Muistelen, että Turussa jossain sataman kieppeillä on avoin puutyöverstas, jossa voi maksua vastaan käyttää puuntyöstökoneita. Onko jollain asiasta lisätietoa?
Avoin verstas Turussa?
8
789
Vastaukset
- lienee
Linnan Paja.. itse en ole vielä käynyt, mutta tarkoitus olisi käydä siellä nikkaroimassa pieniä projekteja.
- Sannelikki
Kiitos tiedosta! Taidanpa ruveta googlettamaan! (ja sitten nikkaroimaan!) :)
- palikka123
Onkohan vastaavia olemassa esimerkiksi pääkaupunkiseudulla?
- sitroen.
Oulusa ei varmaankaan osata tämmöstä?
- VasaraJaNauloja...
Mukava jos tällainen löytyisi Espoon suunnalta, mutta ei vielä ole googletus tuottanut tulosta.
- puupää11
Löytyykö avoimia pajoja Helsingistä?
- puusta
Jos ei ole kiire niin kansalaisopistojen järjestämät kerhot valtakunnallisesti ovat oivia tähän tarkoitukseen. Yleensä järjestetään paikallisessa koulun tiloissa. Välillä joutuu koneille odottamaan mutta jääpähän aikaa sosiaaliseen keskusteluunkin.
- fgngjgd
Jyväskylässä on. http://www.uusiotuote.fi/puutyopaja.html
Sieltä ei vain saa mitään materiaaleja vaan tavarat pitää saada itse tuotua ja vietyä. Verstaalla on vakituisesti töissä porukkaa mutta siellä käy sen lisäksi harrastajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779