elikkäs keskikonsolista pitäisi saada auki se osa jossa on tuuletus nappulat [lämmitysteho, puhallusteho jne]. Avasin alapuolelta tuhkakupin sisäpuolelta ruuvit ja töhis lähti irti. Mutta siellä ei ainakaan ole mitään ruuveja jolla sitten lähtisi ylempi osa irti. Eikä sitä uskalla mennä repimään koska osat on muovia, ja hajotan ne kuitenkin. Auki se pitäisi saada koska puhaltaa vaan kuumaa ja se on ilmeisesti lähtenyt pois paikoiltaan se nupikka...? konehuoneesta katoin ja näyttäisi kaikki olevan kunnossa. Jos jollain ohjeita jompaankumpaan ongekmaan niin kiitos etukäteen.
keskikonsoli
4
1201
Vastaukset
- nupikka
Mulla puhalsi vain kylmää. Sähköisessä venttiilissä oli vika ja se vaihdettiin.
Sinulla hajosi varmaan kuuma-asentoon.
Tiedä häntä....- voortson
vielä jos voisit laittaa vähän lisätietoa siitä venttiilistä. (oon vähän avuton näiden vehkeiden kaa). Esim mistä kannattaa hommata ja paljonko sellainen maksaa? ja onko sellanen homma että voin itse tehdä?
- nupikka
voortson kirjoitti:
vielä jos voisit laittaa vähän lisätietoa siitä venttiilistä. (oon vähän avuton näiden vehkeiden kaa). Esim mistä kannattaa hommata ja paljonko sellainen maksaa? ja onko sellanen homma että voin itse tehdä?
Työ tehtiin "käytetyn takuulla" En tiedä sen enempää.
Autopurkaamot.com :n hakukoneella löytyy KA:lle mm. nimikkeitä:
"lämpöventtiili" ja "lämmitys säätömoottori"
Saldo vaan on nolla. - tsöömäni
nupikka kirjoitti:
Työ tehtiin "käytetyn takuulla" En tiedä sen enempää.
Autopurkaamot.com :n hakukoneella löytyy KA:lle mm. nimikkeitä:
"lämpöventtiili" ja "lämmitys säätömoottori"
Saldo vaan on nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532