britni ei osaa ENÄÄ laulaa :(
nuorempana kyllä osasi!
mikä lie sen ääneen mennyt, tupakointi ja juominen, vai? :(
mutta nythän B käy jonkun laulun opettajan luona seuraavaa levyä varten.. saa nähdä, auttaako opetus.
mutta mä rrrrrakastan britin musiikkia vaikka sillä ei todellakaan oo mikään paras ääni!!
ja on se niitä joitakin lauluja ittekkin sanottanut/säveltänyt, eli se ei oo täysin lahjaton koskaan ollukkaan!
tottahan se, fanit :(
not'anymore
3
341
Vastaukset
- niiiiiii..
niiinhän se menee. :( viina ja huumeet vieneet lauluäänen . en haluaisi mollata . mutta. olen sen huomannut..
- Petter X
Ainahan sen ääni on ollut tietokoneella korjattu. Kokaiini, jatkuva dokaaminen ja muut päihteet tuskin ovat ääntä ainakaan parantaneet.
- vai mikä saa
antifanin aina vajoamaan niin alas.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780