Nooh... Varmaankin suurin osa koira harrastajista on kokeillut tuota kyseistä urheilua. Itse aloitin koirani kanssa pari viikkoa sitten ja olisin kiinnostunut kuulemaan kertomuksia mutta myös vinkkejä!
Koirat: Agility
5
552
Vastaukset
- Sassy
missäköhan päin olisi agility kisoja? Löytyisikö helsingin suunnalta innokkaita alan ihmisiä ja järjestäjiä? agility kamua belgiläiselle kaivattaisiin
- Agilityfani
Tästä osoitteesta löydät kaikkea tietoa agilitysta, mm. virallisista kisoista ja eri seuroista.
http://www.tunturisusi.com/agility/ - sassy
Agilityfani kirjoitti:
Tästä osoitteesta löydät kaikkea tietoa agilitysta, mm. virallisista kisoista ja eri seuroista.
http://www.tunturisusi.com/agility/kiitos.. tuo helpotti kovasti mua...
- koirulin kaveri
hei! mä aloitin harrastamaan agilityä jo useampi vuosi sitten tätini koiran kanssa =) alku taival oli kyllä todella hankala, koira karkaili muiden koirien luo leikkimään.. ja onneksi meille oli sattuneet niin hyvät ohjaajat että he antoivat meidän jatkaa vaikka koira jouksenteli reilun vuoden omilla teillään. ei hän kyllä ikinä mitään estettä pelänny.. kaikki vaan rohkeasti läpi ja lujaa että pääsisi taas karkaamaan muiden luokse..
kun koira oppi olemaan karkailematta siitä tulikin todella hyvä agility koira!
nykyään sitä taas ei kiinnosta radalla juoksu ollenkaan :( ei se karkaa, mutta ei hän kyllä mitään teekkään. jos koira lähtee radalta se kävelee omistajiensa luokse ja katsoo minua surullisesti..
nyt meillä on ollu täydellinen 5viikon harjoitus ja kisa tauko.. nyt tällä viikolla nähdään että saako koira enää intoaan takaisin vai pitääkö meidän lopettaa harrastus kun mennään käymään harkoissa taas..
toivon todella kaikkea hyvää teidän urallenne ja toivon ettei teille käy lopuksi samoin kuin meille.. minä kun en tiedä mitä tekisin :(
mutta onnea yritykselle!! =)- sassy
voi kuinka surullisita... Etkö yhtään osaa sanoa mikä sitten koiralle yhtäkkiä tuli? oliko liikaa treenausta vai muuten vaan likkaa kilpauluja vai miksiköhän koirasi menetti innostuksen? outoa... no saapa nähdä mitä meistä tulee... kiitos kun viitsisit kirjoittaaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875