Matsin kuluessa ja huuhtelen ne alas olusella :tuoppi: lisäksi korkkaan uuden aina kun Saksa tai Espanja tekee maalin.
Saksa voittakoon :tuoppi: Epsanjalle :keskisormi:
SYÖN SÄKILLISEN PERUNALASTUJA
4
468
Vastaukset
- <<<<<
OLEN OLLUT SAKSA-FANI JO VUODESTA 1990 TAI 1996 < ELIKKÄS OLEN IHAILLUT SAKSALAISTA FUTISTA VFB STUTTGART JA BAYERN MUNCHEN JA HSV HAMPURI JA BAYERN MUNCHEN
- BIG BADABOOM
JA SAKSALAINEN YY TEHDÄÄN NÄIN: Ü ü. OPISKELE VIELÄ TOISET PARIKYMMENTÄ VUOTTA!
SORI MUTTA WITHUDDAA! - Kokkolan mies
Hienoo kuulla toisista Bayern-faneista. Itse oon ollu Bayern-Fan noin suurin piirtein samoista vuosista lähtien kuin sinäkin. Saksasta tykännyt jo aikaisemminkin. Toukokuussa kävin Mûnchenissä ja tulipa ostettua Schweinsteigerin pelipaita :) Niin ja tuo û tulee kun painat shift ^ ja sen jälkeen u:ta. Että näin ja kohta alkaa harjotukset Klinsmannin johdolla - saas nähdä miten miehen käy...
FC Bayern - Stern des Sûdens... - Kokkolan mies
Kokkolan mies kirjoitti:
Hienoo kuulla toisista Bayern-faneista. Itse oon ollu Bayern-Fan noin suurin piirtein samoista vuosista lähtien kuin sinäkin. Saksasta tykännyt jo aikaisemminkin. Toukokuussa kävin Mûnchenissä ja tulipa ostettua Schweinsteigerin pelipaita :) Niin ja tuo û tulee kun painat shift ^ ja sen jälkeen u:ta. Että näin ja kohta alkaa harjotukset Klinsmannin johdolla - saas nähdä miten miehen käy...
FC Bayern - Stern des Sûdens...vai oliko se sittenkin alt ^joo niin se tais ollakin sorii üüü
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876