Uusavuttomat

vaivannäkö

Näyttää vaivaavan jonkin sortin uusavuttomuus tällä palstalla kun ihan helposti googlella selvitettäviä asioita kysellään täällä. Samalla vaivalla saisi nopeammin paremman tiedon googlella ja/tai tätä palstaa koluamalla. Eli hyvät Norjaan aikovat: pyrkikää ottamaan ensin itse selvää asioista ja jos ei onnistu niin sitten täältä kyselemään.
Naurettavia kysymyksiä välimatkoista, bensan hinnoista, kruunun kurssista, tietulleista...kaikki löytyy googlettamalla ja saa ajantasaista tietoa eikä mutu-tuntumaa.

6

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palsta ole

      juuri sitä varten, että mainitsemistasi asioista täällä on tarkoitus puhua.
      Suosittelen sinulle palstan vaihtoa, jos pollasi ei tätä kestä, enkä varmaan ole ainoa.

    • ihmeen..

      Mikä ihmeen googletusvelvollisuus se pitäisi olla!! Ihmisillä on täysi oikeus olla osaamatta käyttää Googlea ja kysellä täällä yksinkertaisempiakin asioita ilman, että sinunlaisestesi taliaivojen tarvitsee tulla tänne siitä vittuilemaan.

      • vaivannäkö

        tällä samalla palstalla kysytään jokatoinen päivä samat kysymykset. jos ei osaa sitä googlea käyttää niin vois ainaki lukea viimisen 2 vko:n aikaset otsikot niin löytys vastaus melko todennäkösesti. kuinka tyhmä pitää ihmisen olla ettei osaa googlea käyttää? taidat olla melkoinen kansankynttilä :D


    • riidellä

      Meitä kaikkia yhdistää halu tuntea Norjan asioita ja suunnitella lomamatkaa tuonne.

      Norja on hieno maa ja meitä palvellaan tuolla ihan, kuin olemme sen ansainneetkin.

      Norjan kielessä on hassuja kirjaimia, joten googlettaminen tuottaa meille kouluja käymättömille ongelmia, eikä titokoneen näppiksestä niitä edes löydy. Apuja täytyy kysellä.

      Itse olen matkaillut Norjassa viitisentoista kertaa ja silti luen täältä vinkkejä.

      Mielenkiintoista on tutkia tyhminpiinkin kysymyksiin kirjoitettuja vastauksi, aina niistä jotain oppii.

      Jos me suomalaiset on oltu ylipitkän helteise ajomatkan jäljiltä takakireitä, niin silti olen tavannut vain hýväntuulisia kiireettömiä Norjalaisia.

      Keskustellaan mielenkiintoisista jutuista, ei riidellä ja vältetään tyhmiä vatausia.

      Ihan vinkkinä kaikille.

      Menkää Norjassa jonnekkin, tutustukaa ympäristöön, nähtävyyksiin, kalastakaa, jututtakaa ihmisiä ja tulkaa levänneinä takaisin.
      Ei ole järkevää yhdellä istumalla autoilla koko maata läpi, ei sitä kenenkään kunto ja hermot kestä. Tai sitten lomamatkaan on varattava riittäväsi aikaa ja rahaan.
      Seuraavalla reissulla tutustutte toiseen kohteeseen.

      Hyvää Norjan lomaa kaikille.

      • Maikku Norjan matkaaja

        Hyvä! Eipä riidellä, kirjoitit asiaa.

        Voisi sanoa että tunnen norjan kuin "omat taskuni",silti käyn täällä ja muuallakin (kuten karavaanareitten sivuilla) lukemassa ja etsimässä vinkkejä/tietoa seuraavaan Norjan matkaan.
        Pari päivää sitten palasin Lofooteilta ja jo nyt suunnittelen ensi vuoden matkaa...Norjaan tietenkin.

        Mukavaa Norjan matkaa vaan kaikille!


      • taskussa ei o patukkaa
        Maikku Norjan matkaaja kirjoitti:

        Hyvä! Eipä riidellä, kirjoitit asiaa.

        Voisi sanoa että tunnen norjan kuin "omat taskuni",silti käyn täällä ja muuallakin (kuten karavaanareitten sivuilla) lukemassa ja etsimässä vinkkejä/tietoa seuraavaan Norjan matkaan.
        Pari päivää sitten palasin Lofooteilta ja jo nyt suunnittelen ensi vuoden matkaa...Norjaan tietenkin.

        Mukavaa Norjan matkaa vaan kaikille!

        Ruunujako sie........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe