoa olevalle tytölle istuvaa!!! Kaduttaa kun en tajunnut tulla katsomaan näitä keskusteluja aiemmin...

    • Toinen pettynyt

      Minä tilasin vanhojentanssipuvun, jonka koristelua oli aivan olematon. Verkkokaupan kuvassa näytti, että puku olisi koristeltu kristallihelmillä ja sitten kun puku tuli postissa, siinä oli valkoisia pitsin palasi : ( siinä kaikki. Jouduin vaihtamaan koristeluan ompelijalla omalla rahalla. En todellakaan voi suositella tätä zazabellaan kenellekään. Siellä ne lupaavat yhtä ja tekevät toista.

    • Prinsessa2012

      En jaksanut lukea koko ketjua. Itse ostin hääpukuni Zazabellasta, Kaarinan toimipisteestä. Siis paikan päältä. Löysin tanssipuvuista juuri sellaisen mallin mistä olin vain haaveillut.

      Pukuni valmistettiin mittatilaustyönä. Mitat otettiin huolellisesti paikan päällä. Sain itse valita mekon värin, sekä yksityiskohtien värit (nyöritys, paljetit ja helmet). Tanssiaspuku myös muutettiin hääpuvuksi, eli lisättiin kerroksia. Tilasin samalla myös vannehameen omilla mitoillani.

      En muista kuinka kauan puvun valmistus kesti, mutta ei luvattua aikaa pidempään. Oli vuorossa hintaan sisältyvä korjaussovitus. Puku oli juuri sellainen kun olin tilannut. Olin hieman laihtunut joten saumoja otettiin siisään. Paljetit ja helmet sauman kohdalta poistettiin ja ommeltiin käsin takaisin laadukkaasti.

      Nyt puvallani on tanssittu häät ja pesulan pesunkin se on käynyt läpi.

      Kaikki tämä maksoi minulle 500e. Ei varmaan tarvitse erikseen sanoa olinko tyytyväinen vai en :)

    • Itkupilli85

      Itku meinasi päästä täälläkin, kun kävin pukuani sovittamassa. Ei se puku mikä mun mitoille oli tehty ollut samanlainen kuin luvattiin!!! Tää on erivärinen ja erikangasta. Ja ihan kamala. Eivät suostu kuulemma peruuttamaan kauppaa. Jouduin soittamaan serkulle, joka on lakimies. Ei tää näin voi mennä. Häihin on enää aikaa alle 3 viikkoa!

    • Pettynyt palveluun

      En voi suositella, valitettavasti. Ensimmäisen kerran viime vuonna sovitettiin siskolle vanhojentanssipukua, palvelu tökeröä ja painostavaa (kaarinan liikkeessä, olimme melko myöhään liikkeellä, joten "uhkailivat" ettei pukua saa ellei nyt osta, joopajoo..). Siskoni sovitti pukua liikkeessä ja kas kummaa päädyimme tilaamaan täsmälleen SAMAN puvun (siis saman kappaleen) heidän nettikaupastaan puolet halvemmalla, vaikka itse lähes valehtelivat ettei nettikaupassa myytäviä pukuja löydy liikkeestä.

      Toisen kerran hiljattain kävin sovittamassa hääpukuja (jälleen Kaarinassa) itselleni, koska päätin antaa liikkeelle toisen mahdollisuuden. Palvelu edelleen tökeröä ja myyjällä kauhea kiire, mm katosi paikalta lähes koko ajan eikä mitään mielenkiintoa tuntunut olevan muutakuin nopeasti tarjouksen tekoon yhdestä puvusta, josta edes vähän ehdin häneltä enemmän kysellä. Tuli vähän sellainen olo etten ehkä ollut myyjän mielestä kauhean potentiaalinen asiakas...

      Ilmeisesti riippuu ainakin jonkinverran siitä mitä hakee sekä ajankohdasta kun käy liikkeessä (kiireinen aika jne) ja siitä kuka palvelee, kun ihmisillä tuntuu olevan hyvinkin positiivisiakin kokemuksia paikasta. Itseltä sellaista ei kuitenkaan löydy enkä enää kyseiseen paikkaan ole menossa.

    • Vanhojentanssija

      Itse oon käyny Kaarinan Zazabellassa aika monta kertaa sovittamassa mekkoja wanhoihin. Palvelu oli hyvää, yhtä naista lukuunottamatta, luultavasti pomo. Ne kerrat kun hän mua auttoi niin oli kyllä tosi ahdistunut olo, eikä millään halunnu siellä olla. No viimeisimmän kerran kun siellä kävin, ja uusi mallisto oli tullut josta mekon löysin, oli aivan ihana palvelu. Mekko oli kyl väärän värinen ja kokonen joten tehtiin tilaus, josta maksettiin puolet etukäteen. Siinä samassa sanottiin että mekkoa on silti kavennettava sillä vyötäröni on reilusti pirnempi kuin rintani, ja joudun maksaa siitä 60€ lisää. Se ei kyllä haitannut koska pidin mekosta todella paljon. Nyt odottelen mekon tuloa, pitäis olla perillä tammikuussa, ja toivonhartaasti että mekko on sopiva, sillä maksaa hela hoito noin 500€.

    • Karin79

      On vanhojentanssiaika. Itse ostin puvun ihan muuta juhlaa varten, mutta nyt kun kävin myöhemmin sitä sovittamassa, eli lahkeen pituutta mittauttamassa, minulle ilmoitettiinkin, että tulee 20% lisähinta siitä, että ompelijat ov at ilta- ja ylitöissä. Maksattaako ne tosiaan ompelijoidensa ylityöt asiakkailla? Onko muilla vastaavia kokemuksia. Itse äimistyin, mutta liian myöhään. Jouduin jonkin lappusenkin täyttämään - no, eihän tämä konkurssi ole, mutta sanonpa sen, että en asioi enää koskaan - never never again - ko. liikkeessä Kaarinassa tämän tapauksen jälkeen.

      Lisäksi ostin liikkeestä asuun sopivan laukun. Hinta melkein kolminkertainen nettikauppaan verrattuna. Kuulemma, myymälät eivät tiedä nettikaupan tuoteista. Palautus ei hinnan takia onnistu. Huhhuh! No, tuttu tuomari tätä selvittelee - Amen. Varokaa varokaa! Pienistä puroistahan ne tulvamyrskyt tulee.

      • Been there...

        Ei todellakaan ole asiakkaan ongelma, jos ompelija tekee ylitöitä. Se on yrityksen ongelma maksaa niiden palkkaa. Pakkoko niiden on tehdä ylitöitä? Ei niitä töitä niin paljoa ole, että pitäisi töiden jälkeen vielä jäädä ompelemaan.

        Nettikaupassa on halvemmat hinnat, koska sieltä ei saa palvelua. Näin asiaa on minulle perusteltu. Mutta todellakin myymälät tietää nettikaupan tuotteista, mikä ihme tuo kommentti mahtoi olla, että ei muka tiedä :D

        Missään kaupassa palautus tuskin onnistuu sen takia, että hinta ei miellytä.


    • Keijun äiskä

      Palvelu aivan ala-arvoista. Tyttäreni itki kotiinpäästyään. Puku joku jäljitelmä, ei tietoakaan puvusta jota sovittelimme muutama viikko sitten. Maksettiin etukäteen ja nyt on tappio vain nieltävä. Pitäisi lukiohin saada nyt viestiä, että varovainen tämän liikkeen kanssa saa olla. Jotkut onnistuvat saamaan sieltä ihan ok-palvelunkin, mutta kun tuotteessa on vikaa, ompelussa vikaa, toimitusajoissa vikaa niin mistään eivät neuvottele. Nyt saimme ihanan ja sopivan puvun hänelle kotimaisesta liikkeestä. Laatu ja hinta kohtasivat. Asikaspalvelu erinoimaista.

    • zakuskabella

      Onneksi yrittäjiä piisaa. Tätä välttäisin. Ompeluhinnat yleisesti näkyvillä. Kuten kampaamoissakin. Tsekatkaa aina yrityksen saama palaute. Ei se kovin hääviä ole. Tyhmät maksaa aina turhasta.

    • maisa2

      Olimme pari päivää sitten sovittelemassa pukuja siskolleni kesähäihin Kaarinan liikkeessä. Viiden täysin epäsopivan, lähestulkoon samanmallisen puvun jälkeen meille kerrottiin ettei muita sovitettavia enää löydy koska siskoni on isompi kuin sovituspuvut jotka ovat kokoa 38. Siskoni ihmetteli miksi kaikki isokokoiset puvut ovat olkaimettomia, vaikka aika usein isokokoinen on myös isopovinen ja haluaisi ehkä kokeilla myös olkaimellista vaihtoehtoa. Myyjän kommentti tähän sai tämän kaason kiehahtamaan: "läski ja lihas jakautuu eri ihmisillä eritavoin"!!!! Eikö asiakaspalvelussa pitäisi osata valita sanansa vähän paremmin eli loukkaamatta asiakasta? Eipähän hankita myöskään morsiusneitojen mekkoja ko liikkeestä. Myyjien sinkoilu kopista toiseen ja kokoajan vaihtuva "oma myyjä" oli myös todella häiritsevää. Hyvä uutinen on että tänään sisko löysi unelmiensa puvun ja huippupalvelun toisesta liikkeestä.

    • Bergman

      ...ja tuo oli vasta ostotilanteessa. Kuvitelepa jos olisit jo ostanut ja maksanut ja huomannut vian. Silloin se ns. asiakaspalvelu on törkeää, asiakasta aliarvioivaa, joustamatonta, ei neuvottelevaa. Mikään ei oikein onnistu, ei varsinkaan se, että saisit omat rahasi, jotka sijoitin sontaan, takaisin. Täällä joku sanoikin osuvasti, onneksi niitä ihania yrittäjiä on, jotka arvostavat asiakkaitaan ja tietävät heidän maksavan palkkansa. Lappu luukulle vaan tälle touhulle.

    • Anonyymi

      Suurin murheeni on ompelijoiden työn laadusta. Miksi Kiina on tässäkin firmassa mukana pukujen toimittamisessa. Eikö Suomessa muka osata ommella juhlapukuja vai onko voittoprosentti liian pieni." Älkää nyt saahatko sitä oksaa jolla istutte 🙄. Ja sitten, se palvelu ja yhteyden pito asiakkaan välillä on todella tahmeaa. Ei kukaan joka tilaa näin kalliin puvun ,ole ansainnut tylyä ja epäasiallista kohtelua. Yksi erittäin huono toimintamuoto on VERKKO kauppa. Asiakas joutuu ottamaan viallisen tuotteen vastaan ja hyvitys prosessi on erittäin hankala. Vähättely on rahallisen korvauksen kohdalla aivan ilmeinen . Olen todella pettynyt enkä voi kenellekään suositella tätä ZAZZABELLA juhlapuku toimittaja .😡

    • Anonyymi

      Minulla oli verkkokaupasta huono kokemus. Tuli ilmoitus, että puvun toimitus kestää 40-45 päivää standardikoon pukuun. Tilauksen purusta tai palautuksesta napsahtaa 30 euron lasku.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe