missä tapauksessa järjestyksenvalvoja saa kantaa kaasusumutinta? voimankäyttö kaasusumutinkoulutus käytynä kyllä, se riittää? alalle vasta tulossa.
jv ja kaasu?
7
1215
Vastaukset
- vartija ja järkkäri
Saat käyttää järjestyksenvalvoja työtehtävissä jos sinulla on henkilökohtainen kaasusumutin lupa ja merkintä järkkäri kortissa. Järjestyksenvalvoja saa itse päättää kantaako kaasua mukana vai ei toisin ku vartijoilla tarvitsee vastaavanhoitajan luvan kaasusumuttimen käyttöön.
- lukkojen takaa
lomille et saa pitää kaasusumutinta ja vielä vähemmän käyttää sitä.
- merkinnät
lukkojen takaa kirjoitti:
lomille et saa pitää kaasusumutinta ja vielä vähemmän käyttää sitä.
peruskurssi ja voimankäyttö, niin siis oikeuttaako kantamaan kaasua vai pitääkö siihen lupaa vielä erikseen hakea...?
- Late 14vuotta
merkinnät kirjoitti:
peruskurssi ja voimankäyttö, niin siis oikeuttaako kantamaan kaasua vai pitääkö siihen lupaa vielä erikseen hakea...?
Oottex ihan pöndei kun pitää kinaa et saax kantaa kaasuu. Mä ainakin suihkuttelen millon missäkin ku must tulee vartia muutaman vuoen päästä. Sillon rosvot varokaa ja vähä muutkin.
- Vartija ja järjestyksenvalvoja
merkinnät kirjoitti:
Ei riitä että on peruskurssi ja voimankäyttö osiot suoritettu enään. Nykyää tarvitsee erikseen käydä kaasusumutin koulutuksen ja siitä pitää saada merkintä järkkäri korttii ja kaasusumutin lupa lisäksi poliisilta. Tuo uudistui viimevuonna kun tuli uusi koulutus materiaali järjestyksenvalvojan kurssille.
- suojelumies
Vartija ja järjestyksenvalvoja kirjoitti:
Ei riitä että on peruskurssi ja voimankäyttö osiot suoritettu enään. Nykyää tarvitsee erikseen käydä kaasusumutin koulutuksen ja siitä pitää saada merkintä järkkäri korttii ja kaasusumutin lupa lisäksi poliisilta. Tuo uudistui viimevuonna kun tuli uusi koulutus materiaali järjestyksenvalvojan kurssille.
Ette te reppanat mahra mulle mitään kaasuinenne. oon saannu armeejas kaasusuojelukoulutuksen ja osaan suojautua pahempiakin kaasuja vastahan. Nua teirän kaasunne ei vaari eres kaasunaamaria, vasta-ainehet riittää.
- mitämissähäh?
suojelumies kirjoitti:
Ette te reppanat mahra mulle mitään kaasuinenne. oon saannu armeejas kaasusuojelukoulutuksen ja osaan suojautua pahempiakin kaasuja vastahan. Nua teirän kaasunne ei vaari eres kaasunaamaria, vasta-ainehet riittää.
Hiljaa sinä B-luokan tykkimies!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733