Huomenet ja selvää päivää...
Keskiviikko 2.0708
6
234
Vastaukset
- Spriten voimalla
Selvänä tässä ja raittiinakin vielä :)
Iloista päivää sinulle ja kaikille muillekin! - Eeva-Leena
Raittiina ja iloisena.
Aurinkoista ja raitista päivää kaikille. - veska58
Raittinapa hyvinkin. Tulipa tuossa mieleeeni sellaista, että oletko joskus pitemmän rännin lopulla nähnyt menninkäisiä?
- Kukkakeiju
Hi...Keiju ei ole nähnyt muualla menninkäisiä kuin kotona silloin kun kumppani innostuu niitä laskemaan...Päivänsäteitä enemmänkin tällä hetkellä...
Kukkakeiju kirjoitti:
Hi...Keiju ei ole nähnyt muualla menninkäisiä kuin kotona silloin kun kumppani innostuu niitä laskemaan...Päivänsäteitä enemmänkin tällä hetkellä...
Raittiina.
- saniliina
Sateinen on päivä meilläpäin ollut. Välillä vettä on tullut kuin saavista kaataen. Soittelin nimipäiväonnitteluja ystävättärelle pohjoiseen ja kuulin, että siellä on jopa aurinko paistanut tänään! Niin että pitkä on kotomaa ja monenmoiset säät siihen mahtuu.
Raittiina on päivä mennyt. Selvänä. Ilman suurempia hinkuja alkon perään. Ja menee varmaan loppuun saakka. Mutta ne aamut, ne ovat minulle ehkä se paras voitto tässä taistelussa. Kun aamulla saa herätä pää ja mieli kirkkaana!
Eilisillasta olen tosi onnellinen. Grillattiin ja saunottiin tuttavaperheen kanssa. He ovat sellaisia yhden saunakaljan kavereita, eli siis autolla kotiin saunaillan jälkeen -tyyppejä. Mutta minä en ottanut sitä yhtäkään saunalkaljaa! Mikään oluen ystävä en ole koskaan edes ollutkaan, joten suurta ihmetystä se ei aiheuttanut. Mutta minulle niin suuren onnentunteen, että meinasin vielä yöllä tulla hehkuttamaan iloani tänne.
Tsemppiä myös kaikille muille taistelijoille. Ja onnittelut selviytymisestä - vaikka päivä kerrallaan kuten minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685224Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2644323Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013950Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1822332Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331643Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651381- 171019
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61009Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38963- 94899