Kosittuanne, oletteko viettäneet kihlajaisjuhlia, perheen/ystävien kesken?
Kerroitteko vasta kutsun lähetettyänne/tekstiviestin laitettuanne, että olette kihloissa vai kuinka asia huomattiin.. =)?
Mielelläni kuulisin tariannne!
Kiitos =)
Kihlajais
4
1328
Vastaukset
- Ninja27
Ei pietty minkäänlaisia juhlia eikä kerrottu kellekään. Ihmiset huomas omaa tahtiaan ja siinä sit onnittelivat.
- järjestettiin
Me järjestimme kihlajaisjuhlat, menimme kihloihin jouluna mutta juhlat järjestettiin vasta helmikuussa kummankin kiireiden vuoksi. Kaikilla kihlaus oli kyllä tiedossa mutta sukulaiset ja ystävät tykkäsivät juhlista todella paljon :) Suosittelen jos intoa ja halukkuutta riittää :)
- ------
Itse pohdiskelen samaa asiaa. Ajateltiin miehen kanssa pitää pienimuotoiset kakkukahvit molempien vanhemmille. Emme ole vielä kertoneet heille, että meninmme kihloihin. Ajattelimme kertoa joko kakkukahveilla tai sit hieman aijemmin tekstiviestillä/kasvotusten, jotta saavat rauhassa tottua ajatukseen. Eipähän ainakaan vetäis kakkukahveja henkeen ku asian ilmottais etukäteen :D
- diipadaapadei
Minä kerroin tohkeissani siskolle ja parhaalle ystävälle heti, mieskin kertoi parhaalle ystävälleen. Minun vanhemmilleni laitettiin kuvaviesti, missä oli kätemme vierekkäin, emme olisi heitä nähneet moneen viikkoon, joten kerroimme siksi erikseen. Muille ei sitten kerrottu, ajateltiin, että huomatkoon itse sormukset, jotka saatiin viikko kosinnan jälkeen. Siitä sitten pikkuhiljaa porukka pudotti silmiään, kun huomasivat katsella tarkemmin:)
Emme viettäneet virallisia kihlajaisia, perheiden kesken kahviteltiin. Sukulaisilta tuli kortteja ja lahjojakin, kun uutinen levisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865