Sennheiser HD 201 koko

ja mukavuus

Olisi hakusessa suhteellisen hyvälaatuiset, mukavat, suljetut ja mielellään ei paljoa yli 50 euroa maksavat kuulokkeet. Tulisivat musiikin kuunteluun, pelaamiseen ja joskus television katseluun.

Tulevatko nuo yllämainitut 201:t korvien päälle vai ympärille (siis niin, että korvat mahtuvat kokonaan sisälle)? Kuvien perusteella olettaisin, että ympärille, mutta tästä on ristiriitaista tietoa... Entä kuinka hiostavat ne ovat jos käyttää kesällä tuntikausia?

6

3331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HD201 Sennut

      Peittää ainakin korvani kokonaan. Hiostavat melkoisesti jos vähänkin yli tunnin kuuntelee tauotta (ainakin kohdallani). Ääntä eivät eristä käytännössä yhtään. Kotikuuntelussa erinomaiset.

      • ...

        Ok, kiitos! Taidan vielä harkita. Tulisi myös pelikäyttöön eli pitäisi voida pitää tuntikaupalla, ja liikenteen ja naapureiden melu pitäisi saada hieman vaimennettua. Onkohan tämä sitten mahdoton yhdistelmä?

        Tällä hetkellä vaihtoehtoina ovat lähinnä SteelSound 5H V2 ja HD 280 Pro, joista jälkimmäinen olisi varmaan parempi musiikin kuunteluun...


    • ...

      perehtynyt asiaan enemmän, ja vaihtoehtoina ovat nyt Sennheiser HD 280 Pro ja HD 215, Beyerdynamic DT 770 Pro ja AKG K 272. Olen kallistumassa 770:n puolelle. Menee hieman yli budjetin, mutta mitä minä yleensä budjeteilla kun ei ole rahasta pulaa? Onko kellään kokemusta noista AKG:istä?

      • ...

        HD 280 Pro:t. Käsittelen niitä kuitenkin niin, että on parin viikon sisällä mahdollista palauttaa ja ostaa tilalle Beyerdynamicit jos siltä tuntuu.


      • palauttaa
        ... kirjoitti:

        HD 280 Pro:t. Käsittelen niitä kuitenkin niin, että on parin viikon sisällä mahdollista palauttaa ja ostaa tilalle Beyerdynamicit jos siltä tuntuu.

        HD 280 Pro:t. Ääni on sinänsä kiva mutta jotenkin pönttömäisen etäinen. Olen pitänyt tietokoneessa ja MP3-soittimessa kiinni jonkin aikaa (ehkä 20-30h), eikä ole kovin paljoa parantunut. Onko kaikissa suljetuissa näin? Tilasin jo HD 595:t, mutta tuo äänenvaimennus on niin kätevä juttu että voisi ehkä hankkia myös suljetut.


      • ...
        palauttaa kirjoitti:

        HD 280 Pro:t. Ääni on sinänsä kiva mutta jotenkin pönttömäisen etäinen. Olen pitänyt tietokoneessa ja MP3-soittimessa kiinni jonkin aikaa (ehkä 20-30h), eikä ole kovin paljoa parantunut. Onko kaikissa suljetuissa näin? Tilasin jo HD 595:t, mutta tuo äänenvaimennus on niin kätevä juttu että voisi ehkä hankkia myös suljetut.

        595:t siis tulivat tänään. Eivät ole tukkoiset, mutta tässä vaiheessa 280:n ääni kuulostaa miellyttävämmältä. Esim. Heartbreak Hotelissa oli korvia viiltävän kirkkaita osia. No, ei muuta kuin soittimeen kiinni. Josko se siitä tasaantuisi.

        Näissä oli muuten sama "ongelma" kuin 280:ssa eli kuulostivat selvästi epätasaisilta (lähinnä volyymin suhteen). Tämä on ensimmäisissä korjaantunut pienellä sisäänajolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe