Muistelen, että Turussa jossain sataman kieppeillä on avoin puutyöverstas, jossa voi maksua vastaan käyttää puuntyöstökoneita. Onko jollain asiasta lisätietoa?
Vastaukset 8
- lienee
Linnan Paja.. itse en ole vielä käynyt, mutta tarkoitus olisi käydä siellä nikkaroimassa pieniä projekteja.
- Sannelikki
Kiitos tiedosta! Taidanpa ruveta googlettamaan! (ja sitten nikkaroimaan!) :)
- palikka123
Onkohan vastaavia olemassa esimerkiksi pääkaupunkiseudulla?
- sitroen.
Oulusa ei varmaankaan osata tämmöstä?
- VasaraJaNauloja...
Mukava jos tällainen löytyisi Espoon suunnalta, mutta ei vielä ole googletus tuottanut tulosta.
- puupää11
Löytyykö avoimia pajoja Helsingistä?
- puusta
Jos ei ole kiire niin kansalaisopistojen järjestämät kerhot valtakunnallisesti ovat oivia tähän tarkoitukseen. Yleensä järjestetään paikallisessa koulun tiloissa. Välillä joutuu koneille odottamaan mutta jääpähän aikaa sosiaaliseen keskusteluunkin.
- fgngjgd
Jyväskylässä on. http://www.uusiotuote.fi/puutyopaja.html
Sieltä ei vain saa mitään materiaaleja vaan tavarat pitää saada itse tuotua ja vietyä. Verstaalla on vakituisesti töissä porukkaa mutta siellä käy sen lisäksi harrastajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411