Noo täs oon ettiny aika kauan näitä aimbot sivuja.
Tiiän jo yhen mut se lakkas toimimasta.
...|VOISITTEKO KERTOA CHEAT SIVUJA?|... (wolfenstein enemy territoryyn).
---------------------------------------------------------
kiitos jo etukäteen
Wolfenstein Enemy Territory cheat sivuja.
7
815
Vastaukset
- joopjooop
iprokka ja crusher oli joskus hyviä aimbotteja, pb varmaan tunnistaa nekin jo, en tiiä, en pelaa enää. mut mut, huijaaminen on pidemmän päälle tylsää
- Skill
Huijauskoodeja käyttävät pelaajat, jotka eivät muuten pärjäisiä. Eivät vaan kestä, kun eivät pärjää.
Skill kirjoitti:
Huijauskoodeja käyttävät pelaajat, jotka eivät muuten pärjäisiä. Eivät vaan kestä, kun eivät pärjää.
Ja en oo muuten mikää huono pelaaja. Oon ihan tavallises klaaniski (G!X:is).
- homo :D
madd-dog kirjoitti:
Ja en oo muuten mikää huono pelaaja. Oon ihan tavallises klaaniski (G!X:is).
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Shit of game
On todella tylsää, kun ainakin joka toinen tuntuu huijaavan, mutta niin varmaankin on, että huijareilla on tylsempää ennen pitkää.
Mä olen käynyt kerran utopia nimisillä sivuilla, mutta sitten alkoi tuntua itsepetoksen maulta ja jätin asian.
Olisi parempi etsiä uusia servereitä. En ole etsinyt, mutta tänään voisi olla hyvä alkaa. - sfdgsgsdgdsgds
Mikä pelle! Opettele pelaa PELLE!
- Jupo417
cheatplanet.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746431- 1471764
- 1131548
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan233793- 41789