Kosittuanne, oletteko viettäneet kihlajaisjuhlia, perheen/ystävien kesken?
Kerroitteko vasta kutsun lähetettyänne/tekstiviestin laitettuanne, että olette kihloissa vai kuinka asia huomattiin.. =)?
Mielelläni kuulisin tariannne!
Kiitos =)
Kihlajais
4
1346
Vastaukset
- Ninja27
Ei pietty minkäänlaisia juhlia eikä kerrottu kellekään. Ihmiset huomas omaa tahtiaan ja siinä sit onnittelivat.
- järjestettiin
Me järjestimme kihlajaisjuhlat, menimme kihloihin jouluna mutta juhlat järjestettiin vasta helmikuussa kummankin kiireiden vuoksi. Kaikilla kihlaus oli kyllä tiedossa mutta sukulaiset ja ystävät tykkäsivät juhlista todella paljon :) Suosittelen jos intoa ja halukkuutta riittää :)
- ------
Itse pohdiskelen samaa asiaa. Ajateltiin miehen kanssa pitää pienimuotoiset kakkukahvit molempien vanhemmille. Emme ole vielä kertoneet heille, että meninmme kihloihin. Ajattelimme kertoa joko kakkukahveilla tai sit hieman aijemmin tekstiviestillä/kasvotusten, jotta saavat rauhassa tottua ajatukseen. Eipähän ainakaan vetäis kakkukahveja henkeen ku asian ilmottais etukäteen :D
- diipadaapadei
Minä kerroin tohkeissani siskolle ja parhaalle ystävälle heti, mieskin kertoi parhaalle ystävälleen. Minun vanhemmilleni laitettiin kuvaviesti, missä oli kätemme vierekkäin, emme olisi heitä nähneet moneen viikkoon, joten kerroimme siksi erikseen. Muille ei sitten kerrottu, ajateltiin, että huomatkoon itse sormukset, jotka saatiin viikko kosinnan jälkeen. Siitä sitten pikkuhiljaa porukka pudotti silmiään, kun huomasivat katsella tarkemmin:)
Emme viettäneet virallisia kihlajaisia, perheiden kesken kahviteltiin. Sukulaisilta tuli kortteja ja lahjojakin, kun uutinen levisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888