Finnair CA-rekry

Uusi alkamassa

Finnair on aloittamassa sittenkin uuden CA-rekryn elokuussa vaikka juuri peruivat tuon edellisen.
Tänään ilmoitettiin, että aasian reittejä lisätään ja aikatauluja parannetaan jolloin kasvua syntyy. Uutta henkilökuntaa tullaan siis tarvitsemaan.
Kyseessä ei ole huhu vaan ihan rekryosastolla työskentelevältä kuultu. :)

8

3105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaa tietoa

AY:sta Suomi24-tyyliin...

• Rekry ulkoistetaan

Mun Eila Kaislalla työskentelevä tuttu tiesi kertoa, että koko Finnairin Rekry ulkoistetaan. Esisopimus on jo tehty.

• hohhoijaa..
        Rekry ulkoistetaan kirjoitti:

Mun Eila Kaislalla työskentelevä tuttu tiesi kertoa, että koko Finnairin Rekry ulkoistetaan. Esisopimus on jo tehty.

uskoa kaikkea soopaa jota täällä kirjoitetaan. koittavat provosoida.

• missä?

...mistä olet saanut tiedon viimeisimmän rekryn peruuntumisesta? Seuraan Finnairin nettisivuja päivittäin, eikä mitään tiedotusta rekryn peruuntumisesta ole nähtävissä. Silkkaa mielikuvitusta??

Kyllä mulle tuli ainakin ilmoitus sähköpostilla, että ovat peruneet rekrytoinnin Finnairin taloudellisen tilanteen takia. Sähköposti tuli päivä haun loppumisen jälkeen.

• on nähty

Taas tätä ns. varmaa tietoa mitä on saanut lukea kautta aikojen. Valitettavasti on vaan ollut ihan paskaa. Kirjoita ap sitten kun oikeesti tiedät asiasta. Huhut on muutenkin vain huhuja ja useimmiten itse keksittyjä.

• ihan pihalla

Koska finnskille on ollut haku? Ei ilmeisesti missään sanomalehdissä ole ilmoiteltu. Ja tämä hakuko nyt peruuntui...? Kummallista :)

• där

Finnairilla oli haku käynnissä heidän omilla nettisivuillaan. Hakua ei julkaistu sanomalehdissä,vaan ainoastaan netissä. Taloudellisen tilaanteensa takia Finnair kuitenkin perui aloittamansa haun, sen jälkeen kun hakuaiaka oli päättynyt. Haun peruuttamisesta ilmoitettiin hakijoille sähköpostilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe