Varoitus

entinen 1400zzr omistaja

Perkele kawa vietiin.ihan varoitukseksi muille.Minulta vietiin pärrä aivan Amsterdamin keskustasta olin parkkeeranut sen hotellin eteen 3 metrin päähän hotellin ovesta niin että repsasta näki pyörän esteettä.Siinä oli 8 muutakin pyörää esm,kaksi aivan uutta R1 mutta kawa lähti.Se oli lukossa ja parkeerattu hotellin henkilökunnan ohjeiden mukaan Yöllä tulin 1 hotellille ja silloin se oli viellä siinä aamulla kello 8 aamiaiselle mennessä huomasin sen hävinneen.Neuvoksi ottakaa ketju lukko mukaan ja sillä pärrä johonkin kiinni vaikka puun ympäri niin ei pääse käymään näin.
Nimimerkillä. LOMA PILALLA

4

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjulukotkaan

Kaverilta vietiin ranskassa pyörä vaiks oli
      varashälytin, ketjulla kiinni teräspylväässä..
      ne on taitavia tyyppejä nää mopovarkaat..

• 1400zzr

Moi Jep kävin tänään keskustelun vakuutus ukon kanssa tosta mun tapauksesta ja se sanoo et kun ammattivarkaat iskee ne vie sen vaikka olisi valettu katuun kiinni Niillä on esm. lyjy filtti minkä heittävät pärrän päälle ettei hälyttimen ääntä kuulu ja hydraulikka leikkurilla ketjut poikki minkä jälkeen nostavat pyörän pakuun sellaisella nosturilla jota käytetään pyörätuolin nostoon.mulla on nyt uusi pyörä pihalla kiitos turun baik world ja romun petrin nyt vaan toivon ettei vanhaa löydetä

• mkp
        1400zzr kirjoitti:

Moi Jep kävin tänään keskustelun vakuutus ukon kanssa tosta mun tapauksesta ja se sanoo et kun ammattivarkaat iskee ne vie sen vaikka olisi valettu katuun kiinni Niillä on esm. lyjy filtti minkä heittävät pärrän päälle ettei hälyttimen ääntä kuulu ja hydraulikka leikkurilla ketjut poikki minkä jälkeen nostavat pyörän pakuun sellaisella nosturilla jota käytetään pyörätuolin nostoon.mulla on nyt uusi pyörä pihalla kiitos turun baik world ja romun petrin nyt vaan toivon ettei vanhaa löydetä

Kyllä olis taas kirveellä töitä.Munista hirteen tollaset varkaat.Harmi kun lomasi meni "ketuiks"

• 1400zzr
        mkp kirjoitti:

Kyllä olis taas kirveellä töitä.Munista hirteen tollaset varkaat.Harmi kun lomasi meni "ketuiks"

joo vittu saunan taa ja nappi ottaan oli kyl sellainen mieles aamul kun seisoi laukut kädes kadul ja pärrä ties kellä keruusil käytös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      54
      1219
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1114
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      962
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe