Kone paketti on. asuksen P5B-VM emo, prossu Intel E8200 tuuletin CNPS9700 NT, kovalevy Seagate, maxtor (ikivanha) ja Western Digital, näyttis GeForce 8600GTS.
koneen lämmöistä sen verran, että kaikki muuten normaalia mutta, prossu lämmöt rasituksessa on 47-53 astetta, mutta tyhjäkäynnilä lämmöt ovat 42 astetta,
olen yrittänyt saada prossun lämpöjä laskemaan, mutta ei laske alle 42 koskaan.
kovalejen lämmöt ovat 37-40 astetta (rasituksessa 45 astetta)
näytönohjaimen lämmöt 47-50 (rasituksessa 55-60)
emolevyn lämmöt 38 (rasituksessa 42 astetta)
bios:sita olen kattonut lämpöjä, mutta näyttää vain 1 astetta. :D
Koneen lämmöt
Testaja
4
1082
Vastaukset
- Sprdr
Eihän tuossa ole mitään ongelmaa. Vaihda veteen, kuivajäähän tai nestemäiseen typpeen jos ahdistaa.
- kipe87
tuo prossu ei kuulema pitäis pitää tuollaisia lukemia.
- aryl
kipe87 kirjoitti:
tuo prossu ei kuulema pitäis pitää tuollaisia lukemia.
Inteliltäkö kysyit vai joltain "tietäjältä"? Ei se nyt huoneenlämpöisenä käy vaikka sillä ei mitään kummempaa rasitusta olisikaan.
- kipe87
aryl kirjoitti:
Inteliltäkö kysyit vai joltain "tietäjältä"? Ei se nyt huoneenlämpöisenä käy vaikka sillä ei mitään kummempaa rasitusta olisikaan.
Intelitä kyselin asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374052- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133492- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883211Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862865- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472539- 692523
- 972322