Mulla on käsittelemättömiä puulevyjä. Jokaisessa on melko iso hintalappu/viivakoodi. Yritin irrottaa niitä, mutta jäljelle jää vaan kamalat tahmeat liimat puuhun. Millä ne saa pois ilman että tuo käsittelemätön puu ei kärsi?
hintalapun liiman irrostus puusta
4
6220
Vastaukset
- kokeile
Aika vaikea tapaus , jos haluat säilyttää puun sellaisenaan , niin siinä ei taida olla muuta keinoa , kuin poistaa se mekaanisesti ,, siis ensin vaikka siklillä , ja lopuksi hionta .
- Soundbarrier
Minä ainakin poistan tarranjämiä liimaamalla vanhojen tarrojen päälle vielä jämäkämpiä tarroja jotka poistamalla lähtee usein toisen tarranjämät siinä samalla.
Sinoilillakin voi kokeilla tarrojen poistoa. - pokluumi
ksyleeniä tai asetonia, itse kokeilisin ksyleeniä ensin. saa esim. säästökareilta
- tarrat saa pois
jollakin öljyisellä, esim. voi, ruokaöljy tms., mut nyt ei taida auttaa, koska käsittelemätön puu imaisee sen öljyn itseensä. Maalaitulla, ym pinnoilla toi toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584