summer bay resorts - nettitarjous - kokemuksia?

J__...

Buukkasin just nettirajouksen summer bay resortsilta: 2 aikuista 2 lasta 11, päivää orlandossa, dayton beachilla ja bahaman risteilyllä. vuokra-auto viikoksi. = 589 €.

Onko kokemuksia ?

Lennot ei sisälly hintaan. Mistähän sais halvimmalla. (hki-miami-hki). Finnair lentää vaan nykiin.

77

19143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpaa on..

      Ei sitten tullut mieleen että tuo on aivan järkyttävän halpaa, siis itse asiassa sellainen hinta ettei se mitenkään voi olla totta?

      Ja ei se olekaan.

      Katsopas vaikka googlen avulla mistä on kysymys. Ja sano rahoillesi hyvästi.

      Nimim. "Apinaa koijataan"

      • J___...

        Voisitko hieman täsmentää?


      • Halpaa on..
        J___... kirjoitti:

        Voisitko hieman täsmentää?

        Löysit tuon loman niin että internetissä ollessasi avautui selainikkuna jossa sanottiin että olet 3000 kävijä tms. ja sen takia saat loman todella halvalla? Ja että sinun pitää päättää oikein nopeasti?

        Koko homma on huijausta. Katso vaikka. Netti on täynnä valituksia ihmisiltä joille on käynyt samoin.

        Kohta sinulle alkaa tulla ilmoituksia kaikenlaisista lisämaksuista, joita tarvitaan, että lomasi pysyy voimassa. Maksuja tulee ja tulee.

        Jos pääsetkin matkalle, mikään ei takaa että siellä oikeasti olisi majoitus odottamassa.

        Muuten, Orlandossa on oikeasti Summer Bay Resort -niminen paikka. Heidän huoneensa alkavat 100 dollarista per yö, ja perhehuoneet 150 dollarista.


      • matkailija x
        Halpaa on.. kirjoitti:

        Löysit tuon loman niin että internetissä ollessasi avautui selainikkuna jossa sanottiin että olet 3000 kävijä tms. ja sen takia saat loman todella halvalla? Ja että sinun pitää päättää oikein nopeasti?

        Koko homma on huijausta. Katso vaikka. Netti on täynnä valituksia ihmisiltä joille on käynyt samoin.

        Kohta sinulle alkaa tulla ilmoituksia kaikenlaisista lisämaksuista, joita tarvitaan, että lomasi pysyy voimassa. Maksuja tulee ja tulee.

        Jos pääsetkin matkalle, mikään ei takaa että siellä oikeasti olisi majoitus odottamassa.

        Muuten, Orlandossa on oikeasti Summer Bay Resort -niminen paikka. Heidän huoneensa alkavat 100 dollarista per yö, ja perhehuoneet 150 dollarista.

        ALlkoi kiinnostaa tämä mahdollinen huijaus ja googlasin muutamia keskusteluja tätä koskien

        http://www.scam.com/showthread.php?t=2736

        http://www.ripoffreport.com/reports/0/325/RipOff0325576.htm

        Alle 600 euroa Floridassa 11 päivän lomasta; perheen majoituksesta, auton vuokrauksesta ja risteilystä ei voi olla käypä hinta edes hiljaisimman sesongin aikana. Sääntönä kannattaa pitää vanhaa totuutta "Jos se kuulostaa liaan hyvältä ollakseen totta, se myös on liian hyvää ollakseen totta".


      • Halpaa on..
        matkailija x kirjoitti:

        ALlkoi kiinnostaa tämä mahdollinen huijaus ja googlasin muutamia keskusteluja tätä koskien

        http://www.scam.com/showthread.php?t=2736

        http://www.ripoffreport.com/reports/0/325/RipOff0325576.htm

        Alle 600 euroa Floridassa 11 päivän lomasta; perheen majoituksesta, auton vuokrauksesta ja risteilystä ei voi olla käypä hinta edes hiljaisimman sesongin aikana. Sääntönä kannattaa pitää vanhaa totuutta "Jos se kuulostaa liaan hyvältä ollakseen totta, se myös on liian hyvää ollakseen totta".

        Tuo Summer Bay Resorts -huijaus toimii ainakin kahdella eri tavalla, eli tuolla että tulee ilmoitus muka "voitosta", joka sitten yllättäen tuleekin maksamaan maltaita, ja sitten sillä, että myyvät halvan loman, jonka ehtona on että osallistuu tilaisuuteen jossa kaupataan loma-osakkeita.

        Vaan äärimmäisen pienellä präntillä, jos ollenkaan, on tieto siitä, että tuo lomamajoitus ei suinkaan ole itse Orlandon Summer Bay Resorts -paikassa (joka on varsin hieno) vaan jossain murjussa 20 mailin päässä. Netissä on useita kertomuksia myös noista huijauksista, ja kun ihmiset valittavat surkeasta majoituksesta, niin heille sanotaan suoraan että jos ostavat lomaosakkeen, niin pääsevät parempaan asuntoon.

        Kyllähän tuon on aivan järjettömän kuuloinen "tarjous" että noin halvalla saisi noin paljon, ja pitäisi hälytyskellojen soida ja kovaa.

        Kuten P.T. Barnum sanoisi: "There's a sucker born every minute".


      • J...__....
        Halpaa on.. kirjoitti:

        Tuo Summer Bay Resorts -huijaus toimii ainakin kahdella eri tavalla, eli tuolla että tulee ilmoitus muka "voitosta", joka sitten yllättäen tuleekin maksamaan maltaita, ja sitten sillä, että myyvät halvan loman, jonka ehtona on että osallistuu tilaisuuteen jossa kaupataan loma-osakkeita.

        Vaan äärimmäisen pienellä präntillä, jos ollenkaan, on tieto siitä, että tuo lomamajoitus ei suinkaan ole itse Orlandon Summer Bay Resorts -paikassa (joka on varsin hieno) vaan jossain murjussa 20 mailin päässä. Netissä on useita kertomuksia myös noista huijauksista, ja kun ihmiset valittavat surkeasta majoituksesta, niin heille sanotaan suoraan että jos ostavat lomaosakkeen, niin pääsevät parempaan asuntoon.

        Kyllähän tuon on aivan järjettömän kuuloinen "tarjous" että noin halvalla saisi noin paljon, ja pitäisi hälytyskellojen soida ja kovaa.

        Kuten P.T. Barnum sanoisi: "There's a sucker born every minute".

        Joo.

        Havahduin sitten itsekin onneksi tähän ja nimenomaan luettuani lukuisia valituksia kyseiststä firmasta. Onneksi heillä oli kuitenkin 7 päivän täysi peruutusoikeus.

        Lopulta sain kaikki rahani takaisin ja vieöä 20 centin voitolla, johtuen dollarin kurssista.

        En todellakaan suosittele kenelekään. Vaivaa oli todella paljon peruttaa tuo koko juttu.

        Paremmalla hyötysuhteella pääsee jos varaa itse hotellit jne. tarpeen mukaan ja tietää mitä saa.

        Uskomatonta kusetusta todellakin, En suosittele kenellekään!

        Kiitos herätyksestä. Ei kannata kännissä soitella ja varata yhtään mitään hetken mielijohteesta. :-)


      • Halpaa on..
        J...__.... kirjoitti:

        Joo.

        Havahduin sitten itsekin onneksi tähän ja nimenomaan luettuani lukuisia valituksia kyseiststä firmasta. Onneksi heillä oli kuitenkin 7 päivän täysi peruutusoikeus.

        Lopulta sain kaikki rahani takaisin ja vieöä 20 centin voitolla, johtuen dollarin kurssista.

        En todellakaan suosittele kenelekään. Vaivaa oli todella paljon peruttaa tuo koko juttu.

        Paremmalla hyötysuhteella pääsee jos varaa itse hotellit jne. tarpeen mukaan ja tietää mitä saa.

        Uskomatonta kusetusta todellakin, En suosittele kenellekään!

        Kiitos herätyksestä. Ei kannata kännissä soitella ja varata yhtään mitään hetken mielijohteesta. :-)

        Voit pitää itseäsi todella onnekkaana, koska sait rahat takaisin. Ihmisillä on ollut älyttömiä vaikeuksia saada nuo peruutukset tehtyä sen seitsemän päivän sisällä (puljun politiikka näyttää olevan että sen ekan seitsemän päivän aikana ei vastata puhelimeen ja sähköposteihin, ja niihin aletaan vastata vasta kun peruutusaika on mennyt ohi eikä peruuttaminen ole enää mahdollista). Eli hyvä että onnistui!


      • Lankesin sittenkin
        Halpaa on.. kirjoitti:

        Voit pitää itseäsi todella onnekkaana, koska sait rahat takaisin. Ihmisillä on ollut älyttömiä vaikeuksia saada nuo peruutukset tehtyä sen seitsemän päivän sisällä (puljun politiikka näyttää olevan että sen ekan seitsemän päivän aikana ei vastata puhelimeen ja sähköposteihin, ja niihin aletaan vastata vasta kun peruutusaika on mennyt ohi eikä peruuttaminen ole enää mahdollista). Eli hyvä että onnistui!

        Yritän etsiä nettisivulta peruutustiedot, mutta voisitko kertoa suorat yhteydet jos sinulla ne on? Mistä saan tiedot miten peruutta varaus? Minulla on nyt vielä 5 päivää aikaa tehdä se.


      • J...____
        Lankesin sittenkin kirjoitti:

        Yritän etsiä nettisivulta peruutustiedot, mutta voisitko kertoa suorat yhteydet jos sinulla ne on? Mistä saan tiedot miten peruutta varaus? Minulla on nyt vielä 5 päivää aikaa tehdä se.

        peruutettua saat soittamalla sinne ja jostain keskustelupalstalta löysin myös ohjeen , että sinne kannattaa lähettää kirje. Päiväyksen mukaan sinulla pitäisi olla oikeutus saada peruutus.

        soittamalla se kestää 15-30 min. ennen kuin pääset 'jonon' ohi ja silloinkin yrittävät kaikkensa jotta suostuisit erilaisiin 'helpotuksiin'. Esim. minulle tarjottiin viisi vuotta aikaa ja maksa nyt vain 1 euro jne.

        Tiukkana vaan sanot että haluat peruuttaa ja rahat takaisin.


      • J...____
        J...____ kirjoitti:

        peruutettua saat soittamalla sinne ja jostain keskustelupalstalta löysin myös ohjeen , että sinne kannattaa lähettää kirje. Päiväyksen mukaan sinulla pitäisi olla oikeutus saada peruutus.

        soittamalla se kestää 15-30 min. ennen kuin pääset 'jonon' ohi ja silloinkin yrittävät kaikkensa jotta suostuisit erilaisiin 'helpotuksiin'. Esim. minulle tarjottiin viisi vuotta aikaa ja maksa nyt vain 1 euro jne.

        Tiukkana vaan sanot että haluat peruuttaa ja rahat takaisin.

        Tämän mukaan toimin. Katso tämä thread ja badladyn ohjeet.

        http://www.scam.com/showthread.php?t=12807


        Tarkista osoite (löytyy tilausvahvistuksestasi). Muistaakseni siinä oli eri postinumero, muuten sama

        Eli:
        1. läheta kirje (päiväyksellä on merkitystä!) Jos se on 7:n päivän sisällä, niin se on juridisesti validi.

        2. Lähetä sama kirje myös e-maililla

        3. soita numeroon joka on tilausvahvistuksessasi ja ole tiukkana. - älä suostu mihinkään lievennyksiin vaan sano vaikka että puolisosi otti eron tai heitti kupin nurkaan jos ei muu auta :-)

        4. Soita sen jälkeen luottokorttiyhtiöösi ja sano, että olet peruuttanut kyseisen jutun ja että huolehtivat että a) hyvittävät (i.e. summer bay resorts) maksusi b) jos eivät hyvitä, niin luottokorttiyhtiösi cancelloi heidän veloituksensa.

        GOOD LUCK!


      • juntti mikä juntti
        J...____ kirjoitti:

        Tämän mukaan toimin. Katso tämä thread ja badladyn ohjeet.

        http://www.scam.com/showthread.php?t=12807


        Tarkista osoite (löytyy tilausvahvistuksestasi). Muistaakseni siinä oli eri postinumero, muuten sama

        Eli:
        1. läheta kirje (päiväyksellä on merkitystä!) Jos se on 7:n päivän sisällä, niin se on juridisesti validi.

        2. Lähetä sama kirje myös e-maililla

        3. soita numeroon joka on tilausvahvistuksessasi ja ole tiukkana. - älä suostu mihinkään lievennyksiin vaan sano vaikka että puolisosi otti eron tai heitti kupin nurkaan jos ei muu auta :-)

        4. Soita sen jälkeen luottokorttiyhtiöösi ja sano, että olet peruuttanut kyseisen jutun ja että huolehtivat että a) hyvittävät (i.e. summer bay resorts) maksusi b) jos eivät hyvitä, niin luottokorttiyhtiösi cancelloi heidän veloituksensa.

        GOOD LUCK!

        mulla kävi sit tyhmä tuuri,varasin kyseisen matkan eilen ja yritin peruu sitä tänään , ne sano et ei voi perua, koska en ole sama joka soitti eilen, että ääneni ei stemmaa. pankista ei voitu peruttaa kun se oli varmennettu. tais mennä rahat kankkulankaivoon isot puhelinlaskut.ne löi luurin korvaan eikä suostuneet ottamaan passinnumeroa, milläs todistatolevasi kyseinen henkilö.laitoin e- mailia mut se ei menny jostai syystä läpi. että silleen.....


      • onnekas
        juntti mikä juntti kirjoitti:

        mulla kävi sit tyhmä tuuri,varasin kyseisen matkan eilen ja yritin peruu sitä tänään , ne sano et ei voi perua, koska en ole sama joka soitti eilen, että ääneni ei stemmaa. pankista ei voitu peruttaa kun se oli varmennettu. tais mennä rahat kankkulankaivoon isot puhelinlaskut.ne löi luurin korvaan eikä suostuneet ottamaan passinnumeroa, milläs todistatolevasi kyseinen henkilö.laitoin e- mailia mut se ei menny jostai syystä läpi. että silleen.....

        Mä menin kans tohon vipuun. Minäkin, joka olen muka aina niin järkevä ja harkitsevainen! Onneks tajusin jutun samana iltana ja soitin sinne takaisin. Mulla kävi ilmeisesti mieletön mäihä, kun n. 20 minuutissa sain sen peruttua. Kyllä ne yritti siellä kovasti hintaa puolittaa ja aikaa pidentää. Pidin pintani ja hoin, että mulla on oikeuteni. Lopulta ne lupas siellä sen perua. Kolmen eri ihmisen kanssa jouduin keskustelemaan. Laitoin sinne vielä varmuudeksi sähköpostin, jonka lähetin myös itselleni (ja vielä niin että näkevät sen siellä myös) vakuudeksi, että olen ajoissa tarjouksen perunut. Sain sieltä myös (ihme kyllä) vastauksen, että ovat peruneet varauksen. Lisäksi laitoin sinne kirjatun kirjeen, jonka kanssa voi myös tarvittaessa todistaa peruutuksen. Sanoivat visalla, että varausta ei voi peruttaa, koska se oli varmennettu, mutta kun on todisteet kaupan kumoamisesta, he saavat rahat takaisin. Mun visalta ne rahat eivät koskaan ehtineet onneksi edes lähteä. Pidän kyllä vielä kaikki dokumentit varmuudeksi tallessa. Joten kaikki, jotka ovat hetken huumassa ja hölmöyksissään siihen lankaan menneet, pikaisesti vain perumaan. 7 PÄIVÄÄ ON siis AIKAA. Kirjatussa kirjeessä riittää, kun lähetyspäivä on tuon ajan sisällä. Kirjoittakaa siihen osoitteeseen "cancellation", jotta näkyy, että kirje todella koskee peruutusta. Sähköposti on myös hyvä laittaa. Mun mielestä soittaakin kannattaa, mut ei kannata ihmetellä, jollei saa ketään kiinni. Ylpeys kannattaa nyt vaan niellä ja ottaa itseään niskasta kiinni. Menee sitä joskus viisaampikin vipuun.
        Onnea!


      • juntti mikä juntti
        onnekas kirjoitti:

        Mä menin kans tohon vipuun. Minäkin, joka olen muka aina niin järkevä ja harkitsevainen! Onneks tajusin jutun samana iltana ja soitin sinne takaisin. Mulla kävi ilmeisesti mieletön mäihä, kun n. 20 minuutissa sain sen peruttua. Kyllä ne yritti siellä kovasti hintaa puolittaa ja aikaa pidentää. Pidin pintani ja hoin, että mulla on oikeuteni. Lopulta ne lupas siellä sen perua. Kolmen eri ihmisen kanssa jouduin keskustelemaan. Laitoin sinne vielä varmuudeksi sähköpostin, jonka lähetin myös itselleni (ja vielä niin että näkevät sen siellä myös) vakuudeksi, että olen ajoissa tarjouksen perunut. Sain sieltä myös (ihme kyllä) vastauksen, että ovat peruneet varauksen. Lisäksi laitoin sinne kirjatun kirjeen, jonka kanssa voi myös tarvittaessa todistaa peruutuksen. Sanoivat visalla, että varausta ei voi peruttaa, koska se oli varmennettu, mutta kun on todisteet kaupan kumoamisesta, he saavat rahat takaisin. Mun visalta ne rahat eivät koskaan ehtineet onneksi edes lähteä. Pidän kyllä vielä kaikki dokumentit varmuudeksi tallessa. Joten kaikki, jotka ovat hetken huumassa ja hölmöyksissään siihen lankaan menneet, pikaisesti vain perumaan. 7 PÄIVÄÄ ON siis AIKAA. Kirjatussa kirjeessä riittää, kun lähetyspäivä on tuon ajan sisällä. Kirjoittakaa siihen osoitteeseen "cancellation", jotta näkyy, että kirje todella koskee peruutusta. Sähköposti on myös hyvä laittaa. Mun mielestä soittaakin kannattaa, mut ei kannata ihmetellä, jollei saa ketään kiinni. Ylpeys kannattaa nyt vaan niellä ja ottaa itseään niskasta kiinni. Menee sitä joskus viisaampikin vipuun.
        Onnea!

        iloksni voin kertoa et sain rahani lopulta takas, viime tinkaan se meni.Piti aukaista uus sähköpostiosoite, jota ne ei tienneet, koska he olivat laittaneet viestin eston, sähköpostilleni,kun ensin olivat pyytäneet perumiseni sähköisessä muodossa. Kaverini on lakimies, laati kirjeen,jonka laitoin sähköisesti uudesta sähköposti osoiteestani, ja varmuudenvuoksi kirjeitse.Tein pankin kautta reklamation,rikosilmoituksen ja sain lopulta RAHANI TAKAISIN 8)TIUKILLE MENI.Mutta selvisin säikähdyksellä ja vasta viisaanpana.


      • tyhmänä
        juntti mikä juntti kirjoitti:

        iloksni voin kertoa et sain rahani lopulta takas, viime tinkaan se meni.Piti aukaista uus sähköpostiosoite, jota ne ei tienneet, koska he olivat laittaneet viestin eston, sähköpostilleni,kun ensin olivat pyytäneet perumiseni sähköisessä muodossa. Kaverini on lakimies, laati kirjeen,jonka laitoin sähköisesti uudesta sähköposti osoiteestani, ja varmuudenvuoksi kirjeitse.Tein pankin kautta reklamation,rikosilmoituksen ja sain lopulta RAHANI TAKAISIN 8)TIUKILLE MENI.Mutta selvisin säikähdyksellä ja vasta viisaanpana.

        samaiseen huijaukseen. Voisitko antaa lisävinkejä kuinka peruutus tehdään. Luuri on lyöty montakertaa korvaan ja lopulta pääsin jonoon customer serviceen jossa olin ikuisessa jonossa, Oli pakko lopettaa puhelu puolentunnin jälkeen. voi puhelinlaskuja...


      • fooled again
        Halpaa on.. kirjoitti:

        Voit pitää itseäsi todella onnekkaana, koska sait rahat takaisin. Ihmisillä on ollut älyttömiä vaikeuksia saada nuo peruutukset tehtyä sen seitsemän päivän sisällä (puljun politiikka näyttää olevan että sen ekan seitsemän päivän aikana ei vastata puhelimeen ja sähköposteihin, ja niihin aletaan vastata vasta kun peruutusaika on mennyt ohi eikä peruuttaminen ole enää mahdollista). Eli hyvä että onnistui!

        Olin myös yksi huijatuista!!! Ajattelin vaan "että vitsi mä en ikinä voita mitään ja nyt tuli tällainen! JEIJ!!!" Ja eiku korttia esille ja maksamaan...
        Seuraavana päivänä aloin miettimään mitä tuli tehtyä,soitin takaisin ja halusin perua. Mutta,eipäs käynyt ihan tosta noin vaan!!! Eivät peruneet matkaani koska olivat sitä mieltä että "en ollut tosissani halunnut perua matkaa"... Joten alkoi 3 viikon taistelu ja tappelu k. "firman" kanssa. Lukemattomia tunteja olen istunut puhelimessa,lukemattomat kerrat ovat lyöneet luurin korvaan,tai ollut "teknisiä ongelmia tietokoneiden kanssa" tai vastaavaa! Ja loppua ei näy edelleenkään...

        Joten hyvät ihmiset,älkää antako k.o "firman" höynäyttää teitä ja varastaa rahanne teiltä!!!

        Eikö se ole kumma että heti pitää päättää,ei saa miettiä asiaa tai keskustella perheensä kanssa. "You had your chance now,and it´s your problem if you don´t want to take it!" Sen he sanoivat kerta toisensa jälkeen! Roistoja!!!

        Joten suosi suomalaista,ja osta unelma matkasi suomalaiselta luotettavalta matkatoimistolta!!!


      • Kominski
        Halpaa on.. kirjoitti:

        Löysit tuon loman niin että internetissä ollessasi avautui selainikkuna jossa sanottiin että olet 3000 kävijä tms. ja sen takia saat loman todella halvalla? Ja että sinun pitää päättää oikein nopeasti?

        Koko homma on huijausta. Katso vaikka. Netti on täynnä valituksia ihmisiltä joille on käynyt samoin.

        Kohta sinulle alkaa tulla ilmoituksia kaikenlaisista lisämaksuista, joita tarvitaan, että lomasi pysyy voimassa. Maksuja tulee ja tulee.

        Jos pääsetkin matkalle, mikään ei takaa että siellä oikeasti olisi majoitus odottamassa.

        Muuten, Orlandossa on oikeasti Summer Bay Resort -niminen paikka. Heidän huoneensa alkavat 100 dollarista per yö, ja perhehuoneet 150 dollarista.

        Orlandon alueella on kaiketi kaksi saman nimistä SUMMER BAY RESORTS majapaikkaa, toinen motellitasonen ( INN) nimen perässä toinen taas on ***** tähden luxus resorts 192 valtatien loppupäässä itseasiassa silloin ollaan jo Clermontin puolella ,upeat uima-allasalueet, kuntosalit elokuvateatterit, vesiskottereita erilaisia luxuspalveluita ym ym.
        Yksi alueen uima-altaista oli auki 24 tuntia muut sulkeutuivat loppuillasta, prastasoisimpia lomia mitä olen koskaan viettänyt missään seuramatkoilla.
        Orlandoon Universalille ajeli alle puolessa tunnissa ja disneywoldiin meni 15-25 min.
        Jos joskus menen lomalle uudelleen valintani on Summer bay resorts uskomattoman hyvät palvelut siisteys henkilökunnan ystävällisyys, palvelujen runsaus.
        Suosittelen jos olette sinne menossa.


    • matkailu avartaa

      hei,
      varasin samaisen firman lomatarjouksen ja sain vahvistukset sähköpostiin.
      keskustelin aiheesta eri henkilöiden kanssa puhelimessa ja minulle kerrottiin ystävällisesti että kyseessä on lomaosake yhtiön lahjakortti jonka voi käyttää heidän laatimansa lomapaketin kustannuksiin. ohjeissa lukee myös heidän tarkoituksensa markkinoida maailmanlaajuista loma osake firmaa. kyseessä siis ei todellakaan ole mikään itsestään selvä ilmainen loma vaan myynninedistämiskeino lomaosakkeille.jotkut varmaan tuntee kotimaastakin vastaavia markkinointi tapoja ilmaisista viikonlopuista edellyttäen osallistumista myyntiesittelyyn.ameriikassa kylkiäiset on eri mittaluokassa kun täällä.siellä on kaikki kai vähän suurempaa;)
      minä ainakin lähden katsomaan.

      • sitten

        loman jalkeen tanne takaisin kertomaan kokemuksistasi.


      • matkailu avartaa
        sitten kirjoitti:

        loman jalkeen tanne takaisin kertomaan kokemuksistasi.

        aikataulutin reissun vuoden päähän jouluun. olin joka tapauksessa lähdössä sinne suunnille. nyt lähden lasten kanssa ja aion ottaa rennosti. kävin miten kävi.olen perusjärkevä luonteeltani mutta silloin tällöin seikkailu piristää.


      • haikalakka

        ...suomessa myynninedistämiseksi ei käytetä sellaisia pop-uppeja kirjautuessasi johonkin sivustolle, joissa sinun kerrotaan voittaneen 3000 euron edestä lomaa jossain. Se markkinoidaan suoraan ja rehellisesti niin, että pääset vaikka perhelomalle vähän edullisemmin, jos sitoudut menemään kuuntelemaan myyntitlaisuuteen. Kyllä myyntiä saa edistää ja vähän ihmisiä ehkä rahan säästöllä houkutella myyntitilaisuuksiin, mutta ei tollee saa tehdä, että olet voittanut muka ison jutun, mutta sitte et voitakaan mitään, jos et anna heti luottokortin numeroa.Todella epärehellistä, ei myynninedistämistä vaan KUSETUSTA!!!


      • Sani and rest of the happy ...

        Hienoa kuulla että joku muukin ottaa asian rauhallisesti. Olemme myös varanneet matkat tietoisina tästä markkinointikampanjasta, ja eihän sitä koskaan tiedä, tuleeko meistä jatkossa tämän kyseisen yrityksen asiakkaita.
        Täytyy myöntää rehellisesti itsekin, että varauksen jälkeen olin vähän H Moilanen, mutta ymmärsin ajatuksen ja luotin näihin erittäin asiallisiin naismyyjiin. Enpä tuskin olisi tässä elämässä tullut ajatelleeksikaan että olisi vara tehdä tällaista reissua omin avuin, ja helpottavaa oli se tieto, että tällainen markkinointikikka oli taustalla, muutoin asia olisi ollut kyllä melkoinen pommi.
        Matka tulee olemaan mahtava elämys koko perheelle.
        Sincerely: Sani


      • Delfiinihullu

        Hei!
        Kiinnostaisi tietää oletteko jo käyneet Orlandossa, ja mitkä teidän kokemuksenne ovat. Harkitsemme sinne menemistä, koska mekin uskomme että kyseessä on osakkeen markkinointi, johon ei tarvitse sitten mennä mukaan.


      • fooled again

        Minä taas en saanut minkäänlaista vahvistusta tai muutakaan s-postiini. "Heillä ei ole sellaista käytäntöä" kuulemma! Ja sit joutuu maksaamaan niin paljon ekstraa mistä eivät ekalla puhelinsoitolla edes mainitse! Meillä oli matka; Orlando-Daytona Beach,bahamas risteily ja Cancun Mexico. Auto on käytössä viikon,maksat bensta ite. Mutta sit loppu viikot kun siellä on niin pitää ite hoitaa kuljetukset,auton vuokrat jne...Lentoliput Orlandoon,Bahamakselle ja Mexicoon pitää hoitaa itse. Ruokailu ei kuulu/sisälly hintaan-eli maksat itse. Jotain hotelli taksoja,noin 20 dollaria PER YÖ lisätään kuluihin,kuin myös 190 dollaria PER HENKILÖ risteilyn satama-maksuista. Joten ei todellakaan mitään halpaa lystiä!!!


      • fooled again
        Delfiinihullu kirjoitti:

        Hei!
        Kiinnostaisi tietää oletteko jo käyneet Orlandossa, ja mitkä teidän kokemuksenne ovat. Harkitsemme sinne menemistä, koska mekin uskomme että kyseessä on osakkeen markkinointi, johon ei tarvitse sitten mennä mukaan.

        Osakkeen markkinointiin on PAKKO mennä mukaan. Jos et mene,sopimus perutaan ja joudut maksamaan vastaavan lomapaketti summan Summerbay Resortille...


      • maisterirvas
        fooled again kirjoitti:

        Osakkeen markkinointiin on PAKKO mennä mukaan. Jos et mene,sopimus perutaan ja joudut maksamaan vastaavan lomapaketti summan Summerbay Resortille...

        Kävimme myös esittelyssä joka oli pakko , tekeydyimme ns. hölmöksi joka ei osaa riittävästi englantia, saimme vapautuksen esittelystä ns huonon kielitaidon tkia.
        osaamme sujuvasti.saimme poistua ilman esittelyä viitasimme huonoon kielitaitoomme.


    • matkaajat

      Luimpa tämän vähän myöhään, mutta vastaan kuitenkin.

      Olin ko. mestassa perheeni kanssa vuonna 2005. Täälläkin kyselin kokemuksia paikasta, mutta kukaan ei tienyt mitään. No, kokemus oli hyvä.

      Summer Bay Resort sijaitsee aivan Kissimeen länsilaidassa, melkein 192 tien päässä. Poissa siitä pahimmasta ruuhkasta, mitä "motellikadulla" on. Tuolloin sinne rakennettiin tietä 2 kaistaiseksi (siis molempiin suuntiin 2), joten liikenne voi nyt olla sujuvampaa.

      Itse Resort on "suljettu" yhteisö. jonne pääsee vain portinvartijan kautta. Alue oli todella siisti, ja villa jossa asuimme oli tilava ja siisti. Uima-altaita on useita, ja pääallas on todella hieno. Altaiden vesi lämmiteey noin 27 asteeseen, joten illallakin on kiva uida. Allasalueilla (useita) on myös ns. hot tub -altaita, joissa oli kiva lillua oluttolkin kanssa. Kerran soittivat ja tarjosivat "osake-esittelykierrasta", mutta kieltäidyin kohteliaasti vedoten huonoon kielitaitooni. Hetken keskustelun jälkeen lisäsin puheeseeni Suomenkieltä, jolloin soittaja tajusi tilanteen;)
      Oli kylläkin liian agressiivisesti yrittämässä minua mukaan tilaisuuteen. No tästähän varoitellaan myös tripadvisorissa.

      Välittömästi Resortin vieressä on Publix ja Papa Johns pitza.
      Menisin sinne uudestaan, jos meren ranta olisi lähempänä.

      Huomio: halvimmat yöt sijaitsevat mahdollisesti !Inn at the Summer Bay" -motellissa, mikä on 192 tien toisella puolella. Pitää olla tarkkana, ettei joudu sinne.

      • päkä1001

        luulen että et nyt puhu ihan samasta jutusta...vai voititko lomasi netistä ja maksoit siitä vaan mutaman satasen? Sait kenties auton viikoksi käyttöösi ja pääsit samaan rahaan Bahaman risteilylle ja Disney Worldiin?? Katsokaapas netistä hyvät ihmiset, että ositteessa on yhden numeron ero ja toinen on Resort ja toinen Resorts...aika pieni ero siinä, mutta poikkeuksellisen suuri ero käytännössä!Ei kannata sekottaa asioita....ne on katsos kaksi eri hotellia!


    • päkä1001

      Mä meinasin mennä kanssa tohon halpaan, mutta luojalle kiitos en omista luottokorttia. Eli: olet muka voittanut 3000 dollarin arvoisen reissun ja itse maksat siitä sitte vaan jotain, ei ehkä kovinkaan pientä, vaan jopa 800 dollaria, joka ei oo paljoo 4 hengen lomasta johon kuuluu bahaman risteilyä, autoa yms.... Puhelua yhdistellään paikasta toiseen ja välillä on puhelimessa myös nainen (herättää luottamusta). yhdessä katselette nettisivuja ja noudatat ohjeita mitä saat. TODELLA VAKUUTAVAA HOMMAA...Kun päästiin oman osuuden maksuvaiheeseen ja pyysivät luottokortin numeroa, enkä sitä suostunut antamaan, nin puhelu loppui melko lyhyeen. Jos olis rehellinen juttu, niin käteisellä voisi maksaa pankissa ns. oman osuuden ja varaus onnistuis sitte, mutta tässä se ei käy. On hämärää, että pyysivät sitten jonkun tutun luottokortin numeroa...Ihan täyttä huijausta, mutta taitavasti vievät tyhmää...

      • päkä1001

        ...ei pidä sekoittaa tätä hommaa niihin netin muihin tarjousiin. Tämä perustuu siihen näytölle ponnahtavaan juttuun, jossa sun väitetään voittaneen jotain, koska olet esim miljoonas kävijä jossain sivulla. Ihme juttu, mutta olen ollut nyt jo viisi kertaa miljoonas kävijä lyrics.comin sivuilla. Netissä on ihan oikeita tarjouksia sinne suuntaan ja siellä on paljonkin saman tyyppisiä paikkoja. Siihenhän tämä myös osaltaan perustuu, että jos kiireessä äkkiä katot, että onko olemassa sellainen hotelli/paikka, niin löytyy kyllä useita ihan samantyyppisiä nimiä ja samalla alueella!!!!Tässä käytetään hyväksi kiirettä, nettisivuja ja taidokasta hämäämistä!!!


      • matkaajat
        päkä1001 kirjoitti:

        ...ei pidä sekoittaa tätä hommaa niihin netin muihin tarjousiin. Tämä perustuu siihen näytölle ponnahtavaan juttuun, jossa sun väitetään voittaneen jotain, koska olet esim miljoonas kävijä jossain sivulla. Ihme juttu, mutta olen ollut nyt jo viisi kertaa miljoonas kävijä lyrics.comin sivuilla. Netissä on ihan oikeita tarjouksia sinne suuntaan ja siellä on paljonkin saman tyyppisiä paikkoja. Siihenhän tämä myös osaltaan perustuu, että jos kiireessä äkkiä katot, että onko olemassa sellainen hotelli/paikka, niin löytyy kyllä useita ihan samantyyppisiä nimiä ja samalla alueella!!!!Tässä käytetään hyväksi kiirettä, nettisivuja ja taidokasta hämäämistä!!!

        Joo, tollanen hinta on kyllä liian hyvää ollakseen totta.
        Mun hinta taisi olla noin 150usd / vrk. Sisälsi siis Villan, jossa 2 makuuhuonetta, olohuone/ruokailuhuone, keittiö, 2 kylpyhuonetta, päivittäinen siivous ja shuttlebus puistoihin. Tuolloin ajattelin hinnan olevan halpa, ja epäilys heräsi...
        Kaikki meni kuitenkin hyvin.

        Luottokortin käyttäminen on USA:ssa vähän niinkuin luottamusta herättävä juttu. Jos ei ole luottokorttia, ei ole luottoakaan. Monissa "paremmissa" paikoissa homma meinaa tyssätä, jos ei korttia ole. Kokemusta sain kun luottoraja kerran ylittyi. Tuolloinkin kysyttiin tuttavan korttia (antamaan varmuuden luotettavuudesta).

        Summer Bay Resort -resortteja löytyy ainakin Clermontista (=Kissimmee/Orlando), Las Vegasista ja Gatlingburista. Siitäkö tuo S resrtin perässä? Jos kysy tietystä Resortistä, jääkö tuo S pois?

        Tähänkin sopii vanha sanonta:"toivo parasta, varaudu pahimpaan". Jos paalua riittää, niin minä katsoisin pelin loppuun. Heh...


    • matkaajat

      Selitys hinnalle:

      Yöt halvimman mukaan= 11 x 60 = 660usd

      Auto samoin= 25 x 7 = 175usd

      Risteily= 24h paikallisella VikingLinellä n. 100 usd

      Yht 935 usd = 623e


      Hinta on siis selitettävissä?

      • päkä1001

        ...on kyllä, mutta jos katselet netistä tarkemmin, niin moni ei ole kuullut putiikista yhtään mitään sen jälkeen kun ovat maksaneet matkan...toiset ovat vaatineet rahojaan tosiaan takaisin, mutta hupsista vaan, 7 päivää menee aika nopeesti, eikä palautusta saa. Hinnat vaihtelee 200-2000 dollarin välillä..!?Ja juuri se seikka, että olet muka jonkun saitin miljoonas tai 3000 kävijä ja olet voittanut on se kyseenalaisin juttu. Siis jostain syystä heti alussa johdetaan harhaan....Jos olis täpäkkää, niin kyllä mäkin ihan vaan huvituksekseni voisin katsoa tän jutun, mutta harvalla kai sitä on tollee pois jakaa.Se oma osuus olis pitäny maksaa HETI LUOTTOKORTILLA ja sekin on sinänsä kummallista, että VOITTAJA ei saa mitään jos niin ei tee sillä punaisella minuutilla. Kyllä maksutapoja on jenkeissäkin monia. Ei sielläkään kaikki luottokortteja käytä, moni ei tee niin ihan periaatteellisista syistä. Ei voittoa jossain arvonnassa voi mitätöidä siksi, että asiakas haluaa maksaa pankin kautta omalta tililtään. Mä haluaisin todella oikeesti kuulla joltain ketä on sen pop-upin "voiton" kautta menny tän kokeilemaan ihan Bahaman risteilyyn asti!!! Hinnalla 898 dollaria neljä henkeä 11 päivää. Kohteissa all inclusive ja Disney World liput kaikille. Myös joku Casino reissu siältyi drinkkeineen...ym.ym.ym Tästä osa voi olla ihan laillista bisnestä, mutta se, että lähtökohta on valheellinen, tekee siitä musta kokonaan kusetusta!!


      • päkä1001
        päkä1001 kirjoitti:

        ...on kyllä, mutta jos katselet netistä tarkemmin, niin moni ei ole kuullut putiikista yhtään mitään sen jälkeen kun ovat maksaneet matkan...toiset ovat vaatineet rahojaan tosiaan takaisin, mutta hupsista vaan, 7 päivää menee aika nopeesti, eikä palautusta saa. Hinnat vaihtelee 200-2000 dollarin välillä..!?Ja juuri se seikka, että olet muka jonkun saitin miljoonas tai 3000 kävijä ja olet voittanut on se kyseenalaisin juttu. Siis jostain syystä heti alussa johdetaan harhaan....Jos olis täpäkkää, niin kyllä mäkin ihan vaan huvituksekseni voisin katsoa tän jutun, mutta harvalla kai sitä on tollee pois jakaa.Se oma osuus olis pitäny maksaa HETI LUOTTOKORTILLA ja sekin on sinänsä kummallista, että VOITTAJA ei saa mitään jos niin ei tee sillä punaisella minuutilla. Kyllä maksutapoja on jenkeissäkin monia. Ei sielläkään kaikki luottokortteja käytä, moni ei tee niin ihan periaatteellisista syistä. Ei voittoa jossain arvonnassa voi mitätöidä siksi, että asiakas haluaa maksaa pankin kautta omalta tililtään. Mä haluaisin todella oikeesti kuulla joltain ketä on sen pop-upin "voiton" kautta menny tän kokeilemaan ihan Bahaman risteilyyn asti!!! Hinnalla 898 dollaria neljä henkeä 11 päivää. Kohteissa all inclusive ja Disney World liput kaikille. Myös joku Casino reissu siältyi drinkkeineen...ym.ym.ym Tästä osa voi olla ihan laillista bisnestä, mutta se, että lähtökohta on valheellinen, tekee siitä musta kokonaan kusetusta!!

        se bahaman risteily kesti 4 päivää ja hotelli piti olla luxus tasoa...että kyllä ihan vähän laskua täytyy muuttaa.


      • makkara_83
        päkä1001 kirjoitti:

        se bahaman risteily kesti 4 päivää ja hotelli piti olla luxus tasoa...että kyllä ihan vähän laskua täytyy muuttaa.

        paljonkohan meikäläisen puhelin lasku tulee olemaan? minäkin nimittäin olin voittaja! ja tymänä soitin..en onneksi omista visaa tai muutakaan luotollista korttia..kyllähän tuo harmittaa ku luulee voittavansa ja sitte se onki kusetusta! toivottavasti puhelin lasku ei ole pilvissä!


      • sama juttu täälläkin
        makkara_83 kirjoitti:

        paljonkohan meikäläisen puhelin lasku tulee olemaan? minäkin nimittäin olin voittaja! ja tymänä soitin..en onneksi omista visaa tai muutakaan luotollista korttia..kyllähän tuo harmittaa ku luulee voittavansa ja sitte se onki kusetusta! toivottavasti puhelin lasku ei ole pilvissä!

        Mulle sanottiin puhelimessa sieltä kun kysyin puhelinlaskusta, että jos soitin sinne "call from helsinki" numerosta (0923193074) niin ne yhdistävät puhelun täältä sinne, jolloin ne maksaa sen puhelun. ETTÄ NÄINKÖHÄN?
        Sitten ihan btw olen 19-vuotias ("you must be over 18 years old"), mutta siellä mainostus-sivuilla kohdassa "terms and conditions" lukee:

        "4. To participate you must be at least 21 years of age and gainfully employed. If Married both husband and wife must attend the tour and sales presentation together. Non-married couples must travel and attend the tour together. Full Time Students do no qualify for this offer, unless they meet and can verify the stated income requirement as noted in the Terms of Promotion."

        HUOM EKA LAUSE JA VIKA LAUSE! Mitä hittoa!?


      • eitartu
        makkara_83 kirjoitti:

        paljonkohan meikäläisen puhelin lasku tulee olemaan? minäkin nimittäin olin voittaja! ja tymänä soitin..en onneksi omista visaa tai muutakaan luotollista korttia..kyllähän tuo harmittaa ku luulee voittavansa ja sitte se onki kusetusta! toivottavasti puhelin lasku ei ole pilvissä!

        Kiinnostaisi tietää minkälaisen puhelinlaskun sait? Soitin kyllä mutta en ostanut mitään.


    • melkein huiputettu

      "Summer Bay Resorts" yrittää ratsastaa "Summer Bay Resort":n maineella. Googleta "Summer Bay Resorts" "Florida Hotel" niin löydät joukosta myös melkoisia kauhukertomuksia.

    • tulee summer
    • IDIOOTTI

      TÄMÄ TODELLAKIN ON HUIJAUSTA!
      Koin eilen sen itse ja koko aamu on mennyt asioiden selvittämiseen ja mihinkään annettuun numeroon soittaminen ei auta, kun siellä on vain vastaaja päällä. TOIMI NÄIN JOS TULET HUIJATUKSI:
      SOITA HETI PANKKIIN TAI LUOTTOKUNTAAN, RIIPPUEN MISTÄ KORTTISI ON. PYYDÄ KORTIN EHDOTONTA SULKEMISTA JA UUDEN TILAAMISTA. PYYDÄ REKLAMAATIO PAPERIT JOTKA LÄHETETÄÄN SINULLE POSTITSE JA TÄYTÄT NE. ASIA MENEE KÄSITTELYYN JA NÄIN ON TOIVOA SAADA RAHANSA TAKAISIN. AINAKIN NORDEASSA TÄMÄ SUMMER BAY RESORTS OLI TUTTU JUTTU JO.
      Häpeän määrä on suuri kun tajuaa olleensa aivan sairaan tyhmä, vaikka ei todellakaan ole ainoa, niin silti hatuttaa sietämättömän paljon. Tästä lähin en avaa yhtäkään poksahtavaa ikkunaa auki mistään.

      • kokemuksen ääni

        Todellakin suuri työ saada peruttua,kyseisen virman loma. Itsekkin varasin tyhmyyksissäni sellaisen loman 3000 dollarin edun uskossa.Mutta kyseisellä virmalla on seitsemänpäivän peruutus oikeus, mutta he eivät anna mitään muuta yhteistietoa kuin puhelinnumeron, johon kukaan ei vastaa. mutta sain loman peruttua kirjatulla kirjeellä(ILMAN SOITTAMISTA) jonka lähetin 7 päivän sisällä (kaikkiin osoitteisiin,postitse ja mitä löysin kyseisen virman nettisivulta) Mutta yksikin olisi riittänyt kun olisin tiennyt oikean osoitteen.
        Tässä osoite jos joku tarvitsee,josta minulle tuli perumisestani vahvistuskirje: Summer bay Resorts
        Corporate Headguarters
        25 Town center Boulevard,Suite C
        Clermont,Florida 34714
        Minä sain ohjeet kirjalliseen perumiseen luotto kunnasta ja he sanoivat, että korttia ei tarvitse perua,enkä ole perunut. Kyllä oli hyvä kun sain tänään vahvistuksen kyseiseltä yhtiöltä että saan rahani takaisin 12-15 päivän sisällä.
        Heidän palauttamassaan kirjeessä oli sähköpostiosoite mikäli on kysymistä, se on tässä jos joku tarvitsee: [email protected]
        Tälläisia tietoja, jos joku tarttee..


      • IDIOOTTI
        kokemuksen ääni kirjoitti:

        Todellakin suuri työ saada peruttua,kyseisen virman loma. Itsekkin varasin tyhmyyksissäni sellaisen loman 3000 dollarin edun uskossa.Mutta kyseisellä virmalla on seitsemänpäivän peruutus oikeus, mutta he eivät anna mitään muuta yhteistietoa kuin puhelinnumeron, johon kukaan ei vastaa. mutta sain loman peruttua kirjatulla kirjeellä(ILMAN SOITTAMISTA) jonka lähetin 7 päivän sisällä (kaikkiin osoitteisiin,postitse ja mitä löysin kyseisen virman nettisivulta) Mutta yksikin olisi riittänyt kun olisin tiennyt oikean osoitteen.
        Tässä osoite jos joku tarvitsee,josta minulle tuli perumisestani vahvistuskirje: Summer bay Resorts
        Corporate Headguarters
        25 Town center Boulevard,Suite C
        Clermont,Florida 34714
        Minä sain ohjeet kirjalliseen perumiseen luotto kunnasta ja he sanoivat, että korttia ei tarvitse perua,enkä ole perunut. Kyllä oli hyvä kun sain tänään vahvistuksen kyseiseltä yhtiöltä että saan rahani takaisin 12-15 päivän sisällä.
        Heidän palauttamassaan kirjeessä oli sähköpostiosoite mikäli on kysymistä, se on tässä jos joku tarvitsee: [email protected]
        Tälläisia tietoja, jos joku tarttee..

        Suuri kiitos sinulle, minä peruin jo korttini,mutta ei se mua haittaa, onpahan varmassa turvassa jatkossakin, heillähän on kortin kaikki tiedot....
        Aion nyt laittaa vielä mailia sekä tavallisen kirjeen menemään. Kiitos vielä kerran, ensi yönä ehkä jo nukun;)


      • perunut
        IDIOOTTI kirjoitti:

        Suuri kiitos sinulle, minä peruin jo korttini,mutta ei se mua haittaa, onpahan varmassa turvassa jatkossakin, heillähän on kortin kaikki tiedot....
        Aion nyt laittaa vielä mailia sekä tavallisen kirjeen menemään. Kiitos vielä kerran, ensi yönä ehkä jo nukun;)

        Hei, tässä summer bay resortsin sivuilla oleva "sivu" jota kautta sain matkani peruttua ja rahat takaisin.Yhteystiedot ovat sivun ihan lopussa..

        Tein sen seitsemän päivän sisällä. Laitoin sähköpostia ja kirjatun kirjeen, johon laitoin kaikki puhelimessa saamani tiedot ja yhteystietoni, ja kerroin etten tavoittanut heitä puhelimitse,useista yrityksistäni huolimatta ja uhkasin hiukan poliisilla, että teen tutkintapyynnön tälläisesta markkinoinnista,jossa ei anneta yhteystiedoksi, muuta kuin vastaamaton puhelinnumero.Perumisen syyksi laitoin: todella painavat syyt! en sen tarkemmin. Muista allekirjoitus! Itsekkin olin todella typerä, kun menen puhelimitse matkoja makselemaan, mutta kokemusta viisaampana. ja onneksi sain peruttua ajoissa...

        http://www.mysummerbay.com/donotcall.htm


      • heebo
        perunut kirjoitti:

        Hei, tässä summer bay resortsin sivuilla oleva "sivu" jota kautta sain matkani peruttua ja rahat takaisin.Yhteystiedot ovat sivun ihan lopussa..

        Tein sen seitsemän päivän sisällä. Laitoin sähköpostia ja kirjatun kirjeen, johon laitoin kaikki puhelimessa saamani tiedot ja yhteystietoni, ja kerroin etten tavoittanut heitä puhelimitse,useista yrityksistäni huolimatta ja uhkasin hiukan poliisilla, että teen tutkintapyynnön tälläisesta markkinoinnista,jossa ei anneta yhteystiedoksi, muuta kuin vastaamaton puhelinnumero.Perumisen syyksi laitoin: todella painavat syyt! en sen tarkemmin. Muista allekirjoitus! Itsekkin olin todella typerä, kun menen puhelimitse matkoja makselemaan, mutta kokemusta viisaampana. ja onneksi sain peruttua ajoissa...

        http://www.mysummerbay.com/donotcall.htm

        kauanko sulla kesti että rahat tuli takaisin?


      • peruutus
        heebo kirjoitti:

        kauanko sulla kesti että rahat tuli takaisin?

        Mulla meni, niin että visa laskulle tuli merkintä palautuksesta heti samalle laskulle, kuin missä veloituskin näkyi. Palautuksen tein 7 päivän sisällä ja kirje peruuntumisen onnistumisesta tuli noin 2,5 viikkoo sen jälkeen,paripäivää kirjeen jälkeen tarkistin luottokorttiyhtiöltä, että peruutus on tullut näkyviin myös heidän tietoonsa, niin sain mielen rauhan asiasta. Hirveä työ perua, mutta onneksi kaikki meni hyvin.


      • heebo
        peruutus kirjoitti:

        Mulla meni, niin että visa laskulle tuli merkintä palautuksesta heti samalle laskulle, kuin missä veloituskin näkyi. Palautuksen tein 7 päivän sisällä ja kirje peruuntumisen onnistumisesta tuli noin 2,5 viikkoo sen jälkeen,paripäivää kirjeen jälkeen tarkistin luottokorttiyhtiöltä, että peruutus on tullut näkyviin myös heidän tietoonsa, niin sain mielen rauhan asiasta. Hirveä työ perua, mutta onneksi kaikki meni hyvin.

        minkä suurusia puhelin laskuja saitte?


      • sama juttu täälläkin

        Voii helvetti, noin 20min sitten pongahti samainen tarjous 3000$ siitä orlando-daytona beach-car rental-bahamas cruise- JA plus special offerina joku bonus holiday valitsemaani mestaan (malaga tai spain tai cancun,mexico) ->> juteltiin siinä jonkun aikaa ensin naisen kanssa ja sitten miehen nimeltä Chris Sodoski, kuullostivat asiallisilta kunnes just sitä luottokorttia rupes kysymään. HUH ja onneks mulla ei sellaista ole, joten väkersin takasin että miks mulla nyt pitäis olla se, niin seurasi toinen muodollinen selitys ja 100% guarantee...
        MUTTA, ANNOIN NIMENI, OSOITTEENI, S-POSTIN, NUMERON, mutta en mitään korttitietoja. Hän pyysi palaamaan asiaan (soittamaan hänen office nro:on suomen aikaa klo 21-02) kun löydän jonkun tutun maksamaan kortillaan. Eli kysymys : OONKO JO NYT SITOUTUNUT JOHONKIN KUSETUKSEEN, vai voinko vaan jättää kylmästi soittamatta?? Help!


      • peruutuksen tehnyt
        sama juttu täälläkin kirjoitti:

        Voii helvetti, noin 20min sitten pongahti samainen tarjous 3000$ siitä orlando-daytona beach-car rental-bahamas cruise- JA plus special offerina joku bonus holiday valitsemaani mestaan (malaga tai spain tai cancun,mexico) ->> juteltiin siinä jonkun aikaa ensin naisen kanssa ja sitten miehen nimeltä Chris Sodoski, kuullostivat asiallisilta kunnes just sitä luottokorttia rupes kysymään. HUH ja onneks mulla ei sellaista ole, joten väkersin takasin että miks mulla nyt pitäis olla se, niin seurasi toinen muodollinen selitys ja 100% guarantee...
        MUTTA, ANNOIN NIMENI, OSOITTEENI, S-POSTIN, NUMERON, mutta en mitään korttitietoja. Hän pyysi palaamaan asiaan (soittamaan hänen office nro:on suomen aikaa klo 21-02) kun löydän jonkun tutun maksamaan kortillaan. Eli kysymys : OONKO JO NYT SITOUTUNUT JOHONKIN KUSETUKSEEN, vai voinko vaan jättää kylmästi soittamatta?? Help!

        Hei.mielestäni et ole sitoutunut mihinkään,jos vain annoit yhteystiedot.Suosittelen lämpimästi, että jätät vain soittamatta, niin vältät hankaluudet.
        Jos lomalle haluat, kannattaa ottaa valmismatka lentoineen ja majoituksineen,ihan suomesta,tietää kerralla mitä saa. Tällaiset "äkkipäätökset" ja ns.3000 dollarin voitto, ovat vain markkinointi kikka, jolla uskotellaan että juuri sinä saat matkan todella edullisesti, mutta tosi asia on se,että 3000 dollaria on vain huijausta,sillä katselin netistä pelkkiä majoitusten hintoja ja niitä sai sieltä todella edullisesti muutenkin. Matkoissa yläänsäkin, se lento on se mikä maksaa..


      • sama juttu täälläkin
        peruutuksen tehnyt kirjoitti:

        Hei.mielestäni et ole sitoutunut mihinkään,jos vain annoit yhteystiedot.Suosittelen lämpimästi, että jätät vain soittamatta, niin vältät hankaluudet.
        Jos lomalle haluat, kannattaa ottaa valmismatka lentoineen ja majoituksineen,ihan suomesta,tietää kerralla mitä saa. Tällaiset "äkkipäätökset" ja ns.3000 dollarin voitto, ovat vain markkinointi kikka, jolla uskotellaan että juuri sinä saat matkan todella edullisesti, mutta tosi asia on se,että 3000 dollaria on vain huijausta,sillä katselin netistä pelkkiä majoitusten hintoja ja niitä sai sieltä todella edullisesti muutenkin. Matkoissa yläänsäkin, se lento on se mikä maksaa..

        ... tekisi kyllä mieli soittaa sinne vielä takaisin ja pistää ne kiemurtelee sanoissaan! AIJAI että tekis mieli haukkuu ne aivan pystyyn huoletta tekeytymällä vaan yhdeksi random pongahdusikkunan uhriksi aloittamalla vaikka eka "OH HI, REALLY, I am the winner, NO WAY!!!" prkljklklj! :D sor, patoutuneisuus.
        Ja oliko täällä vielä niitä joitain hulluja jotka aikoo tosissaan kokeillakin jopa tota? ns "seikkailunhaluisia" :D anyone?


      • IDIOOTTI
        sama juttu täälläkin kirjoitti:

        Voii helvetti, noin 20min sitten pongahti samainen tarjous 3000$ siitä orlando-daytona beach-car rental-bahamas cruise- JA plus special offerina joku bonus holiday valitsemaani mestaan (malaga tai spain tai cancun,mexico) ->> juteltiin siinä jonkun aikaa ensin naisen kanssa ja sitten miehen nimeltä Chris Sodoski, kuullostivat asiallisilta kunnes just sitä luottokorttia rupes kysymään. HUH ja onneks mulla ei sellaista ole, joten väkersin takasin että miks mulla nyt pitäis olla se, niin seurasi toinen muodollinen selitys ja 100% guarantee...
        MUTTA, ANNOIN NIMENI, OSOITTEENI, S-POSTIN, NUMERON, mutta en mitään korttitietoja. Hän pyysi palaamaan asiaan (soittamaan hänen office nro:on suomen aikaa klo 21-02) kun löydän jonkun tutun maksamaan kortillaan. Eli kysymys : OONKO JO NYT SITOUTUNUT JOHONKIN KUSETUKSEEN, vai voinko vaan jättää kylmästi soittamatta?? Help!

        Iltaa, käsittääkseni voit vain jättää soittamatta kuin myös vastaamatta outoihin puheluihin ja maileihin. Olen kuullut tapauksia joissa ovat saaneet rahat tililtä vaikka kortin varmennusnumeroa olekaan, mutta jos heillä ei ole sun tilinumeroa ja sulla ei ole korttia, niin ei ole vaaraa.
        Mulla kävi loppujen lopuksi hyvä tsäkä, KIITOS SILLE IHMISELLE JOKA LAITTOI NE OIKEAT OSOITTEET!!!!! Eli tein heti sekä sähköisesti ja kirjattuna kirjeenä peruutuksen. Parin päivän päästä joku heppu soitti ja kyseli miksi haluan perua ja rupes ärsyttämään,että mitäs se sulle itse asiassa kuuluu.Yritti tarjota VIITTÄ VUOTTA aikaa käyttää tarjous, jep. Sanoin vain ei kiitos ja hei. Sitten tuli postitse vahvistus viimeviikolla peruutuksesta.Olin kerennyt pankkiin tekeen reklamaation ja vaihtaan kortin, mutta ei harmita, pankista tuli sitten myös tieto et rahat ovat palautuneet tilille ja homma näin ollen ok.
        Ottaa nuppiin vieläkin niin kovasti koko homma, ne piti niin kiireessä koko ajan,et mene sille ja sille sivulle jne, eli ois vaan pitänyt tajuta puhelun aikana googlettaa se lafka ja kaikilta harmeilta ois säästynyt.


      • IDIOOTTI
        sama juttu täälläkin kirjoitti:

        ... tekisi kyllä mieli soittaa sinne vielä takaisin ja pistää ne kiemurtelee sanoissaan! AIJAI että tekis mieli haukkuu ne aivan pystyyn huoletta tekeytymällä vaan yhdeksi random pongahdusikkunan uhriksi aloittamalla vaikka eka "OH HI, REALLY, I am the winner, NO WAY!!!" prkljklklj! :D sor, patoutuneisuus.
        Ja oliko täällä vielä niitä joitain hulluja jotka aikoo tosissaan kokeillakin jopa tota? ns "seikkailunhaluisia" :D anyone?

        Niin, käykääpäs muuten myös hesarin keskustelupalstalla aiheena Summer Bay Resorts.
        Silloin kun tämä juttu sattui,niin kävin, siellä jengi vaan ihaili et onpas muuten kivan näköinen mesta, onko kukaan käynyt jne. Kellää vaikuttanu olevan epäilyksen häivääkään.


      • sama juttu täälläkin
        IDIOOTTI kirjoitti:

        Iltaa, käsittääkseni voit vain jättää soittamatta kuin myös vastaamatta outoihin puheluihin ja maileihin. Olen kuullut tapauksia joissa ovat saaneet rahat tililtä vaikka kortin varmennusnumeroa olekaan, mutta jos heillä ei ole sun tilinumeroa ja sulla ei ole korttia, niin ei ole vaaraa.
        Mulla kävi loppujen lopuksi hyvä tsäkä, KIITOS SILLE IHMISELLE JOKA LAITTOI NE OIKEAT OSOITTEET!!!!! Eli tein heti sekä sähköisesti ja kirjattuna kirjeenä peruutuksen. Parin päivän päästä joku heppu soitti ja kyseli miksi haluan perua ja rupes ärsyttämään,että mitäs se sulle itse asiassa kuuluu.Yritti tarjota VIITTÄ VUOTTA aikaa käyttää tarjous, jep. Sanoin vain ei kiitos ja hei. Sitten tuli postitse vahvistus viimeviikolla peruutuksesta.Olin kerennyt pankkiin tekeen reklamaation ja vaihtaan kortin, mutta ei harmita, pankista tuli sitten myös tieto et rahat ovat palautuneet tilille ja homma näin ollen ok.
        Ottaa nuppiin vieläkin niin kovasti koko homma, ne piti niin kiireessä koko ajan,et mene sille ja sille sivulle jne, eli ois vaan pitänyt tajuta puhelun aikana googlettaa se lafka ja kaikilta harmeilta ois säästynyt.

        ja jos niillä on mun nimi ja osoite ja numero, nii saako ne jostain tilinumeroa selville? tai voivatko lähettää vaikkapa postissa laskun kun 7 päivää on umpeutunut että 'sori et voi perua ja olet sitoutunut' -? ei hyvää päivää että voi ottaa PÄÄHÄN tää touhu! Olis ollut joo ihan fiksua googlettaa siinä samalla, muttakun tyyppi puhelimessa tekee kaikkensa pitääkseen toisen kiireisenä täällä päässä "click that and that, and the next page and.." ! Ja ainiin, ällöttävää se nuoleskelu, nimellä puhuttelu, "are you following" joka välissä, ja HONEY, DEAR joka toisessa! AH cut the CRAP


      • IDIOOTTI
        sama juttu täälläkin kirjoitti:

        ja jos niillä on mun nimi ja osoite ja numero, nii saako ne jostain tilinumeroa selville? tai voivatko lähettää vaikkapa postissa laskun kun 7 päivää on umpeutunut että 'sori et voi perua ja olet sitoutunut' -? ei hyvää päivää että voi ottaa PÄÄHÄN tää touhu! Olis ollut joo ihan fiksua googlettaa siinä samalla, muttakun tyyppi puhelimessa tekee kaikkensa pitääkseen toisen kiireisenä täällä päässä "click that and that, and the next page and.." ! Ja ainiin, ällöttävää se nuoleskelu, nimellä puhuttelu, "are you following" joka välissä, ja HONEY, DEAR joka toisessa! AH cut the CRAP

        ei ne voi saada sun tilinumeroa ja kun et ole nimees mihkään laittanu, et ole myöskään sitoutunut mihinkään. Hih, ai sua oikein nuoleskeltiin, ei mua vaan...epistä heh


      • ookko käyny
        IDIOOTTI kirjoitti:

        ei ne voi saada sun tilinumeroa ja kun et ole nimees mihkään laittanu, et ole myöskään sitoutunut mihinkään. Hih, ai sua oikein nuoleskeltiin, ei mua vaan...epistä heh

        joo tässä onjauhettu nyt pitkään tästä huijauksesta mutta onko ketään joka on oikeai lähtenyt tuolle matkalle ja voi puhua kokemuksella asiasta? sama tarjous tuli minullekin ,eli 3000 dollarin alennus orlandon ja malagan matkasta.. en ole varannut mutta kinnostaa silti. luotan kuitenkin vain kokemukseen en tähän huijaus spekulointiin.


      • oletko...
        ookko käyny kirjoitti:

        joo tässä onjauhettu nyt pitkään tästä huijauksesta mutta onko ketään joka on oikeai lähtenyt tuolle matkalle ja voi puhua kokemuksella asiasta? sama tarjous tuli minullekin ,eli 3000 dollarin alennus orlandon ja malagan matkasta.. en ole varannut mutta kinnostaa silti. luotan kuitenkin vain kokemukseen en tähän huijaus spekulointiin.

        lukenut tämän viestiketjun kaikki viestit? kuten mm sen että summer bay resorts on eri kuin summer bay resort?? Jos et vakuutu tästä "spekuloinnista" niin suosittelen että luet engl.kielisiltä palstoilta tästä niin löytyy monipuolisempia näkökulmiakin.


      • rohkea kuuskymppinen
        oletko... kirjoitti:

        lukenut tämän viestiketjun kaikki viestit? kuten mm sen että summer bay resorts on eri kuin summer bay resort?? Jos et vakuutu tästä "spekuloinnista" niin suosittelen että luet engl.kielisiltä palstoilta tästä niin löytyy monipuolisempia näkökulmiakin.

        Olin suunnitellut Orlandossa lomailua jo kauan aikaisemmin. Kun tarjous hypähti näytölle, tartuin siihen, eikä siinä ole mielestäni mitään outoa. Olen saanut vahvistukset maksuistani ja ajo-ohjeet perille etc. Kaikki vaikuttaa olevan kunnossa. Ei ole tarvinnut soitella mihinkään. Viestittely on tapahtunut sähköpostitse ilman mitään kustannuksia. Olen lähdössä kesäkuussa.


      • höynähtänyt
        IDIOOTTI kirjoitti:

        Iltaa, käsittääkseni voit vain jättää soittamatta kuin myös vastaamatta outoihin puheluihin ja maileihin. Olen kuullut tapauksia joissa ovat saaneet rahat tililtä vaikka kortin varmennusnumeroa olekaan, mutta jos heillä ei ole sun tilinumeroa ja sulla ei ole korttia, niin ei ole vaaraa.
        Mulla kävi loppujen lopuksi hyvä tsäkä, KIITOS SILLE IHMISELLE JOKA LAITTOI NE OIKEAT OSOITTEET!!!!! Eli tein heti sekä sähköisesti ja kirjattuna kirjeenä peruutuksen. Parin päivän päästä joku heppu soitti ja kyseli miksi haluan perua ja rupes ärsyttämään,että mitäs se sulle itse asiassa kuuluu.Yritti tarjota VIITTÄ VUOTTA aikaa käyttää tarjous, jep. Sanoin vain ei kiitos ja hei. Sitten tuli postitse vahvistus viimeviikolla peruutuksesta.Olin kerennyt pankkiin tekeen reklamaation ja vaihtaan kortin, mutta ei harmita, pankista tuli sitten myös tieto et rahat ovat palautuneet tilille ja homma näin ollen ok.
        Ottaa nuppiin vieläkin niin kovasti koko homma, ne piti niin kiireessä koko ajan,et mene sille ja sille sivulle jne, eli ois vaan pitänyt tajuta puhelun aikana googlettaa se lafka ja kaikilta harmeilta ois säästynyt.

        Että sitä voikin olla hyväuskoinen! Mullekin yllättäen aukesi tuo banneri "olet voittanut 3000 dollaria lomarahaa" ja jo siinä vaiheessa ajattelin, että ei voi olla totta. Kuitenkin kun sivuilla oli suomalainen puhelin numero, päätin soittaa ja katsoa, josko se vaikka olisikin totta, harvemmin näissä huijauksissa on pyydetty suomalaisiin numeroihin soittamaan.
        Noh, kummasti vain luottamus kasvoi siinä ystävällisen naishenkilön kanssa jutellessa ja aloin jo olla ihan onnessani niin sanotusta voitostani. Kaikki meni hyvin kunnes puhelu yhdistettiin jollekkin mieshenkilölle joka halusi tietenkin sen luottokortin numeron ja vaikka hälytyskellot soi, sai hän minut vakuuttuneeksi, että se on välttämätöntä ja turvallista ja näin vain varmistetaan että saan matkani varmasti itselleni.
        Onneksi masteri on kuitenkin viimeaikoina vinkunut niin tiheään, ettei siellä ollut katetta :D Kyllä muuttui ääni kellossa, kun se miekkonen sanoi, että luottoyhtiöstä vastattiin ettei ole katetta. Sanoi vaan, että minulla 14 päivää aikaa soittaa takaisin ja varmistaa matkani ja lopetti puhelun hyvin nopeasti. Että silleen... Tämän jälkeen tietysti googlasin kyseisen lafkan ja tajusin, että höynäytettiinpä sitten minuakin oikein kunnolla.
        Mitään hätää kai tässä ei kuitenkaan ole, kun mitään ei ole maksettu ja takaisin en ajatellut niille soitella :D Sen verran kuitenkin hätäilin, että suljin luottokortin samantien, etteivät ainakaan niillä tiedoilla tee enää yhtään mitään.

        Mites ne puhelinlaskut? Ja entäpä onko ketään alettu häiriköimään puhelimitse tai sähköpostilla?


      • 60-kymppinen
        ookko käyny kirjoitti:

        joo tässä onjauhettu nyt pitkään tästä huijauksesta mutta onko ketään joka on oikeai lähtenyt tuolle matkalle ja voi puhua kokemuksella asiasta? sama tarjous tuli minullekin ,eli 3000 dollarin alennus orlandon ja malagan matkasta.. en ole varannut mutta kinnostaa silti. luotan kuitenkin vain kokemukseen en tähän huijaus spekulointiin.

        Olin ajatellut mennä orlandoon jo aikaisemmin ja tartuin siis tilaisuuteen. Samalla matkalla vietin muutaman yön Nycissä. Varasin hotellin netistä ja sekin täytyi maksaa heti. Tarjouspaketista otin 5 yötä Summer Bay resortissa ja aivan kuin joku jo tiesi kertoa paikka on todella upea uima-altaineen etc. kuten netistä voi havaita. Ketjulla oli muutama hotelli ja villoja, yhden nimi Holiday Inn, Holiday Express jne. Ketjua ylläpitävät Hilton ja Marriot hotellit mm. , jotka kilpailevat näin markkinoilla asiakkaista. Lomaosakemyyntiesittelyssä oli käytävä, ettei olisi tullut extrakuluja. Vietin myös 3 yötä Atlantin rannalla Daytona beachilla ja kaikki tämä maksoi yhteensä 898 dollaria varausmaksut 45 Euroa ja 75 Euroa. Kahden hengen huoneen hinnaksi/yö tuli noin 60 Euroa, mikä on todellakin kohtuuhinta. Ilmaiset kuljetuksen Disney Worldiin kuuluivat hintaan. Saattaa olla että netin kautta saisi huoneita halvemmalla, mutta ei varmasti yhtä laadukkaita. Daytona beachilla seitsemännestä kerroksesta oli upeat näkymät merelle ja hotelli sijaitsi beachilla. Miinuspuoli oli, että oli alistuttava kahteen myyntiesittelyyn, mutta myyjät olivat nyt korrekteja ja kohteliaita ja uskoivat kun kertoi päättäväisesti ettei aikonut ostaa osaketta. He kertoivat, että noin yksi viidestä ostaa ja uskon, että enemmistö ostajista on jenkkejä. (Saattaa olla, että he pitivät minua huijarina kun käytin tarjouksen enkä ostanut mitään.) Olen samaa mieltä, että tapa hankkia asiakkaita hotelliin, tämänhän voi katsoa olevan myös sitä, on liian agressiivinen ja hämäävä. Mainoksen lupaama 3.000 säästö on laskettu ilmeisesti siten, että 4 hengen normaalit kustannukset 11 yötä ( Bahama ja Malaga ja/tai Mexico) miinus heidän laskuttamansa määrän ero on jotain sellaista suuruusluokkaa. Kaiken kaikkiaan hotelleiden hinnat ovat laskeneet viime vuodesta ja jos aikoo sille suunnalle mennä, voi tsekata netistä hintoja. Daytonabeachilla oli paljon motelleja, joissa yö oli jotain 30-40 dollaria, mutta en suosittelisi ainakaan lapsiperheille.


      • Menossa
        60-kymppinen kirjoitti:

        Olin ajatellut mennä orlandoon jo aikaisemmin ja tartuin siis tilaisuuteen. Samalla matkalla vietin muutaman yön Nycissä. Varasin hotellin netistä ja sekin täytyi maksaa heti. Tarjouspaketista otin 5 yötä Summer Bay resortissa ja aivan kuin joku jo tiesi kertoa paikka on todella upea uima-altaineen etc. kuten netistä voi havaita. Ketjulla oli muutama hotelli ja villoja, yhden nimi Holiday Inn, Holiday Express jne. Ketjua ylläpitävät Hilton ja Marriot hotellit mm. , jotka kilpailevat näin markkinoilla asiakkaista. Lomaosakemyyntiesittelyssä oli käytävä, ettei olisi tullut extrakuluja. Vietin myös 3 yötä Atlantin rannalla Daytona beachilla ja kaikki tämä maksoi yhteensä 898 dollaria varausmaksut 45 Euroa ja 75 Euroa. Kahden hengen huoneen hinnaksi/yö tuli noin 60 Euroa, mikä on todellakin kohtuuhinta. Ilmaiset kuljetuksen Disney Worldiin kuuluivat hintaan. Saattaa olla että netin kautta saisi huoneita halvemmalla, mutta ei varmasti yhtä laadukkaita. Daytona beachilla seitsemännestä kerroksesta oli upeat näkymät merelle ja hotelli sijaitsi beachilla. Miinuspuoli oli, että oli alistuttava kahteen myyntiesittelyyn, mutta myyjät olivat nyt korrekteja ja kohteliaita ja uskoivat kun kertoi päättäväisesti ettei aikonut ostaa osaketta. He kertoivat, että noin yksi viidestä ostaa ja uskon, että enemmistö ostajista on jenkkejä. (Saattaa olla, että he pitivät minua huijarina kun käytin tarjouksen enkä ostanut mitään.) Olen samaa mieltä, että tapa hankkia asiakkaita hotelliin, tämänhän voi katsoa olevan myös sitä, on liian agressiivinen ja hämäävä. Mainoksen lupaama 3.000 säästö on laskettu ilmeisesti siten, että 4 hengen normaalit kustannukset 11 yötä ( Bahama ja Malaga ja/tai Mexico) miinus heidän laskuttamansa määrän ero on jotain sellaista suuruusluokkaa. Kaiken kaikkiaan hotelleiden hinnat ovat laskeneet viime vuodesta ja jos aikoo sille suunnalle mennä, voi tsekata netistä hintoja. Daytonabeachilla oli paljon motelleja, joissa yö oli jotain 30-40 dollaria, mutta en suosittelisi ainakaan lapsiperheille.

        Hei "60-kymppinen"!
        Olisiko millään mahdollista saada sinulta lisää tietoa reissustasi? Olen ostanut moisen jutun ja ajattelin katsoa loppuun asti. Tein samanmoisen tempauksen 6 vuotta sitten toisen esittelytapahtuman kautta ja se oli kuin olikin ihan aito juttu -ja meidän loma oli loistava!
        Voit lähettää viestiä osoitteeseen [email protected]

        Vastaathan nopeasti!

        Kiitos!


      • Deeply tyhmä
        kokemuksen ääni kirjoitti:

        Todellakin suuri työ saada peruttua,kyseisen virman loma. Itsekkin varasin tyhmyyksissäni sellaisen loman 3000 dollarin edun uskossa.Mutta kyseisellä virmalla on seitsemänpäivän peruutus oikeus, mutta he eivät anna mitään muuta yhteistietoa kuin puhelinnumeron, johon kukaan ei vastaa. mutta sain loman peruttua kirjatulla kirjeellä(ILMAN SOITTAMISTA) jonka lähetin 7 päivän sisällä (kaikkiin osoitteisiin,postitse ja mitä löysin kyseisen virman nettisivulta) Mutta yksikin olisi riittänyt kun olisin tiennyt oikean osoitteen.
        Tässä osoite jos joku tarvitsee,josta minulle tuli perumisestani vahvistuskirje: Summer bay Resorts
        Corporate Headguarters
        25 Town center Boulevard,Suite C
        Clermont,Florida 34714
        Minä sain ohjeet kirjalliseen perumiseen luotto kunnasta ja he sanoivat, että korttia ei tarvitse perua,enkä ole perunut. Kyllä oli hyvä kun sain tänään vahvistuksen kyseiseltä yhtiöltä että saan rahani takaisin 12-15 päivän sisällä.
        Heidän palauttamassaan kirjeessä oli sähköpostiosoite mikäli on kysymistä, se on tässä jos joku tarvitsee: [email protected]
        Tälläisia tietoja, jos joku tarttee..

        Menin myös tähän vipuun. Kotimaan surkea tilanne ja tulevaisuudettomuus työmarkkinoilla jne. sai minut tarttumaan näinkin epävarmaan tarjoukseen. Ajattelin, että jospa kerrankin ... Uskoin kyseessä myös olevan agressiivinen markkinointi suuren maailman malliin. Mietin vielä, otanko riskin ja lähden katsomaan, niin kuin muutama kirjoittaja sanoi, vai peruutanko. Minä juttelin myös useamman ihmisen kanssa puhelun aikana ja sain kirjallisen vahvistuksen sähköpostiini kesken puhelun. Ja ihan asialliselta tuntui. Antoivat jopa omat sähköpostiosoitteensa minulle! Mutta hälytyskellot soivat kaikesta huolimatta ja yöunet menivät. Sammosta sanottiin, etteivät tiedä huijauksesta. Korkeintaan ihmiset ovat reklamoineet siitä, etteivät oiken tiedä, mitä tuli ostettua. Sama tunne täällä! Omakustanteiset matkakulut tulivat kuitenkin selville, mutta muusta osuudesta ei ole tarkkaa tietoa paperilla.


    • Hallooo

      EI millään pahalla,mutta miten joku voi langeta tähän ellei ole ihan kännissä? Onko tämä samaa porukkaa joka on seuraavan wincapitan uhreja. Eräs teistä mainitsi että kuullosti luotettavalta kun "oli päässyt puhuman naisen kanssa". Vai että ihan naisen kanssa! No sehän jos mikään kertoo miten luotettava juttu tämä on. Taitaakin olla sitten melko harvinasita että pääsi juttelemaan naisen kanssa. Toinen mietti josko ei tarvitse maksaa puhelust kun hänelle oli vakuutettu että se menee helsingin kautta - haloo. Jos soittaa soneran numeroon niin maksaa soneran taksat vaikka se ohjattaisiin mihin ( tietenkin vielä ylimääräsitä siitä uudelleen ohjaamisesta).

      • Orlando/Florida

        Juuri eilen matkalta palanneena voin sanoa, että matka ei ollut mitään huijausta !

        3000 dollarin voitto on tietysti laskettu maksimien mukaan, ei siitä kannata välittää, pääasia on, että saatiin matka halvalla ! Maksettiin hiukan alle 600 € kahden viikon matkasta. Oltiin viisi päivää Orlandossa, kolme Daytona Beachilla, kolmen päivän Bahama-risteilyllä ja vielä yksi yö Fort Lauderdalessa ja yksi vielä takaisin Orladossa, koska lennettiin sieltä Suomeen. Matkapaketti suunniteltiin omien pyyntöjemme ja aikataulujemme mukaan. Lennot otettiin seat24:sta melko paljon ennen matkaa ja ne maksoivat hiukan alle 1000 € kahdelta (tosin välilaskuja oli 2 ).
        Mukaan pakettiin kuului myös viikon autovuokra ja otimme erikseen vielä lisäaikaa, koska ajelimme paljon, n. 1800 kilometriä. Auton vakuutukset pitää ottaan itse omien tarpeitten mukaan.
        Lisäkustannuksia toi hiukan hotelleissa maksettava aluemaksu, joka ei ollut kuin muutaman dollarin/vrk. Muita kustannuksia ei tullut. Risteilyllä ruuat olivat ilmaiset !
        Matkaan kuului lomaosake-esittely, osallistumispakosta oli ilmoitettu rehellisesti etukäteen, sehän onkin koko matkan idea vai luuletteko, että ne muuten halpoja matkoja tarjoaisi.
        Orlandossa asuttiin Summer Bay Resortin alueelle, eikä missään 20 mailin päässä niinkuin joku tuolla aikaisemmin väitti. Muissa paikoissa asuttiin normaaleissa hotelleissa, ei nyt mitään varsinaista luksusta paljon matkustaneille, mutta ihan hyviä.
        Jos on varannut paketin heiltä, niin on turha odottaa yhteydenottoa sieltä käsin, kyllä sopimuksessa selvästi sanotaan, että kun tiedät, koska olet tulossa, ilmoita heille, niin he järjestävät asumisen ja muut tarpeellliset asiat sen mukaan. Kielitaito kannattaa omata, muuten ei kannata ruikuttaa ja väittää asiaa huijaukseksi.

        No, meillä matka oli onnistunut, aikaa olisi tosin saanut olla enemmän tai kilometrejä vähemmän mutta kuitenkin !
        Ei muuta kun menoksi !!!


      • Lollotilol
        Orlando/Florida kirjoitti:

        Juuri eilen matkalta palanneena voin sanoa, että matka ei ollut mitään huijausta !

        3000 dollarin voitto on tietysti laskettu maksimien mukaan, ei siitä kannata välittää, pääasia on, että saatiin matka halvalla ! Maksettiin hiukan alle 600 € kahden viikon matkasta. Oltiin viisi päivää Orlandossa, kolme Daytona Beachilla, kolmen päivän Bahama-risteilyllä ja vielä yksi yö Fort Lauderdalessa ja yksi vielä takaisin Orladossa, koska lennettiin sieltä Suomeen. Matkapaketti suunniteltiin omien pyyntöjemme ja aikataulujemme mukaan. Lennot otettiin seat24:sta melko paljon ennen matkaa ja ne maksoivat hiukan alle 1000 € kahdelta (tosin välilaskuja oli 2 ).
        Mukaan pakettiin kuului myös viikon autovuokra ja otimme erikseen vielä lisäaikaa, koska ajelimme paljon, n. 1800 kilometriä. Auton vakuutukset pitää ottaan itse omien tarpeitten mukaan.
        Lisäkustannuksia toi hiukan hotelleissa maksettava aluemaksu, joka ei ollut kuin muutaman dollarin/vrk. Muita kustannuksia ei tullut. Risteilyllä ruuat olivat ilmaiset !
        Matkaan kuului lomaosake-esittely, osallistumispakosta oli ilmoitettu rehellisesti etukäteen, sehän onkin koko matkan idea vai luuletteko, että ne muuten halpoja matkoja tarjoaisi.
        Orlandossa asuttiin Summer Bay Resortin alueelle, eikä missään 20 mailin päässä niinkuin joku tuolla aikaisemmin väitti. Muissa paikoissa asuttiin normaaleissa hotelleissa, ei nyt mitään varsinaista luksusta paljon matkustaneille, mutta ihan hyviä.
        Jos on varannut paketin heiltä, niin on turha odottaa yhteydenottoa sieltä käsin, kyllä sopimuksessa selvästi sanotaan, että kun tiedät, koska olet tulossa, ilmoita heille, niin he järjestävät asumisen ja muut tarpeellliset asiat sen mukaan. Kielitaito kannattaa omata, muuten ei kannata ruikuttaa ja väittää asiaa huijaukseksi.

        No, meillä matka oli onnistunut, aikaa olisi tosin saanut olla enemmän tai kilometrejä vähemmän mutta kuitenkin !
        Ei muuta kun menoksi !!!

        Jotain on huijattu 6-0 ja nyt yrittää muitakin saada mukaan!!!


      • Orlando/Florida
        Lollotilol kirjoitti:

        Jotain on huijattu 6-0 ja nyt yrittää muitakin saada mukaan!!!

        Lollotilol, voi, voi

        Oletko ollut itse matkalla, kun tiedät, että homma on huijausta ?
        Ei kannattaisi olla niin tietäväinen, koska ei tiedä asiasta mitään, oletko kateellinen, kun et itse uskalla ?


      • dkdkkkd

      • Eva Sutinen
        dkdkkkd kirjoitti:

        Kaikki jotka haluavat "voittaa" tuon niin klikkaa linkkiä http://cdn.optmd.com/V2/41865/160979/index.html?g=Af////8=&r=www.funtrivia.com/askft/Question86023.html

        Hei,

        meidän perhe tarttui tuohon tarjoukseen ja olimme kyseisellä matkalla joulukuussa 2009. Matka oli oikein hieno ja kaikki luvattu piti paikkansa. Auto odotti kentän vuokraamossa, ensimmäinen hotelli oli Holiday Inn express Orlandon kupeessa (Kissimeessä) aivan Summer Bay Resort kompeksin vieressä. Loman aikana saimme vapaasti käyttää Summer Bay:n palveluita, uima-altaita etc. Seuraavaksi siirryimme Daytona Beachille, siellä hotelli oli rannalla sijaitseva Ocean Inn (just nyt en ole varma nimestä), ihan laadukas hotelli tämäkin. Loppu loman vietimme Miamin pohjoispuolella isossa ja tosi hienossa lomakylässä, olisiko nimi olluty Vacation village (ehkei kuitenkaan). Niin tai näin, reissu oli upea ja onnistunut. EI MITÄÄN HUIJAUSTA.


      • fooled again
        Eva Sutinen kirjoitti:

        Hei,

        meidän perhe tarttui tuohon tarjoukseen ja olimme kyseisellä matkalla joulukuussa 2009. Matka oli oikein hieno ja kaikki luvattu piti paikkansa. Auto odotti kentän vuokraamossa, ensimmäinen hotelli oli Holiday Inn express Orlandon kupeessa (Kissimeessä) aivan Summer Bay Resort kompeksin vieressä. Loman aikana saimme vapaasti käyttää Summer Bay:n palveluita, uima-altaita etc. Seuraavaksi siirryimme Daytona Beachille, siellä hotelli oli rannalla sijaitseva Ocean Inn (just nyt en ole varma nimestä), ihan laadukas hotelli tämäkin. Loppu loman vietimme Miamin pohjoispuolella isossa ja tosi hienossa lomakylässä, olisiko nimi olluty Vacation village (ehkei kuitenkaan). Niin tai näin, reissu oli upea ja onnistunut. EI MITÄÄN HUIJAUSTA.

        Ja kuinkas paljon joduitte maksamaan ekstra maksuja milloinmistäkin siellä ollessanne???


      • Eva Sutinen
        fooled again kirjoitti:

        Ja kuinkas paljon joduitte maksamaan ekstra maksuja milloinmistäkin siellä ollessanne???

        Ekstraa meni noin 5-10 taalaa per yö per perhe (2 2) jotain maksua hotelliin ja autoon meni kyllä sitten enemmän. Minä olin kuski halusin täydet vakuutukset. Lomaosake-esittelyn puolesta saimme auton viikoksi ja itse jatkoimme sitä toiseksi viikoksi ne vakuutukset ja tämä teki n 500 taalaa. Mutta voi toki ottaa vähemmän kattavat vakuutukset ja selvitä huokeammalla. Ei mitään muita maksuja. Aamupala kuului pakettiin ja disneyhyn hankkivat summer baysta meille liput -50%.


      • timtii
        Eva Sutinen kirjoitti:

        Ekstraa meni noin 5-10 taalaa per yö per perhe (2 2) jotain maksua hotelliin ja autoon meni kyllä sitten enemmän. Minä olin kuski halusin täydet vakuutukset. Lomaosake-esittelyn puolesta saimme auton viikoksi ja itse jatkoimme sitä toiseksi viikoksi ne vakuutukset ja tämä teki n 500 taalaa. Mutta voi toki ottaa vähemmän kattavat vakuutukset ja selvitä huokeammalla. Ei mitään muita maksuja. Aamupala kuului pakettiin ja disneyhyn hankkivat summer baysta meille liput -50%.

        Nyt kun luemme näitä viestejä....tulee kylmät väreet. Juuri ko. matkalle höynähteenä. Pitäisikö tarttua matkaan,joka kyllä houkuttelee "you`re todays Winner". Kirjoituksissa kahdenlaisia mielipiteitä ja onnistumisiakin...help? Mitäs tekis??????????????nyt 7.4.2010? Tiitu


      • las vegasin
        timtii kirjoitti:

        Nyt kun luemme näitä viestejä....tulee kylmät väreet. Juuri ko. matkalle höynähteenä. Pitäisikö tarttua matkaan,joka kyllä houkuttelee "you`re todays Winner". Kirjoituksissa kahdenlaisia mielipiteitä ja onnistumisiakin...help? Mitäs tekis??????????????nyt 7.4.2010? Tiitu

        summer bay resortista 4 hengen porukallemme 2 mh sviitin, johon kuuluu lisäksi kaksi kylpyhuonetta, keittiö ja patio kaksi yötä hintaan 132 euroa, eli 66 euroa/yö veroineen. Tämän verran oleilu tuossa lomakylässä maksaa siis ilman timeshare-osakkeiden esittelyä netistä varattuna. Tämä oli vielä viikonloppuhinta, ja viikolla hinnat ovat sitäkin halvempia. Ylipäänsä Jenkeissä on nyt halvat hinnat mm Orlandossa ja Las Vegasissa laman vuoksi.

        Eli jos lasket tuosta nopeasti, mitä maksaisi ns normaalihinnat, ja mitä tämä pakkoesittelyn sisältämä lahjapaketti maksaa, ja päätät sitten, haluatko ottaa riskin ja löytyykö sinulta tahdonvoimaa vastustaa mahdollisesti aggressiivistakin tyrkytystä.


      • Anne123456
        Eva Sutinen kirjoitti:

        Ekstraa meni noin 5-10 taalaa per yö per perhe (2 2) jotain maksua hotelliin ja autoon meni kyllä sitten enemmän. Minä olin kuski halusin täydet vakuutukset. Lomaosake-esittelyn puolesta saimme auton viikoksi ja itse jatkoimme sitä toiseksi viikoksi ne vakuutukset ja tämä teki n 500 taalaa. Mutta voi toki ottaa vähemmän kattavat vakuutukset ja selvitä huokeammalla. Ei mitään muita maksuja. Aamupala kuului pakettiin ja disneyhyn hankkivat summer baysta meille liput -50%.

        Hei Eva Sutinen!

        Olisiko sinulla sähköpostiosoitetta? Olen ehkä lähdössä tuonne Summer Bay Resortin (ei siis S.B. Resortsin, joka siis näyttää olevan huijausta, vaan nimenomaan S.B. Resortin) Floridan reissuun kesällä 2011. Olisi mukava vähän kysellä matkastanne.


      • anne123456
        Anne123456 kirjoitti:

        Hei Eva Sutinen!

        Olisiko sinulla sähköpostiosoitetta? Olen ehkä lähdössä tuonne Summer Bay Resortin (ei siis S.B. Resortsin, joka siis näyttää olevan huijausta, vaan nimenomaan S.B. Resortin) Floridan reissuun kesällä 2011. Olisi mukava vähän kysellä matkastanne.

        Tässä s-postiosoitteeni: [email protected]


      • can it be real?

        Niinpä, samaa ihmettelen että miten kukaan voi olla NIIN HEMMETIN TYPERÄ, että luulee oikeasti voittaneensa ja pääsevänsä matkalle noin halvalla. Ja tottakai soitetusta puhelusta joutuu aina maksamaan.
        Välillä kyllä ihmettelen, mihin tämä ihmiskunta on menossa.


      • Eva Sutinen
        Anne123456 kirjoitti:

        Hei Eva Sutinen!

        Olisiko sinulla sähköpostiosoitetta? Olen ehkä lähdössä tuonne Summer Bay Resortin (ei siis S.B. Resortsin, joka siis näyttää olevan huijausta, vaan nimenomaan S.B. Resortin) Floridan reissuun kesällä 2011. Olisi mukava vähän kysellä matkastanne.

        Moi ja sorry etten ole vastannut - ei ole tullut surffattua näillä sivuilla. Os on eva.sutinen (at)helsinki.fi


    • The Winner ?

      Sorruin tuohon houkuttelevaan mainokseen netissä, mutta en maksanut sitä, koska pyysivät heti rahaa ilman harkinta-aikaa. Pitkä puhelu tuli kuitenkin Orlandoon. Voittajaksi pääsee myös kun kirjoittaa Googleen tuon USA office numeron 1-407-260-3620 ja sitten klikkaa hiirellä ilmoituksessa olevaa "confirmation number" , joka on kuvien yläpuolella. Saa rauhassa selailla informaatiota eikä tarvitse vastailla koko ajan heidän kysymyksiinsä.

    • No huh huh!

      Mä menin samaan vipuun - opetus: ei ikinä enää!!!
      Onneksi mullakin on tullut luottokorttia vingutettua, joten katetta ei ollut. Pyysivät soittamaan
      tunnin sisällä - en soittanut, koska huomasin scam-viestit.

      Tänä aamuna tuli Luottokunnasta puhelu, että korttia on yritetty kopioida sekä täällä päässä että USA:ssa!
      Ei ollut onnistunut. Kortti on nyt peruttu kokonaisuudessaan.

      ÄLKÄÄ MENKÖ VIPUUN!

    • hui!!!!!!!!!

      pelottavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Sama kusetus?

        Tietääkö joku, jatkuuko tämä sama kusetus nyt uusissa kulisseissa Florida Dream Holiday -nimen alla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2442
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      336
      1568
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      89
      985
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      180
      811
    8. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe