Voisiko joku kertoa ja selittää mitkä ihmeet on AMISVIIKSET? En ikinä ole ollut amiksessa ja ole vain kuullut puhuttavan amisviiksistä... Eli voisko joku selittää millaiset ne ovat? Kiitos!
AMISVIIKSET???
7
2401
Vastaukset
- gfgssf
amisviikset ovat suht yleisiä 15-17 vuotiailla, eli kyseessä ovat viiksen haivenet tai ohuet viikset, mutharvinaisen tyhmän näköset.
- Viiksien vihaaja
Että amis viikset on vähän niinku "ekat" viikset jota pojalle/miehelle kasvaa ne kuuluu tavallaan murrosikään,ne on kamalaa ohutta haiventa,tosi karseen näköset!
- Hebe
Viiksien vihaaja kirjoitti:
Että amis viikset on vähän niinku "ekat" viikset jota pojalle/miehelle kasvaa ne kuuluu tavallaan murrosikään,ne on kamalaa ohutta haiventa,tosi karseen näköset!
Taas päässyt vähän liian pitkiksi haivenet. Lähtee tänään.
- Minä vaan..
Niitä kutsutaan myös nimellä "moponvirittäjänviikset"...
- nesc
pikkusen karun näköstä porukkaa! *nauraa vedet silmissä*
- heh
nesc kirjoitti:
pikkusen karun näköstä porukkaa! *nauraa vedet silmissä*
hehhhhhhhhhheehehe minkä näköistä porukkaa...! x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472