Muutama pariskunta oli samaan aikaan näytöllä. Yksi perhe tuli
ovessa vastaan, "ei me tällä hinnalla edes ajatella tätä"...
Toinen pariskunta "täällähän ei ole tehty mitään remonttia.Sehän
voi nostaa loppupeleissä hirveästi hintaa" -lähtivät pois.
Juttelin välittäjän kanssa. Ihmettelin, miten edellenkin vanhojen
rivareiden hinnat ovat lähes samoissa uusien kanssa.
Välittäjä myönsi(!) että "onhan ne hinnat jo tulleet alaspäin"!!!!!
Tuon lauseen, kun olisin pystynyt tallentamaan! Tätä kommenttia
en ole vielä kuullut välittäjältä, vaikka kaikkialla muualla julkisuudessa
siitä on puhuttu jo koko kevät.
Muutama huomio:
- Ostajat ovat niskan päällä. Nyt harkitaan ja ollaan järkeviä
- Kuumapäiden aikakausi on ohi
- Paisti alkaa kypsymään! Nyt vain ootellaan ja naatitaan!!!!
Eilen
3
216
Vastaukset
- käyny ku sohvalla
maannu vaan sitä lidlin kaljaa litkien.
- addioki
Ihan vahingossa osuin kun olin viemässä lasten kavereeita kotiin. Huomasin, että näyttölappu seisoi okt:n portilla. Tunnistin talon heti. Myynnissä jo vajaa 2 vuotta! Välittäjät vaihtuneet parikin kertaa ja hinnassa noin 35% -50% ilmaa. Silti kiinnostunut nuoripari kierteli asuntoa ja varmasti mietti lainaa asuntoon ja pakollisiin remppoihin. 40-luvun lopun kämppä nääs. Teki mieli sanoa nuorelleparille, että älkää hyvät hyssykät tehkö elämänne mokaa juuri nyt kun parin kuukauden päästä saa halvemmalla.
Jos häviää myynnistä, niin sitten tietää miten on käynyt. Kamala pommi ja haisi pahalle, itse en koskisi pitkällä tikullakaan. - valehdella...
"- Ostajat ovat niskan päällä. Nyt harkitaan ja ollaan järkeviä
- Kuumapäiden aikakausi on ohi"
Kumma vaan, että viime kuussa otettiin ennätysmäärä uusia asuntolainoja.
"- Paisti alkaa kypsymään! Nyt vain ootellaan ja naatitaan!!!!"
Odottelet ja nautit? Nautitko joulunakin jo siinä vaiheessa, kun kinkku on vielä uunissa? Itse en oikein jaksa uskoa, että vuokraläävän sohvalla makoileminen ja rommauksen odottaminen olisi kovinkaan naatittavaa :) Sitten kun pääset siihen omaan, niin voit alkaa nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025