TUNTEIDEN TUULET

♥♪~♪~♫♫~♪~♪♥♥♪~♪~♫♫~♪~♪♥


Suuren aallon
valkohiuksiset lapset
rantakallioiden koloissa

Vilkkaat hetken viipyjät
Ilkikurisesti - säikäyttää -
kalliolla kävelevää

Pitsihattuiset merenmainingit
vetäytyy -
Hyväillen koskettaa -
kallion pintaa
ja mereen sitten katoaa


Kuuletko

- Rakkaani -

Kallioista rantaa ja
kuohuvaa merta -

Mainingit laulaa taas


- Vapautta -

Meidän rakkautta


♥♪~♪~♫♫~♪~♪♥♥♪~♪~♫♫~♪~♪♥

8

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..niin ihanan rauhallista, kaunista katseltavaa ja kuunneltavaa. Rannalla viihtyisi vaikka kuinka katselemassa. Koristelutkin on taas upeat, niissäkin soi meren ääni, rakkauden laulu.
      Kiitos hienosta lukuhetkestä : )

      • *MURUKULTA*

        *nauraa* :)))
        Jos minä vielä tänne,,,'huoh',,,sitten kyllä otan helmat käteen ja hyppään pilvelle.


        Se on totta rannalla ei kyllästy,
        ja se ilma ja avaruus ympärillä
        Vapautta - ollos lintu - edes pienen hetken! :)
        Helppoutta olla - tuntea kuinka tuntee...

        Iltaan kaunista katseltavaa ja kuunneltavaa...

        Hyvää unenlentoja padme_ ja kiitos käynnistä Murun kellarin luona! :)

        http://www.youtube.com/watch?v=MQkcVcKJ7Es


    • Yölintu**

      Murun kaunista mielikuvituksen virtausta,
      niin äärettömän kaunista,on sielusi tuotos tähän ihanaan yöhön,,
      ,,,,,,, että
      tirpunenkin pökrähtää kohta tuolilta,,,,,
      ,,,,,,,,,,,,,,,,
      ,,,,,,tämä on sun parhaimpia,,no on,,tottavieköön,,hienoo muru,,,,
      ,,,*tiputanssii* :))) tuus mukkaan,,,ja muut myös,,
      ,,,,,,,,,,,,,,
      voi, kun mukavaa taas on ollunna
      viettää hetki kanssas ja kera muiden
      runolasten rakkaiden,,,,,,iSo kiitos kaikille~~
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,
      ,,tirpun väsynyt, mutta onnellinen siiven huiskaus ja kuiskaus,,,
      sulosii mammusii~~

      • *MURUKULTA*

        Sorry, kun veny vastaus, mutta oli jo pakko mennä unipilvelle! :)

        Tämä vähän punastellee teitin sanoista!
        Mutta mukavaa että pidät tekstistäni! :D
        Merestähän minä mieluusti kirjoittelen ja
        sitä mielessänikin pyörittelen

        Sen raikkaus ja kahleettomuus - arvaamattomuus ja
        kaikki mitä siihen voi yhdistäkään - kiehtova! :)

        Siinä kun nyt heräilet, tarjoilen kupposen aamukahvia \_/?
        ja Murunkanelipullan saat (ja se on hyvää;))
        Mukvaa maanantaita ja alkavaa viikkoa, Yölintu!

        *huoh*,,ei auta kuin heräillä..... ;)


    • *Rakkaudenlahja*

      ovat aina niin uskomattoman kauniit.
      Taidolla hienolla teet.Runosi tulevat
      sydämestäsi ja näkyvät aitoina täällä.
      Tässäkin runossa on ihana tunnelma.
      Sydämelliset kiitokset!*halaus*

      • *MURUKULTA*

        Hitsi, piti oikein käydä kurkkaamassa taas
        mitä sitä tuli piirreltyä ennen ja jälkeen runon.

        Joup! Ei Äänisen-aaltoja vaan ääniä aaltojen,
        muziiggia sielulle ja sitä kautta eteenpäin!

        Taisi olla lauantaina kun sain kolme raakiletta
        paperille
        Suht valmiinhan ne mulla nämä tekeleet tulee, pientä viksaamista sitten vain.
        Mutta se vaatii sen 'pehmeänhetken' että kynä lähtee kulkemaan
        ja sanat jostain alkaa tulemaan -

        Välillä niin mystistä hommaa, että,,,Joskus jopa nautittavaa.. :)

        Kiitän nyt sinua ja muuuukvaa kun olet messissä, R_lahja! :)

        Toivotaan että Gittakin tulisi, alkaa oleen jo ikävä ! :]


    • TöllinLiisa

      Vetää puoleensa
      kuin mangneetti.

      Väsymättömät aallot
      kuin "Tunteitten Tuulet"

      MURUU..
      Kaunista rakkaudesta
      merenä sen laulua
      sydämen rantakalliota
      "Pitsihattuiset merenmainingit
      hyväilee...syleilee.

      Kiitos runosta rakastan merta
      kesäyön unelmia yöhös....Liisa

      • *MURUKULTA*

        Mikä siinä meressä tekeekin, että siitä saa voimaa!
        Voimaahan sillä on myös vetää syövereihin
        mutta kun on kunnioitus sitä kohtaan
        löydän vain ne hyvät ja kauniit puolet
        Ehkä sitten kun maailma murjoo voi käyttää
        toisessa olomuodossaan merta..ehkä, mutta ei nyt! :)
        Valkoiset vaahtopäät ja suolaiset raikkaat tuulet
        kaartelevat linnut ja sininen taivas... iloa!

        Kiitos Liisa käynnistäsi ja aurinkoista pvää
        toivoo Murukulta ja pikku-orava oksalta! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe