Olé Olé!

Ja Muchas Gracias!

Ei taida Suomessa vaan riittää spaniardoja että saatais kunnon juhlat aikaan. Paras joukkue, vaikka en kyseistä maata ole koskaan fanittanutkaan, häränrääkkääjät!

Mun rahat meni oikeelle jengille, kiitos myös Veikkaus Oy!

26

3040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

      LOISTAVA JENGI...HIENOT KISAT..NO 4 V PÄÄSTÄ SITTEN TULEE SAKSAN VUORO..

    • <<<

      IKER CASSILAS JA SITTEN FERNANDO TORRES OMAT SUOSIKKINI JA VANHOISTA ESPANJALAISLEGENDOISTA TIETYSTI EMILIO BUTRAGUENO

    • angst saksa

      olipa kyllä mahtava ottelu ja pysti TÄYSIN oikealle maalle! saksa kiehuu

      • Wanha futaaja

        Ei Saksassa itketä. He ovat olleet niin monta kertaa sekä voittajina, että häviäjinä. Tuo esittämäsi itsesääliin vaipuminen on suomalaista kansallisomaisuutta. Kyllä Saksalla on itsetunto kohdallaan. Tähtäin on jo seuraavissa kisoissa. Tänään tuntuu sitä paitsi hopeakin jo aika hyvältä saavutukselta pelaajien mielestä.

        Täysin oikea maa kyllä voitti. Siitä olen samaa mieltä.


    • Ja näin on!

      Arvasin että Espanja voittaa x) Sehän on hirveen hyvä joukkue..

    • kuin ihmisenrääkkääjille.

      Siinä ei saatanoita hanhenmarssit saati jäykät käsivarret auttaneet. SS-Futbolstürmwuffen sai niellä tappion karvaan kalkin. Hyvä näin.

      • eivät ole saatanoita

        Yksikään saksalaisista pelaajista ei ollut edes syntynyt toisen maailmansodan aikaan, vaan paljon myöhemmin. Miksi nuoremman sukupolven saksalaisten pitää edelleen kärsiä natsien julmista teoista juutalaisia kohtaan? Menestyvät juutalaiset elokuvaohjaajat kuten Spielberg, näyttävät saksalaiset edelleen vihollisen roolissa KAIKISSA Hollywood tuotannoissaan. Saksalaiset tekevät maailman parasta olutta ja Euroopan parhaita autoja. He ovat hyvin samanlaisia elämänarvoiltaan kuin skandinaavitkin. Minulla ei ainakaan ole mitään saksalaisia vastaan. Luotan heidän johtajuuteensa Euroopassa enemmän kuin Englannin tai Ranskan, joilla on molemmilla juutalaisia edustajia korkeimmilla poliittisilla palleilla. Presidentti Sarkozy on juutalainen, samoin englannin ulkoministeri Miliband (ja monet muut ministerit Englannissa), sekä kansainvälisen median ja uutistoimistojen omistajat. The list goes on. Taidat olla aivopesun uhri, tai sitten itse juutalainen. Ja tiesitkö, että juutalaisuus ei ole kaikille avoin uskonto, vaan siihen synnytään juutalaisen äidin kautta.


      • jalkapalloon liittymättä
        eivät ole saatanoita kirjoitti:

        Yksikään saksalaisista pelaajista ei ollut edes syntynyt toisen maailmansodan aikaan, vaan paljon myöhemmin. Miksi nuoremman sukupolven saksalaisten pitää edelleen kärsiä natsien julmista teoista juutalaisia kohtaan? Menestyvät juutalaiset elokuvaohjaajat kuten Spielberg, näyttävät saksalaiset edelleen vihollisen roolissa KAIKISSA Hollywood tuotannoissaan. Saksalaiset tekevät maailman parasta olutta ja Euroopan parhaita autoja. He ovat hyvin samanlaisia elämänarvoiltaan kuin skandinaavitkin. Minulla ei ainakaan ole mitään saksalaisia vastaan. Luotan heidän johtajuuteensa Euroopassa enemmän kuin Englannin tai Ranskan, joilla on molemmilla juutalaisia edustajia korkeimmilla poliittisilla palleilla. Presidentti Sarkozy on juutalainen, samoin englannin ulkoministeri Miliband (ja monet muut ministerit Englannissa), sekä kansainvälisen median ja uutistoimistojen omistajat. The list goes on. Taidat olla aivopesun uhri, tai sitten itse juutalainen. Ja tiesitkö, että juutalaisuus ei ole kaikille avoin uskonto, vaan siihen synnytään juutalaisen äidin kautta.

        maailman parasta olutta tekevät tsekit.


      • :DDDDDDDDDD

        ootko ees ymmärtäny et ne ei oo yli 60 vuotiaita homoja jotka on tappanu jutskia


      • futisfani

        kommentoitu, keksitkö ihan itse? Epäilemättä olet Jalkapallon asiantuntija. Tokkopa nuo pelaajat historian synkkiä hetkiä ehtivät eilen miettimään.
        Mahtaa egollasi olla pollea olo kun tuollaisen jutun tänne anonyyminä sait aikaiseksi. Lisää näitä, sinä olet hauska.


      • mopo käsistä
        eivät ole saatanoita kirjoitti:

        Yksikään saksalaisista pelaajista ei ollut edes syntynyt toisen maailmansodan aikaan, vaan paljon myöhemmin. Miksi nuoremman sukupolven saksalaisten pitää edelleen kärsiä natsien julmista teoista juutalaisia kohtaan? Menestyvät juutalaiset elokuvaohjaajat kuten Spielberg, näyttävät saksalaiset edelleen vihollisen roolissa KAIKISSA Hollywood tuotannoissaan. Saksalaiset tekevät maailman parasta olutta ja Euroopan parhaita autoja. He ovat hyvin samanlaisia elämänarvoiltaan kuin skandinaavitkin. Minulla ei ainakaan ole mitään saksalaisia vastaan. Luotan heidän johtajuuteensa Euroopassa enemmän kuin Englannin tai Ranskan, joilla on molemmilla juutalaisia edustajia korkeimmilla poliittisilla palleilla. Presidentti Sarkozy on juutalainen, samoin englannin ulkoministeri Miliband (ja monet muut ministerit Englannissa), sekä kansainvälisen median ja uutistoimistojen omistajat. The list goes on. Taidat olla aivopesun uhri, tai sitten itse juutalainen. Ja tiesitkö, että juutalaisuus ei ole kaikille avoin uskonto, vaan siihen synnytään juutalaisen äidin kautta.

        ja paljastit pinnan alla kihisevän katkeran juutalaisvihasi.

        Edustat itsekin juuri sitä aivopestyä joukkoa, jonka vuoksi suuri osa saksalaisista edustaa edelleenkin uhkaa kaikelle sille, mikä on ihmisessä hyvää ja kelvollista.

        Koskaan. Ei koskaan tulla unohtamaan sitä pohjatonta pahuutta ja kavaluutta joka asuu jokaisen saksalaisen sydämessä. Myös heidän jotka kenties tuhannen vuoden päästä syntyvät.

        Itse Saatana on saksalaiset omaksi kansakseen valinnut ja omien tulikivenkatkuisten huurujensa lähettiläiksi koulinut. Siksi olkoon iätön kirous heidän yllänsä ja lopun päivänä tulemme näkemään tarinansa lopun tulisen järven äärellä.

        Päivänä jolloin Jumalan ääretön mahti lyö kaikki natsit kaikkialla.


      • vihan sanomaa
        mopo käsistä kirjoitti:

        ja paljastit pinnan alla kihisevän katkeran juutalaisvihasi.

        Edustat itsekin juuri sitä aivopestyä joukkoa, jonka vuoksi suuri osa saksalaisista edustaa edelleenkin uhkaa kaikelle sille, mikä on ihmisessä hyvää ja kelvollista.

        Koskaan. Ei koskaan tulla unohtamaan sitä pohjatonta pahuutta ja kavaluutta joka asuu jokaisen saksalaisen sydämessä. Myös heidän jotka kenties tuhannen vuoden päästä syntyvät.

        Itse Saatana on saksalaiset omaksi kansakseen valinnut ja omien tulikivenkatkuisten huurujensa lähettiläiksi koulinut. Siksi olkoon iätön kirous heidän yllänsä ja lopun päivänä tulemme näkemään tarinansa lopun tulisen järven äärellä.

        Päivänä jolloin Jumalan ääretön mahti lyö kaikki natsit kaikkialla.

        Olet tainnut katsoa liikaa Spielbergin Indiana Jones elokuvaa! Itse en vihaa juutalaisia, tai saksalaisia niinkuin Sinä (kaveripiiriini kuuluu molempia). Taidat olla aika sekopää, kun saarnaat Jumalan äänellä vihan sanomaa. Eikös se ole Saatana itse, joka tekee niin?


      • juutalaisia
        vihan sanomaa kirjoitti:

        Olet tainnut katsoa liikaa Spielbergin Indiana Jones elokuvaa! Itse en vihaa juutalaisia, tai saksalaisia niinkuin Sinä (kaveripiiriini kuuluu molempia). Taidat olla aika sekopää, kun saarnaat Jumalan äänellä vihan sanomaa. Eikös se ole Saatana itse, joka tekee niin?

        joka paljastuu omasta tekstistäsi.


      • mix
        juutalaisia kirjoitti:

        joka paljastuu omasta tekstistäsi.

        Ai mix?


    • asiantuntemukseni piti

      kuukausi sitten mietime mikä voittaa, jotenka katsin jokaisen joukkueen pelaajaluettelon kevyesti läpi ja mietin hieman , joten sijoitin espanjaan . Ola !

    • hombre69

      Espanja on Euroopan menestynein maa nuorten maajoukkueissa ja nyt tuo kantaa hedelmää myös aikuisissakin eli tästä alkaa Espanjan valtakausi! Voittivat muuten hiljattain 17-vuotiaiden EM-finaalissa Ranskan 3-0! Taitofutis rules, ole!

      • <<<<

        voivat Olla Kovia 2010-2012 Kisoissa


      • maalipyssy

        JOS PELAIS FUTISTA NIIN MM ESPANJASSA < REAL BETIKSEN PAIDASSA JA 1 PELISSÄ 7 MAALIA < JA SITTEN MAAOTTELUISSA


    • Mahtavaa.Espanja koki oikeusmurhan MM-kisoissa Koreaassa.Olisivat voittaneet silloin mutta rahalla ulostettiin niin kuin Babylonissa on tapana. Nyt
      oikeus ja paras joukkue voitti.Olen Espanja-fani ja
      osoite voitolle oli mucho grande, olee espanà.

    • Saksa-fani since 1974

      Onnittelut Espanjalle. Yli 40 vuotta sitä odottelivatkin, juhlaa nimittäin.

      Saksa-fani olen ollut vuodesta 1974 lähtien ja sitä olen yhä.. tänään voitti parempi, eli Espanja. Hyvä finaali.

    • ASSer*

      ...

    • Rynkky

      Eilen kun olin kaverin kanssa ulkona, joku känninainen kiljui: "Saksa voitti! Saksa on mestari!". Siinä sitten kaverin kanssa kunnolla riemastuttiin.

      Mutta aamulla lehteä lukiessa menikin sitten leivät väärään kurkkuun...

      • &lt;&lt;&lt;

        SAKSALLA ON 3-MM KULTAA
        1954.1974.1990
        EM-TITTELEITÄ
        1972.1980.1996


    • Ja suursaksan valtakunta hävisi.

    • epäilijävanhus

      Ihmetytti, miten se Inez kolme kertaa Saksan maalille tullessaan hidasteli 1-0 tilanteessa niin, että vastapuolen puolustus varmasti ehti paikalle. Siinä tilanteessa yleensä vetäistään maalia kohti ja jokin prosentti potkuista menee pussiin.

      Pesäpallossa oli sovittuja pelejä ja rahaa liikkui kai satoja tuhansia. EM-jalkapallo on maailman kolmanneksi merkittävin urheilutapahtuma. Lailliset vedonlyönnit liikuttavat varmaan satoja miljoonia euroja, laittomista puhumattakaan.

      Vetoahan ei löydä pelkästään voittajasta, vaan siitä, miten paljon voitetaan. Jos 1-0 oli sovittu, ei pidä tehdä enempää maaleja.

      Voisi mennä bonukset ja joutua mafian pahoinpitelemäksi.

      • Lörppi

        Mikä vitxxxxn Inez?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe