Miten voi tarkentaa kuvanlaatua selkeämmäksi Abode Photoshopilla..?
Olis kiva jos sais tietää, itse en ole löytänyt vaihtoehtoa..
Khiitoksia.
Muokkaamalla kuvat selkeiksi..
3
739
Vastaukset
- Abode Photoshop CS2.
On kyseinen ohjelma.
- tää ?!
http://www.pony-foto.net/photoshop.htm
Tuolt toi pdf-tiedosto "valokuvan perussäätö". Noi on tosin aloittelijalle hieman monimutkasia, kun sillä shrapen työkalullakin onnistuu helpommin. Eli Filter > Sharpen > Unsharp mask (hyvät arvot on vaikkapa: amount 50% - radius 1px - treshold 4 levels.
Mut muista että jos kuva on kovin heilahtanu, niin sitä ei saa millään työkalulla normaaliks.
kallis ammattilaissofta eikä mikään halpa Elements. Voithan keskustella vaikka Adoben (siis ei mielellään Aboden) tuen kanssa, vaikka varmaan ihmettelevät, mitä kummaa tarkoittaa "selkeämmäksi". Muista mainita Photarisi versio. Kirjojakin löytyy suomeksi, ja ne ovat halpoja verrattuna itse Photarin hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962