Johanna

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Istuin kaupungilla pienen kahvilan terassilla ja odottelin ystävääni. Olimme sopineet puhelimessa, että viettäisimme aikaa kahdestaan tänään. Tarkoitus oli käydä ostoksilla ja käydä sitten syömässä jossakin ennen kotiin paluuta. Odotellessani join vastahakoisesti kahviani, jonka olin ostanut vain siksi että en näyttäisi liian joutilaalta siinä istuessani.
Kello oli tismalleen kuusi, kun näin ystäväni porhaltavan jalkakäytävän ylitse.

-Sorry, Minna, mä tiiän että oon taas myöhäsä, mut ku mun piti ensin oottaa et äiskä tuli töistä ku mulla ei ollu avainata ja...

Ystävälläni on tapa aina myhästyä kaikesta ja sitten keksiä jotain selityksiä myöhästymisilleen. Niihin olin kyllästynyt jo aikoja sitten joten keskeytin hänet:

-Joo, joo, Marika! Ei se mitään. Et sä oo kuitenkaa nyt ku vartin myöhäsä. Toisin ku viimeks, sanoin ja naurahdin.

Ehdimme kierrellä kaupungilla puolisen tuntia, kunnes Marikan puhelin alkoi soida. Hän vastasi ja hetken kuunneltuaan hän kysäisi minulta jos haluaisin mennä eräälle hänen kaverilleen juhlimaan illalla. Vastasin myöntäväsi.

-Joo me tullaan, hän sano ja katkaisi puhelun.

Kun kello lähestyi kahdeksaa lähdimme Marikan asunnolle jättämään ostoksemme ja sitä kautta juhlimaan kuten olimme sopieneet.
Marikan ystävä, Jaana, asui pienessä omakotitalossa poikaystävänsä ja harmaan kissan kanssa. Paikalle oli kertynyt paljon porukkaa ja kaikki olivat jo lievässä nousuhumalassa. Jaana tarjosi meille kaljat ja sanoi että pöydältä saa ottaa mitä haluaa sitten kun kalja on loppu. Ilta kului mukavasi Jaanan ystävien kanssa keskustellessa. Marika sammui melkein heti, juotuaan puoli pulloa viinaa.
Yllättäen tummatukkainen tyttö joka oli ollut aika hiljainen siihen saakka, tuli luokseni.

-läheks mun kaa ulos tupakalle?,se kysy ja tarras mua kädestä kiinni aivan kuin kertoakseen että valinnan varaa ei ollut.

Tytön nimi oli Johanna. Hän oli kaunis, tummatukkainen, ei kovin lyhyt ja muodokas. Olin melkein shokissa joten hänen oli helppo taluttaa minut kadun yli ja vastakkaiseen omakotitaloon. Menimme sisään, riisuin ulkovaatteeni kuten Johannakin. Hänen puhumattomuutensa ja määrätietoiset liikkeensä tekivät oloni vaikeaksi ja tietämättä hänen aikeitaan menin hänen perässään keittiöön.

-Minnahan sun nimi oli, hän sitten kysyi.

Vastasin vain: Joo.

-Näytät siltä että tahtoisit hiukan rakkautta. Tuu tänne ni mä hoitelen sut, hän sanoi tarttuen samalla mun käteen.

Johanna vei mut sen makuuhuoneeseen ja tönäisi mut rajusti sängylle. Jännitys sisälläni alkoi olla lähes sietämätön ja samalla tunsin kuinka pilluni kostui hiljalleen pelkästä ajatuksesta mitä hän minulle tekisi. Johanna avasi laatikostonsa ylimmän laatikon ja nosti sieltä köysinipun ja palasi luokseni. Hän laski köydet sängylle ja istui viereeni.Tunsin kuinka hänen kätensä kosketti vyötäröäni ja liukui sitten paitani alla kohti rintojani. Kosketus oli hellä. Hän silitti rintojani ja puristeli nännejäni. Yhtäkkiä tunsin kun hän nipisti nänniäni niin että meinasin kiljaista. Hän nousi seisomaan yhä tukeva ote nännistäni ja myös minä nousin vastustelematta kun hän alkoi vetämään minua ylöspäin. -Riisu, hän komensi. Epäilemättä otin paitani ja rintaliivini pois, samalla tuntien pistävää kipua nännissäni. Johanna hellitti otteensa ja tönäisi minut selälleen sängylle. Hän sitoi käteni köysillä kiinni sängyn päätyyn, ja veti sitten hameeni pois päältäni jonka jälkeen hän istui jalkojeni päälle. Olin jumissa.
Johanna laski kätensä rinnoilleni ja alkoi puristella. Sisälläni kulki vahvoja väreilyjä ja tunsin kuinka pilluni kosteus alkoi jo valua kohti anustani. Johanna tarttui koviin pystynänneihini ja alkoi vedellä niistä voimakkaasti. Hän otti toisen nänneistäni suuhunsa ja tarrautui siihen hampaillaan saaden minut voihkaisemaan äänekkäästi. Samalla tunsin kirvelevän läimäyksen toisella rinnallani joka sai minut ähkäisemään: aih!

-Hiliaa, narttu! Kuulin Johannan ärähtävän.

Joohanna oli noussu tpystyasentoon ja katsoi minua suoraan silmiin. Se katse sai minut melkein pelkäämään. Hän siirsi stringini häpyhuulieni väliin ja kiskoi voimakkaasti, joka tuntui piinaavalta. En päästänyt ääntäkään. Johanna nousi pois päältäni. Hän asetti selkäni alle kaksi tyynyä niin että pilluni oli paremmin näkyvillä. Seuraavaksi hän levitti jalkani niin että ne roikkuvat toine toisella puolella sänkyä ja toinen toisella puolella. Hän sitoi toiseen jalkaani köyden ja veti sen sitten sägyn alapuolelta toiseen jalkaan ja sitoi sen tiuksti kiinni. Pian tunsin kuinka piiska osui rintoihini. voihkaisin jälleen kuuluvasti.

-Mä käskin sun olla hiljaa, johanna sanoi ja haki sitten laatikoltaan sakset ja teippiä.

Olin kuolla pelosta kun hän kumatui sivelemään saksilla rintojani. Tunsin kuinka sakset hitaasti liukuivat kohti häpyäni, mutta helpotukseseni hän leikkasi vain stringini jotta sai ne pois jalastani, ja tunki ne sitten suuhuni. seuraavaksi hän teippasi suuni kiinni.
Piiska läimähteli vuorollaan rintojeni ja häpyni päällä tuottaen piinaavaa kipua, vaikka samalla tunsin kiihottuvani yhä enemmän, toivoin Johannan lopettavan. Ja niin hän tekikin. Hän asetti piiskan viereeni ja kumarui kaivamaan laatikkoaan. Kohta tunsin kuinka tiukat puristimet olivat nänneissäni kiinni ja jotakin työntyi sisälleni. Johannalla oli paksu dildo kädessään ja hän virnuili ilkikurisesti työntäessään sitä pilluuni. Se oli paksu.-Liian paksu mahtuakseen sisälleni, ajattelin kun kipu alkoi voimistumaan. Johanna tarttui toisella kädellään putistimeen joka oli nännissäni ja alkoi kiskoa ja samalla työnsi dildon sisääni. Olin pyörtyä kivusta ja nautinnosta mitä Johanna minulle tuotti. Yllättäen tunsin anuksellani kosketuksen ja yhden sormen työntyvän sisääni. Hengitykseni alkoi kiihtyä. Johanna otti laatikostaan muhkuraisen anustapi. Se oli pitkä ja loppua kohti paksuneva. HÄn alkoi tunkemaan sitä anukseeni. se tuntui mahdottomalta. En hlunnut tietää mitä oli tulossa. Tunsin kuinka ensimmäinen muhkura oli sisälläni ja kuinka seuraava jo työntyi sisääni tuottaen kipua alapäässäni. Kun kolme muhkuraa oli sisälläni, Johanna poistui huoneesta. Hetken kuluttua hän saapui kädessään hieromasauva. Se toimi seinävirralla. Asetettuaan johdon seinän Johanna tuli luokseni ja laittoi sauvan päälle. Hän laski sen rinnoillení. Tunsin erittäin voimakaan tärinän ja samalla kivun kun puristimet heiluivat nänneisäni. Hiljaa hän siirsi sauvan klitorikselleni. Ja piti sitä siinä. Aluksi tunsin suurta nautintoa mutta hetkessä klitorikseni oli yliherkkä. Sauva hieroi klitosistani saaden minut sätkimään ja yrittämään pakoon, joka oli tietenkin mahdotonta. Tnne oli todella piinaava mutta tunsin kuinka se vei minua kohti orgasmia. Juuri ennen kun laukeaisin Johanna otti hieromasauvan pois. Hän laski hieman tehoja ja asetti sen sitten pillullensa. Hän hieroi klitosistaan housujensa läpi ja voihki hiljaa, kunnes hän taas asetti sen klitorikselleni Siksi aikaa kun riisui vaattensa pois. Sätkein piinan vallassa ainakin minuutin. Klitorikseni oli niin hellä että olisin voinut melkein itkeä. Johanna smmutti hieromasauvan ja otti teipin pois suultani. hän asettui kasvojeni päälle ja tarrautui minua hiuksiin lujasti. -Nuole mun pillua, se sano ja painoi häpyänsä kasvoilleni. Nuolin hetken mutta en saanut hengitettyä joten aloin paniikissa nostamaan ja käänetelemään päätäni. Tätä toistui useaan kertaan. lopulta Johanna kääntyi toisin päin. Olimme 69 asennossa. nuolin hänen piluaan ja voihkin samalla kun hän työnsi sisääni neljättä myhkyrää anustapissa, samalla nuollen minun yliherkkää klitoristani. Maistoin Johannan kiiman kielelläni. Hän nousi ylös ja iroitti toisen käteni köysistä ja antoi minulle sinisen dildon. -Sä laitat uota mun pilluun samalla ku nuolet sitä, se käski ja asettui takaisin 69 asentoon. Minä työsnin dildon Johannan täydelliseen pilluun joka oli niin kosteana että mehut valui kasvoilleni. Jojanna oli laittanut sisääni koko anustapin ja tarttui nyt dildoon joka oli pillussani. Hän alkoi liikuttamaan sitä edes takaisin. Minä nuolin häntä ja liikutin dildoa hänen sisällään rytmikkäästi. Kuuntelin kuinka hän voihki ja samalla tunsin kuinka ihanan ahtaalta alapäässäni tuntui, nännini suorastaan huusivat apua puristimien välissä. Ei mennyt aikaakaan kun molemmat voihkimme äänekkäästi saadessamme orgasmin yhtä aikaa.
Vielä ulko-ovella lähtiessäni Johanna tarrautui kipeisiin nänneihini ja pyysi tulemaan Perjantaina uudestaan.




Mitä mielä olitte?

4

8551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marianne27

      Todella ihana kiihottava ja raju.Toivottavsti sulla on jatkoa siihen. T: Marianne

      • ;;;;;;;;;;;;,,,,,

        heti ku tulee inspiraatio. kiva että pidit.


    • Eltsu.

      Kiihottava,tuhma ja alistavanpehmeä tarina.

    • PeRlke

      rastavaa pilkn käyttä ja lauserkenteita, ihan paskaa muutenkin. Kasva ensin vähä , viakkapa viisi vuota.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe