Onko kokemuksia Ortonista?

Nimetön

Lähitulevaisuudessa olen joutumassa eturistisiteen korjaustoimenpiteeseen. Vakuutusyhtiöllä on vaihtoehtoina Orton, Dextra ja Klinikka22 Helsingin alueella. Tutut on suositelleet Ortonia, onko muita mielipiteitä?

5

3108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjauspaikat

Vakuutusyhtiöt jännästi valitsevat saamansa alennuksen perusteella talon, eivätkä varsinaista tekijää. Sulla taitaa olla huono vakuutus, jos ei saa valita ite paikkaa vaan pitää tyytyä vakuutusyhtiön valintaan.

Vaihtoehdoistasi valitsisin Ortonin.

• kyllä

menisin minäkin.
        Avokkini leikattii siellä ja hyvää oli palvelu, talo täynnä ammattilaisia .

• Nimetön

Saan kyllä ihan vapaasti valita minne tahdon mennä, ei ole pakko niihin vakuutusyhtiön kumppaneihin tyytyä. Siinätapauksessa vain joutuu itse ensin maksamaan toimenpiteen ja periä sen sitten vakuutuksesta.

Ortoniin päädyin vain kuulemieni hyvien kokemusten vuoksi, itsellä kun ei ole mitään hajua näistä asioista. Ja ei tarvitse rahan kanssa pelata, maksu menee suoraan yhtiöstä sairaalalle.

Ortopedi minua preppasi juuri tässä leikkauspaikan valinnassa ja kertoi sen että potilaalla on oikeus päättää näissä asioissa itse eikä olla vain kuuliaisena vak.yhtiön päätöksiin.

Tätä en tiennyt kun magneettikuvaukseen sain maksusitoumuksen, silloin vakuutus osoitti minut suoraan magneetti-Ortoniin, koska en ollut esittänyt toivetta sen suhteen.

Niinpä nyt viisaampana ilmoitin heti kättelyssä tahtovani Ortoniin....

• mieluiten

Ettei tartte uudestaan leikata,parhaat lääkärit ja uusin tieto/taito!

• lääkärin saa valita

sen leikkaavan lääkärin saa valita itse, vaikka menisitkin jonnekkin noista vakuutusyhtiön kumppanuus sairaaloista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68