Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kanja KUNINGAS

tietäjä olen

Scania on kuningas. Muut ovat roppeloita.

Joku voi väittää muuta, mutta ne on homojen puheita.

4

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos,Ei diktatuurille!

      nouskaa barrikaadeille!Ostakaa volovo!!!

    • kunkku

      ei oo mitään näyttöä kuninkuudesta, jopa cat-sisu pesee noi helvetin lelut mennen tullen.

      • Vanha kyylä

        Pesevätkin Scaniota, siis niinkuin ennenvanhaan yhessä firmassa uusimman auton saannut pesi viikonloppuisin, niitä vanhempia autoja kun oli niin kova mielistelemään isäntäänsä, eikä siitä edes älynnyt pyytä palkkaa, muuthan oli kuljettajia joten autoilijaakin hiukan huvitti tuon mielistelijän touhut, olisi kyllä maksanutkin työstä mutta kun ei oikeastaan edes tiennyt koko hommasta, luuli että kuskit pesivät itse ja maksoi kaikille saman eli pari tuntia.


      • oletkin
        Vanha kyylä kirjoitti:

        Pesevätkin Scaniota, siis niinkuin ennenvanhaan yhessä firmassa uusimman auton saannut pesi viikonloppuisin, niitä vanhempia autoja kun oli niin kova mielistelemään isäntäänsä, eikä siitä edes älynnyt pyytä palkkaa, muuthan oli kuljettajia joten autoilijaakin hiukan huvitti tuon mielistelijän touhut, olisi kyllä maksanutkin työstä mutta kun ei oikeastaan edes tiennyt koko hommasta, luuli että kuskit pesivät itse ja maksoi kaikille saman eli pari tuntia.

        varsinainen vitsinvääntäjä vai onko kanialla vastaavia kokemuksia, se koira älähtää johon kalikka.jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe