BitAddictissa näyttäisi olevan rekisteröinti avoinna kun satuin katsomaan, jos et vielä ole sivustolla niin suosittelen tulemaan. vajaa 8000 julkaisua ja sivusto kasvaa kokoajan.
Nyt on mahdollisuus tulla suomen suurimpaan kotimaiseen trackeriin, tule ennenkuin on myöhäistä!
Osoite on : http://bitaddict.org/
http://bitaddict.org
15
2355
Vastaukset
- syystä
IP-Bannit sinne.
- masudha
Kiitos vaan. Saitte sinne hyvän jäsenen.
- ilmoittajjjja
kyseinen sivu on laiton torrent sivu jossa levitetään musiikkia ja elokuvia jne... ei muuta ku poliiseille ilmoitus!
- heh
luuletko et poliisit osaa tehä asialle mitään :D
jos osais nii trackeri ei ois enää pystys :) - .......
heh kirjoitti:
luuletko et poliisit osaa tehä asialle mitään :D
jos osais nii trackeri ei ois enää pystys :)Ne voi esim. hankkii sun ip osotteen ja kattoo mis asut, ettii sun nimen sen ansiosta. Ja tuskin bitaddictissa on mitään sellaista että poliisit ei tiedä ketkä niitä lataa, vaikka en tiedä kun en ole käynyt.... vähän liian helppoa?!?!
- torrent sivustot
ja mitähän laitonta ko. sivustossa on , siellä ei jaeta bittiäkään laitonta materiaalia kuten ei muillakaan trackereille suomessa eikä ulkomailla.
- Onko ihmiset kiviä?
Oho nytkun löysin tänne itseni sain helvetin hyvät naurut tosta ei muutakun poliisille ilmotusta :DDDDD!
- montaisoodeetä
Joo, mä tein saman 4 v:a sit. Vieläki naurattaa.
- tauno6800
eipä tarvi valittaa enään,kyseinen sivusto on suljettu.
- rgg eag
Ei ole suljettu.
- dg da hs
rgg eag kirjoitti:
Ei ole suljettu.
On suljettu!
- Suolessa Trollataan
Prkl.....missäs nyt trollataan, no hauskaa oli niin kauan kun kesti, oli pakko itsekin parilla viestillä osallistua provo trollaukseen, kun täällä se on niin helppoa.
Ottakaa opiksenne, älkääkä välittäkö/provosoituko mitä jaskaa trollit täällä heittää, älkääkä myöskään antako siihen mahdollisuutta, sen estätte sillä ettette kirjoittele/osallistu näihin keskusteluihin trackkereistä.
Bitaddict on suljettu ja esim tämä yläpuolinen kirjoittelija on trolli =DD- agahg gag
Hyvin toimii, sori vaan. Huonojen käyttäjien poistotalkoot näköjään tuottavat tulosta.
- Suolessa Trollataan
Niin tai siis ei yläpuolinen koska se olen minä. Mutta minua yläpuolella oleva trolli. Oikeastaan sen yläpuolinen pääsi kirjoittamaan väliin mutta olen kellon aika.
- Suolessa Trollataan
Suolessa Trollataan kirjoitti:
Niin tai siis ei yläpuolinen koska se olen minä. Mutta minua yläpuolella oleva trolli. Oikeastaan sen yläpuolinen pääsi kirjoittamaan väliin mutta olen kellon aika.
Oho. Taidankin olla terävämpi kuin luulin. Meni viesti väärään väliin. Tarkoitin siis että ei yläpuolinen vaan sen yläpuolisen toisiks yläpuolisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789