http://bitaddict.org

bakäyttäjä

BitAddictissa näyttäisi olevan rekisteröinti avoinna kun satuin katsomaan, jos et vielä ole sivustolla niin suosittelen tulemaan. vajaa 8000 julkaisua ja sivusto kasvaa kokoajan.

Nyt on mahdollisuus tulla suomen suurimpaan kotimaiseen trackeriin, tule ennenkuin on myöhäistä!

Osoite on : http://bitaddict.org/

15

2355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syystä

IP-Bannit sinne.

• masudha

Kiitos vaan. Saitte sinne hyvän jäsenen.

• ilmoittajjjja

kyseinen sivu on laiton torrent sivu jossa levitetään musiikkia ja elokuvia jne... ei muuta ku poliiseille ilmoitus!

• heh

luuletko et poliisit osaa tehä asialle mitään :D
        jos osais nii trackeri ei ois enää pystys :)

• .......
        heh kirjoitti:

luuletko et poliisit osaa tehä asialle mitään :D
        jos osais nii trackeri ei ois enää pystys :)

Ne voi esim. hankkii sun ip osotteen ja kattoo mis asut, ettii sun nimen sen ansiosta. Ja tuskin bitaddictissa on mitään sellaista että poliisit ei tiedä ketkä niitä lataa, vaikka en tiedä kun en ole käynyt.... vähän liian helppoa?!?!

• torrent sivustot

ja mitähän laitonta ko. sivustossa on , siellä ei jaeta bittiäkään laitonta materiaalia kuten ei muillakaan trackereille suomessa eikä ulkomailla.

• Onko ihmiset kiviä?

Oho nytkun löysin tänne itseni sain helvetin hyvät naurut tosta ei muutakun poliisille ilmotusta :DDDDD!

• montaisoodeetä

Joo, mä tein saman 4 v:a sit. Vieläki naurattaa.

• tauno6800

eipä tarvi valittaa enään,kyseinen sivusto on suljettu.

• rgg eag

Ei ole suljettu.

• dg da hs
        rgg eag kirjoitti:

Ei ole suljettu.

On suljettu!

• Suolessa Trollataan

Prkl.....missäs nyt trollataan, no hauskaa oli niin kauan kun kesti, oli pakko itsekin parilla viestillä osallistua provo trollaukseen, kun täällä se on niin helppoa.

Ottakaa opiksenne, älkääkä välittäkö/provosoituko mitä jaskaa trollit täällä heittää, älkääkä myöskään antako siihen mahdollisuutta, sen estätte sillä ettette kirjoittele/osallistu näihin keskusteluihin trackkereistä.

Bitaddict on suljettu ja esim tämä yläpuolinen kirjoittelija on trolli =DD

• agahg gag

Hyvin toimii, sori vaan. Huonojen käyttäjien poistotalkoot näköjään tuottavat tulosta.

• Suolessa Trollataan

Niin tai siis ei yläpuolinen koska se olen minä. Mutta minua yläpuolella oleva trolli. Oikeastaan sen yläpuolinen pääsi kirjoittamaan väliin mutta olen kellon aika.

• Suolessa Trollataan
        Suolessa Trollataan kirjoitti:

Niin tai siis ei yläpuolinen koska se olen minä. Mutta minua yläpuolella oleva trolli. Oikeastaan sen yläpuolinen pääsi kirjoittamaan väliin mutta olen kellon aika.

Oho. Taidankin olla terävämpi kuin luulin. Meni viesti väärään väliin. Tarkoitin siis että ei yläpuolinen vaan sen yläpuolisen toisiks yläpuolisin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5509
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4377
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2624
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1141
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      853
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      833
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      799
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe