Moih.. Eli oon (kohta) 12v tyttö, pituuteni on 147,5cm - mutta painan (vaatteet päällä) vain 34,7kg!! ;(( Huomatkaa siis että vaatteet painavat..
Kylkiluuni tuntuvat, ilman että vedän vatsaa sisään. En juo myös maitoakaan (paitsi kaakaossa tai jogurtissa välillä..) sen takia luuni ovat hauraat ;((
Kouluruoka (eikä muukaan) oikein maistu..
Koska olen kauhea lauta, minulla ei ole rintojakaan.. ;(( Vaikka muilla on..
Oliskos kellään vinkkejä painon saamiseen?? ;))
En haluais alkaa ahmia herkkuja, sillä silloin hampaart menevät pilalle :((
Painoa lisää?
3
366
Vastaukset
- Neuvoja_
Liiku enemmän niin ruoka maistuu paremmin. Kannattaa myös syödä usein itsensä kohtalaisen täyteen terveellisellä ja ravitsevalla ruualla, ei harvoin ja todella täyteen. Eli tärkeää on että syöt terveellisiä ja ravitsevia ruokia. Kannattaa myös syödä vitamiineja ja vaikka kalkkitabletteja jos et kerta maitoa juo tarpeeksi.
- Palaute.
Olet "kauhea lauta" myös siksi, että olet 12v, ja silloin on jopa luonnollista olla "kauhea lauta." Ikävä sattuma, jos luokallesi / kaveripiiriisi on tupsahtanut pelkkiä "varhaiskehittyneitä" tyttöjä.
Voisit mennä käymään lääkärissä (en tiedä mikä lääkäri...) tai viimeistään koulun terkkarin kanssa keskustelemaan. Tollasen asian syy kannattaa selvittää jos se paino ei mitenkään nouse tai ruoka maistu.
En osaa auttaa enempää, koska mulla on sama ongelma. kannattaa pyytää äitiä taikka isää ostamaan sinulle kalkki tabletteja koska luusi ovat muuten vahana hauraat tabletteja saa ruokakaupoista (ainakin meijän ässässä niitä on) ja apteekeista
itse syön kalkki tabletteja koska en juo maitoa (hyi maitoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784