Osaatteko suositella, mikä on paras yhteys lentokentältä kaupunkiin? Asun osoitteessa KONEVOVA 8 PRAGUE 3 (Hotelli Seirert) Kulkeeko kentältä jotain suoraa bussi-/ratikkalinjaa? Onko kokemuksia takseista? Paljonko kustantaa matka noin kentältä kaupungin keskustaan entäpä käyttävätkö kuljettajat mittaria?
Yhteydet lentokentältä
13
3897
Vastaukset
- Prager
Teidän hotelliinne julkisilla seuraavan lainen reitti:
bussi 119 => metro => bussi 133/207 pysäkille : "Tachovské náměstí"
Matka näyttää kestävän n. vajaan tunnin.
Taksilla jos päättää mennä, niin heti saapuvien ovista ulos marssiessa näkyy keltaisia AAA-firman autoja. Hyvä firman.
Maksaa n. 500-700 korunaa liikennetilanteesta riippuen.- Prager
Tässä vielä linkit infoon:
http://www.mapy.cz/#x=133150450@y=135950761@z=16@mm=ZP@sa=s@st=s@ssq=konevova 8, praha@sss=1@ssp=108728181_158948835_193924981_218103808
http://www.aaa-taxi.cz/Prices/
http://194.213.60.4/idos/connform.aspx?tt=pid&cl=E5
- ????
oheisesta taksiyrityksestä?
http://www.lentokentta-praha.fi/
Toimiko haku myös hotellin suunnasta?- löytyy
Juuri viime viikonloppuna käytin kyseistä firmaa. Olin liikkeellä yksin eikä linja-auto - metro yhdistelmä kiinnostanut. Sitäkin olen kokeillut. Varasin taksin lentokentältä hotelliin ja paluumatkan hotellilta lentokentälle. Kaikki toimi tosi hyvin. Kuski oli kentällä vastassa nimikyltin kanssa. Maksoin meno- sekä paluumatkan samalla kerralla, hotellille viennin yhtydessä. Taksikuski antoi varauslapun, johon oli merkitty paluumatkan noutoaika ja sen annoin kuskille kun vei minut takaisin kentälle. Hintaa kyydeille tuli yhteensä 44€. Majoituin hotellissa joka oli toisella puolella kaupunkia.
- ...
Erittäin toimiva ja ystävällinen palvelu. Suosittelen!
- matka
Lentoasemalta pääsee helpoiten minibussilla keskustaan. 2 viikkoa sitten se maksoi 120 korunaa/henk. Jos teitä matkalaisia on 4, niin silloin kannattaa ottaa terminaalin edestä pikku-bussi, joka vie suoraan hotelliin. Maksaa muistaakseni 500 korunaa. Sen kentältä kaupunkiin ajavan minibussin lippuja myydään terminaalin sisällä, oikealla olevassa kioskissa, kun menet ulos. Myös kuski myy lippuja. Ja se minibussi lähtee 25 m vasemmalle terminaali 2 ovesta. Taitaa lukea Tadez. Bussi lähtee puolen tunnin välein sekä kaupungista että kentältä. Matka kestää noin 35 min. Suosittelen.
- kannata käyttää
kun minibussilla pääsee noin 5 € hintaan keskustaan.
- mimibussi
Taksi vie suoraan ovelle, minibussilla saatetaan kiertää muiden hotellien kautta. Minä ajan aina taksilla. Mukavaa, nopeaa, eikä edes kallista.
- Cedaz
mimibussi kirjoitti:
Taksi vie suoraan ovelle, minibussilla saatetaan kiertää muiden hotellien kautta. Minä ajan aina taksilla. Mukavaa, nopeaa, eikä edes kallista.
kuljettaa lentoasemalta matkailijat 120 korunan maksulla Tasavallan aukiolle. Puolen tunnin välein ja vastavasti aukiolta lentoasemalle. Kannattaa valita hotelli siten, että matkasta tulee helppo. Ja onhan Suomessa hyvi Prahan karttoja myynnissä. Kannattaa hankkia.
- Pony Express
Cedaz kirjoitti:
kuljettaa lentoasemalta matkailijat 120 korunan maksulla Tasavallan aukiolle. Puolen tunnin välein ja vastavasti aukiolta lentoasemalle. Kannattaa valita hotelli siten, että matkasta tulee helppo. Ja onhan Suomessa hyvi Prahan karttoja myynnissä. Kannattaa hankkia.
Oletko varannut kyydin etukäteen Cedazin nettisivuilta vai onnistuuko ilman varausta?
- Pony Express
Pony Express kirjoitti:
Oletko varannut kyydin etukäteen Cedazin nettisivuilta vai onnistuuko ilman varausta?
Vastaan omaan kysymykseeni: selvisi, ettei tarvitse varata Cedaz-kyytiä etukäteen netistä, vaan niillä on tiski lentokentällä.
- Prahassa klo viisi
Olimme Prahassa viime viikonloppuna. Tilasimme taksin hyvissä ajoin sähköpostilla Prague Airport Transports- nimiseltä firmalta. Saimme paluuviestin, jossa vahvistettiin, että kuljettaja on meitä vastassa kentällä tietyssä paikassa. Myös siitä huolimatta, että kone olisi myöhässä. Koneemme olikin 50 min myöhässä. Ei näkynyt kuskia eikä autoa! Tuloaulan ovien edessä oli pitkät jonot vapaita taxeja. Kyyti vanhaan kaupunkiin maksoi neljältä hengeltä 630 paikallista rahaa.
- tässäkään asiassa
Teillä on kyllä ollut huono tuuri sekä taksin että ruuan suhteen. Vai kuulutkohan niihin ikuisiin valittajiin, joilla ei koskaan ole mikään hyvin?
Itse varasin taksin netissä ja kuski oli nimikyltin kanssa odottamassa siitäkin huolimatta, että lento oli 45 minuuttia myöhässä. Kuski oli erittäin ystävällinen ja vei meidät turvallisesti perille. Paluukyytikin toimi moitteetta ja samalla ystävällisellä palveluasenteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882