Kone paketti on. asuksen P5B-VM emo, prossu Intel E8200 tuuletin CNPS9700 NT, kovalevy Seagate, maxtor (ikivanha) ja Western Digital, näyttis GeForce 8600GTS.
koneen lämmöistä sen verran, että kaikki muuten normaalia mutta, prossu lämmöt rasituksessa on 47-53 astetta, mutta tyhjäkäynnilä lämmöt ovat 42 astetta,
olen yrittänyt saada prossun lämpöjä laskemaan, mutta ei laske alle 42 koskaan.
kovalejen lämmöt ovat 37-40 astetta (rasituksessa 45 astetta)
näytönohjaimen lämmöt 47-50 (rasituksessa 55-60)
emolevyn lämmöt 38 (rasituksessa 42 astetta)
bios:sita olen kattonut lämpöjä, mutta näyttää vain 1 astetta. :D
Koneen lämmöt
Testaja
4
1060
Vastaukset
- Sprdr
Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Vaihda veteen, kuivajäähän tai nestemäiseen typpeen jos ahdistaa.
- kipe87
tuo prossu ei kuulema pitäis pitää tuollaisia lukemia.
- aryl
kipe87 kirjoitti:
tuo prossu ei kuulema pitäis pitää tuollaisia lukemia.
Inteliltäkö kysyit vai joltain "tietäjältä"? Ei se nyt huoneenlämpöisenä käy vaikka sillä ei mitään kummempaa rasitusta olisikaan.
- kipe87
aryl kirjoitti:
Inteliltäkö kysyit vai joltain "tietäjältä"? Ei se nyt huoneenlämpöisenä käy vaikka sillä ei mitään kummempaa rasitusta olisikaan.
Intelitä kyselin asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816