peruspyörää

mikkismakkis

eli ihan perus pyörää etsin koosta 500-600cc. jonka voi kuristaa 25Kw. kertokaa eri merkkejä yms. itellä mielessä kawasaki er 500cc. hinta ei saisi olla kovin korkea...

5

1480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloitteleva motoristo

älä osta kawaa.. ainakaan tuota er5 niissä on uudesta lähtien ollu julman paljon jakopääremppaa.. ite voisin suositella vaikka suzuki gs500e.. saa suht tuoreen pienellä rahalla ja on halpa pitää ja omistaa kulutus n, 4l/100 ja osat halpoja.
      2000€ kun hankintaan laittaa niin sillä saa jo tollasen hyvän (ja osta kunnon ajokamat kans)
      morjestellaan kun kohdataan :)

• Rääsyrannan Giuseppe

Voitko tarkentaa, että millaista jakopään remppaa kyseisessä pyöräsä on ollut? Itse ostin kyseisen mallin prätkän keväällä, toistaiseksi ei ole ollut muuta ongelmaa kuin se, että kytkin ei irroita kylmänä. Jakopään asioista en olekaan ennen kuullut kenenkään kertovan.

• kun!

Kohdataan.Haluaisin tietää, kuinka moni nykyinen
        aloitteleva motoristi tekee myös pyörähuollot itse
        (ei provo mielessä) eli kuinka moni haluaa nauttia
        vain ajamisesta?

• pyöristi

Jos hinnan lisäksi ottaa huomioon ylläpitokustannukset, harkitse Hondaa. Esimerkiksi Yamahassa ja Kawassa paljon kalliimmat osat.

• Jo monta vuotta

Ilman vikoja,sama kone kuin er,ssä.
        Nämä viisasteliat eivät tiedä mistä puhuvat/kirjoittavat.
        Kyseistä moottoria on valmistettu jo yli 20 vuotta!!
        Joten jos se olisi huono,miksi sitä valmistettaisiin?Tuskin Kawasaki tai kukaan muu valmistaja on niin tyhmä että myy paskaa?Ja paskaa on helvetin vaikea myydä 20 vuotta putkeen.
        Itsellä mittarissa jo 94000km ongelmitta.

Kiinalaiset halparottelot ovat paskoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe