Vihkiminen

ulkona...

Kyselisin sellaista, että onko teistä kukaan mennyt naimisiin jossain kauniissa paikassa kesällä ja ulkona? Minua ei niinkään kiinnosta kirkkohäät ja maistraatti vaikuttaa jotenkin niin tylsältä..

Vieraita en haluaisi juuri ollenkaan.kaksi pakollista todistajaahan kuitenkin täytyy olla. Pyydetäänkö tällaisiin tilaisuuksiin pappi vai joku, joka vihkii maistraatissa? Molemmat meistä kuitenkin kuuluu kirkkoon.

Toisaalta naimisiinmeno las vagasissakin kiehtoo. siellä ilmeisesti ei mitään todistajia tarvita? Mutta on kai vähän vaikeampaa sitten että saa kaikenmaailman todistukset ja mutt, että on sitten myös suomessakin naimisissa.

3

659

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykspähän pappi vastaa

Jos haluatte nimenomaan kirkollisen vihkimisen, niin onnistuu toki ulkonakin. Ja tietty silloin pappi vihkii.
      Uskoisin, että myös siviilivihkiminen onnistuu ulkosalla.
      Että eikun vaan yhteys joko seurakuntaan tai maistraattiin. ja ne kaksi todistajaa tarvitaan.

Onnea suunnitelmillenne!

• 88989

siviilivihkijänkin saa virka-ajan ulkopuolella minne haluaa. 200euroa matkakulut (ja mahdollinen päiväraha)

• helposti juu

Meidät vihittiin viikko sitten ulkona, paikalla sekä vihkivä tuomari (200€) ja siunaamisen hoitava pappi (0€). Kirkon puolesta paikalle järjestettiin myös alttari kukkineen ja kynttilöineen!

Veljeni avioitui aiemmin tänä vuonna, myöskin ulkona, joskin suuremman väkijoukon äimisteltävänä. Tuolloin paikalla oli vihkivän papin ja alttarin lisäksi myös kanttori sähköurkuineen ja mikrofoni papilla.

Joustavuutta tuntuu löytyvän!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe