Minne mettämiesten taito ja kunnia harrastaa metsästystä on hävinnyt, kaikenlaisia tapauksia on sattunut vuosien varrella, muutamia esmerkkejä mainitakseni:
-sorsajahdissa mies ampuu sarvipöllön sorsana
-metsojahdissä mies ampui omaa koiraansa.
-yks sorsamies ampui edellisenä päivänä unohtamansa houkutuslinnun
-pomo oli ampunut naapurin kissan kettuna.
Tästä vois tehdä sen johtopäätöksen et ammutaan kaikkea mikä liikkuu (ja muovisorsia vaikkei liikkuiska)
Kiva rehvastella kavereille mitä on taas saanut kaadettua ja paljonko en tiedä mitä järkee on ampua esimerkiksi seitsemänkymmentä (70) kyyhkystä, kai se on sitä luonnossa liikkumista.
Karhumiehet on kanssa rehvakasta porukkaa,ko ei olla metällä, olin kerran yhden karhumiehen kanssa keskellä kesää kävelemässä metsässä ja äijän oli pakko ottaa pyssy mukaan ko ei muuten uskaltanut metsässä kulkea.
Metsästäjä lehdistä voi hyvin lukea miten pitäis sukupuuttoon hävittää sudet karhut ahmat kanahaukat huuhkaajat elikkä kaikki mitkä osaa paremmin noi saalistus hommat ihminen, kyllä pisti nauruksi ko yks mettämies surkutteli ko kanahaukka oli vienyt ruskon koiran ajosta.
ON NE HAUSKASTA PORUKKAA, metsästys onnea, älkää ampuko toisianne.
METSÄSTÄJÄT
53
1952
Vastaukset
- Suomen korvessa
Elämä on tälle porukalle luodin tavoitettavissa ja siksipä on kohdalle sattunut suloisessa suvessamme tällaistakin, että päästä viiraavalle aseiden omistajalle ja ns. metsästäjälle on ollut liikaa hautova telkkäemokin pesässään kesän kuumimpaan haudonta-aikaan.
- että reiluun
kolmeensataantuhanteen metsästäjään
mahtuu tyyppejä laidasta laitaan, on varmasti
joukkoon livahtanut lajia jolle ei kuuluisi aseita ja mainittakoon että toiminta jossa
vaikkapa järvellä pelkästään riehumisen ja remuamisen tavoitteella ammuskellaan silmittömästi sorsastusaikana ei ole mitään metsästystä vaan jotain muuta johon tiedän
muiden sorsastajien jopa puuttuneen ja toimittaneen reuhaajat matkoihinsa, voisi
kyllä olla mielestäni yleinen käytäntö
sillä tähän porukkaan kuuluvat yleensä ne
viinan kanssa läträäjät joita näkyy valitettavasti aina olevan. - kuin olisi..
meitin naapuri ollut asialla. Naapurimme nääs kulkee myöskin metsässä torrakko mukanaan kaikkina vuodenaikoina, jos vaikka sattuis saamaan saalista.
- silmäni...
että reiluun kirjoitti:
kolmeensataantuhanteen metsästäjään
mahtuu tyyppejä laidasta laitaan, on varmasti
joukkoon livahtanut lajia jolle ei kuuluisi aseita ja mainittakoon että toiminta jossa
vaikkapa järvellä pelkästään riehumisen ja remuamisen tavoitteella ammuskellaan silmittömästi sorsastusaikana ei ole mitään metsästystä vaan jotain muuta johon tiedän
muiden sorsastajien jopa puuttuneen ja toimittaneen reuhaajat matkoihinsa, voisi
kyllä olla mielestäni yleinen käytäntö
sillä tähän porukkaan kuuluvat yleensä ne
viinan kanssa läträäjät joita näkyy valitettavasti aina olevan.näkevätkään. Voiko olla mahdollista että olet metsästäjä etkä silti ala haukkumaan vaan jopa tuomitset paskapäät???
- sinä kun
et voi raukkareppana sille yhtään mitään
aina on ollut metsästäjiä ja varmasti tulee
olemaankin.
tämä oli viides tai kuudes kerta kun rupesit
räkä poskella märisemään asiasta ja joka
ikinen kerta kun asiasta on ruvettu väittelemään
niin tietämyksesi on lopahtanut alkuunsa ja
olet joutunut suuntaamaan asian riitelyn
ja solvauksen puolelle kun et ole muuten
pärjännyt.
varmasti sovellat taktiikkaasi tähänkin mutta
SIITTÄ VAAN!!!
eipä kuule paljon purista, lähdempä tästä
elokuussa sorsastelemaan ja sille kun et
rukkapieni mahda mitään, jos luulet voivasi
niin tervetuloa estelemään, olisi kertakaikkinen
ilo ja riemu latoa kaltaistasi rähinöitsijää
turpaan.- eisaa provosoitua
anna olla, ei tuollaiseen paskaläjään kannata käsiään sotkea edes ajatuksissa. Kaiketi hankaa nim. urpoja itselleen (turpiinpanoa) itkeäkseen vielä enemmän. Pankoon turpiin joku muu vaikkapa ei metsästäjä.
Mennään metsälle vaan ja sillä hyvä. - URPOJA
No löytyihän se urpojen urpo. En oo metsästyksen vastustaja, päin vastoin. Juuri tälläiset asennevammaiset pitäis saada kursseille. Suomi on täynnä näitä huippu sorsastajia, ja olkoon, mene ihan rauhassa sorsajahtiin elokuussa. Ehdit vielä kuukaudenpäivät opiskella lintukirjoista minkä näköinen se sorsa taas olikaan. Paas laittaen vähän juttua mitä sitä on tullut ammuttua, "pidettäis hauskaa" porukalla.
Onneksi metsämiehet on pääosin asiallista porukkaa ja joukkoon mahtuu joku sorsamieskin.
Hyviä sorsapaisteja kaikille...vai mikä se oli. - on nähty tällaistakin
URPOJA kirjoitti:
No löytyihän se urpojen urpo. En oo metsästyksen vastustaja, päin vastoin. Juuri tälläiset asennevammaiset pitäis saada kursseille. Suomi on täynnä näitä huippu sorsastajia, ja olkoon, mene ihan rauhassa sorsajahtiin elokuussa. Ehdit vielä kuukaudenpäivät opiskella lintukirjoista minkä näköinen se sorsa taas olikaan. Paas laittaen vähän juttua mitä sitä on tullut ammuttua, "pidettäis hauskaa" porukalla.
Onneksi metsämiehet on pääosin asiallista porukkaa ja joukkoon mahtuu joku sorsamieskin.
Hyviä sorsapaisteja kaikille...vai mikä se oli.Metsästäjien päitäisi kunnioittaa myös aselakeja, näin ei vaan näytä nyt olevan maassamme. Autosta on helppo ampua käsiaseella lintu tielle, kun ne viihtyvät mielellää teiden varsilla, eikä aina tarvitse olla edes metsästysaikakaan. Tämä on laiskan metsästäjän jahtia. Useinkin näillä metsästäjillä pitää ollakin käsiase juuri tällaista tarkoitusta varten, syrjäseuduilla ei juuri poliisit ole vaivaksi ja haitaksi, kun lintupaisti pataan tieltä poksautetaan. Pitäisikö tavallisten ihmisten Suomessa sitten ryhtyä lainvartijaksi?
- hetipaikalla
on nähty tällaistakin kirjoitti:
Metsästäjien päitäisi kunnioittaa myös aselakeja, näin ei vaan näytä nyt olevan maassamme. Autosta on helppo ampua käsiaseella lintu tielle, kun ne viihtyvät mielellää teiden varsilla, eikä aina tarvitse olla edes metsästysaikakaan. Tämä on laiskan metsästäjän jahtia. Useinkin näillä metsästäjillä pitää ollakin käsiase juuri tällaista tarkoitusta varten, syrjäseuduilla ei juuri poliisit ole vaivaksi ja haitaksi, kun lintupaisti pataan tieltä poksautetaan. Pitäisikö tavallisten ihmisten Suomessa sitten ryhtyä lainvartijaksi?
tuollaisen näkijän pitäisi heti pyyhkäistä tietoineen ja taitoineen poliisiasemalle kertomaan näkemänsä, ajankohdan, paikan ja tekijän. Mutta hommat ovat vain "kuultua" kaverinkaverin kaverilta jne. Nyt kyllä ihmetyttää että kirjoittelet tuollaista siirrät asiat toisten tehtäväksi.
- uskokaa pois
hetipaikalla kirjoitti:
tuollaisen näkijän pitäisi heti pyyhkäistä tietoineen ja taitoineen poliisiasemalle kertomaan näkemänsä, ajankohdan, paikan ja tekijän. Mutta hommat ovat vain "kuultua" kaverinkaverin kaverilta jne. Nyt kyllä ihmetyttää että kirjoittelet tuollaista siirrät asiat toisten tehtäväksi.
Pitäisi olla kaksi todistajaa, eihän sana sanaa vastaan riitä tänä päivänä oikeudessa näytöksi. Yhden ihmisen näkemisellä ja sanomisella on turha ryntäillä tänä päivänä poliisin puheille, tästä ei saa kuin vihat niskaan.
- hetipaikalla
uskokaa pois kirjoitti:
Pitäisi olla kaksi todistajaa, eihän sana sanaa vastaan riitä tänä päivänä oikeudessa näytöksi. Yhden ihmisen näkemisellä ja sanomisella on turha ryntäillä tänä päivänä poliisin puheille, tästä ei saa kuin vihat niskaan.
höpöhöpö eli näin kännykkäaikana, tiedon voi siirtää näköpaikasta poliisille heti eikä ruveta "laulamaan" oletuksia.
- Vaikkapa
Metsästyksenvastustajien toilailuista. Jookos.
Siitä porukasta löytyy taatusti enemmän, vaikka minkä alan harrastelijoita, ja saataisiin nauraa kippurassa.
Esim. kettu-ja minkkihäkkien aukojat saivat hirveän tuhon aikaan kertarysäyksellä, joka jatkuu vuosikymmeniä lintujen pesätuholla, ja suurin osa karanneistakin elukoista tuhoutui.
Ja saipa joku elukoiden "vapauttaja" haulipaukusta perseelleenkin. -Se nauratti ainakin.-
Ja nythän ne luontoon päästetyt minkit teurastivat Kajaanin lähellä rauhoitetut lokkiyhdyskunnat.- Se siinäkin nauratti, kun olitte taas syyttämässä metsästäjiä.
Näitähän riittää, joten kumarrelkaa vain nurkassanne kököttävää budhan patsasta. - muuten...
oikein hyvä ja kertoi täyttä asiaa, mutta olisin jättänyt pois tuon viimeisen kehoituksen "älkää ampuko toisianne".
Minä taas suosittelen että metsästäisivät vaihteeksi toisiaan niin syyttömät säästyisivät.- se löytyikin
todellinen humaani, ihmisrakas ja elämää kunnioittava kommentoija ?
- sanoitkin..
se löytyikin kirjoitti:
todellinen humaani, ihmisrakas ja elämää kunnioittava kommentoija ?
sieltä se löytyikin ja olen täällä yhä.
- se löytyikin
sanoitkin.. kirjoitti:
sieltä se löytyikin ja olen täällä yhä.
Toivottavasti et kauan. Suosituskin ampua muita ihmisiä on törkeän rikollista!
- mieltä...
se löytyikin kirjoitti:
Toivottavasti et kauan. Suosituskin ampua muita ihmisiä on törkeän rikollista!
että huvikseen eläimiä tappavat ja raajarikoiksi haavoittavat ovat äärimmäisen sairasta porukkaa, joille pitäisi panna sellainen tuomio etteivät enää koskaan voisi tehdä sellaista kenellekään.
Enempi minä suren syytömän kuolemista kuin pahantekijän. On törkeän rikollista haavoittaa eläin ja jättää se kitumaan luonnonarmoille, jokaisen kuka sellaista tekee olisi ihan oikein kokea itse sama kohtalo. - mieltä
mieltä... kirjoitti:
että huvikseen eläimiä tappavat ja raajarikoiksi haavoittavat ovat äärimmäisen sairasta porukkaa, joille pitäisi panna sellainen tuomio etteivät enää koskaan voisi tehdä sellaista kenellekään.
Enempi minä suren syytömän kuolemista kuin pahantekijän. On törkeän rikollista haavoittaa eläin ja jättää se kitumaan luonnonarmoille, jokaisen kuka sellaista tekee olisi ihan oikein kokea itse sama kohtalo.että huvikseen turkistarhoilta suomen luontoon
kuulumattomia petoja vapauttavat ovat äärimmäisen
sairasta sakkia joille pitäisi panna semmoinen
tuomio etteivät enää koskaan voisi semmoista
tehdä missään.
enempi minä suren luonnonvaraisten piennisäkkäiden kokemaa joukkotuhoa näiden
petojen toimesta kuin näiden minkkien lyhyen
elämän aikana kokemaa ahdasta ja kurjaa
häkkielämää.
on törkeän rikollista vapauttaa tuhansittain
petoja luontoon pesimäaikana, jokaisen joka
sellaista tekee olisi ihan oikein kokea itse sama kohtalo vieläpä mieluiten niin että
tungettaisiin samaan häkkiin parinkymmenen
verenhimoisen minkin kanssa. - keksitkin...
mieltä kirjoitti:
että huvikseen turkistarhoilta suomen luontoon
kuulumattomia petoja vapauttavat ovat äärimmäisen
sairasta sakkia joille pitäisi panna semmoinen
tuomio etteivät enää koskaan voisi semmoista
tehdä missään.
enempi minä suren luonnonvaraisten piennisäkkäiden kokemaa joukkotuhoa näiden
petojen toimesta kuin näiden minkkien lyhyen
elämän aikana kokemaa ahdasta ja kurjaa
häkkielämää.
on törkeän rikollista vapauttaa tuhansittain
petoja luontoon pesimäaikana, jokaisen joka
sellaista tekee olisi ihan oikein kokea itse sama kohtalo vieläpä mieluiten niin että
tungettaisiin samaan häkkiin parinkymmenen
verenhimoisen minkin kanssa.ihan itse oivan lääkkeen huvittelutappajille.
Toivon todellakin että teidät teljettäisiin samaan häkkiin haavoittamanne karhun kanssa. Olisihan se kiva nähdä miten kivaa seuraa olisi sinulle joutua hirvensarville heti ensimmäisen laukauksen jälkeen, ammuttuasi sitä haavoittavasti. Vielä kivempi olisi kun pääsisit juoksemaan ilman asetta susilauma kannoillasi. Vaikka en kannata väkivaltaa niin sinun nimenomaisesta toivomuksestasi( voisin vaikka vähän maksaa päästäkseni tarkkailemaan sinun edesottamuksiasi kun osat olisivat vaihtuneet sinulla ja saaliillasi. - tekstiä
keksitkin... kirjoitti:
ihan itse oivan lääkkeen huvittelutappajille.
Toivon todellakin että teidät teljettäisiin samaan häkkiin haavoittamanne karhun kanssa. Olisihan se kiva nähdä miten kivaa seuraa olisi sinulle joutua hirvensarville heti ensimmäisen laukauksen jälkeen, ammuttuasi sitä haavoittavasti. Vielä kivempi olisi kun pääsisit juoksemaan ilman asetta susilauma kannoillasi. Vaikka en kannata väkivaltaa niin sinun nimenomaisesta toivomuksestasi( voisin vaikka vähän maksaa päästäkseni tarkkailemaan sinun edesottamuksiasi kun osat olisivat vaihtuneet sinulla ja saaliillasi.ensin on haavoitettu karhua häkkiin mutta kah,
sitten onkin ammuttu hirvensarvia haavoittavasti
minkä jälkeen on näemmä susilauma kannoilla.
voisit vähän maksaa jos näkisi osien vaihtuneen
minulla ja saaliillani?
onkohan tarkoittamasi saalis joko haavoitettu
karhu, susilauma vaiko haavoitetut hirvensarvet.
heh hee, oletpa todellinen neropatti ja
naurattaja "tietämykselläsi" - Etkä edes huomaa
keksitkin... kirjoitti:
ihan itse oivan lääkkeen huvittelutappajille.
Toivon todellakin että teidät teljettäisiin samaan häkkiin haavoittamanne karhun kanssa. Olisihan se kiva nähdä miten kivaa seuraa olisi sinulle joutua hirvensarville heti ensimmäisen laukauksen jälkeen, ammuttuasi sitä haavoittavasti. Vielä kivempi olisi kun pääsisit juoksemaan ilman asetta susilauma kannoillasi. Vaikka en kannata väkivaltaa niin sinun nimenomaisesta toivomuksestasi( voisin vaikka vähän maksaa päästäkseni tarkkailemaan sinun edesottamuksiasi kun osat olisivat vaihtuneet sinulla ja saaliillasi.Ja sinä maksaisit jopa siitä,???????, kun näet teeren selviävän kanahaukan kynsistä ja peuranvasan susien hampaista, ja hirven karhun kynsistä.-Vai etkö?.-Minä ainakin siitä maksaisin.
Ajattele, kun susilauma peuraan kiinni käytyään saisi kunnolla köniinsä, niin että joka ikinen susi olisi raajarikko ja silmäpuoli ja muutamilla selekä poikki, ja peurat kirmaisi onnelisena vasojensa kanssa.- Voiko enää autuaampaa näkyä ollakaan.-TÄH? - hyvä....
tekstiä kirjoitti:
ensin on haavoitettu karhua häkkiin mutta kah,
sitten onkin ammuttu hirvensarvia haavoittavasti
minkä jälkeen on näemmä susilauma kannoilla.
voisit vähän maksaa jos näkisi osien vaihtuneen
minulla ja saaliillani?
onkohan tarkoittamasi saalis joko haavoitettu
karhu, susilauma vaiko haavoitetut hirvensarvet.
heh hee, oletpa todellinen neropatti ja
naurattaja "tietämykselläsi"että ihan itse ilmaisit miten vaatimaton on sinun ymmärryskykysi, kun et tajua päivänselvää asiaa!!! Tosin kaikkihan tietävätkin ettei täyttä ymmärrystä voi vaatia harrastuksenaan tappavalta.
- pitää...
Etkä edes huomaa kirjoitti:
Ja sinä maksaisit jopa siitä,???????, kun näet teeren selviävän kanahaukan kynsistä ja peuranvasan susien hampaista, ja hirven karhun kynsistä.-Vai etkö?.-Minä ainakin siitä maksaisin.
Ajattele, kun susilauma peuraan kiinni käytyään saisi kunnolla köniinsä, niin että joka ikinen susi olisi raajarikko ja silmäpuoli ja muutamilla selekä poikki, ja peurat kirmaisi onnelisena vasojensa kanssa.- Voiko enää autuaampaa näkyä ollakaan.-TÄH?olla ihmisen jos vertaa luonnossa elääkseen saalistavaa eläintä harrastajatappajaan!!!!!!
- nyt hyvä
hyvä.... kirjoitti:
että ihan itse ilmaisit miten vaatimaton on sinun ymmärryskykysi, kun et tajua päivänselvää asiaa!!! Tosin kaikkihan tietävätkin ettei täyttä ymmärrystä voi vaatia harrastuksenaan tappavalta.
että ihan itse ilmaisit miten naurettava
on sinun järkesi juoksu kun et ymmärrä yksinkertaista viestiä, vaan eihän kaltaiseltasi
oman navan tuijottajalta voi minkäänlaista
realismia edes odottaa.
onneksi olkoon, olet lyhyessä ajassa saanut
itsellesi kymmeniä halveksijoita. - vähempää...
nyt hyvä kirjoitti:
että ihan itse ilmaisit miten naurettava
on sinun järkesi juoksu kun et ymmärrä yksinkertaista viestiä, vaan eihän kaltaiseltasi
oman navan tuijottajalta voi minkäänlaista
realismia edes odottaa.
onneksi olkoon, olet lyhyessä ajassa saanut
itsellesi kymmeniä halveksijoita.kiinnostaa metsästäjien halveksunta. En pidä oikeasti metsästäjiä edes ihmisinä, joten on aivan yks hailee mitä mieltä he ovat. On ihmisarvon alennus jos tappaa eläimen harrastuksenaan.
Ihan oikeasti voin sanoa etten tosiaankaan pidä oikeana ihmisenä sellaista joka tappaa eläimen huvinsa vuoksi. - emme tienneet sitä silloin
pitää... kirjoitti:
olla ihmisen jos vertaa luonnossa elääkseen saalistavaa eläintä harrastajatappajaan!!!!!!
hohoo, menehän nyt kuuntelemaan "naapurisi luotien laulua pihamaallesi"....
- jahtiin jahtiin
emme tienneet sitä silloin kirjoitti:
Joo pitänee mennä, mutta vasta puolilta päivin harjoittelemaan hirvijahtia varten. Sitä ihan oottelee syksyn jahtia. Saa tuoretta hirvenlihaa, se se vasta on hyvää. Vasan maksaa kun paistaa ja sipulia, voittaa ravintolan annokset.
Hirven kieli ja sydän ovat samoin makiata herkkua. Oikeata luomulihaa, tuoretta ja itse hommattua. Tietää mitä syö, itse nylettyä ja suolistettua. Paloittelunkin kun itse tekee niin saa varmasti haluamaansa tavaraa.
Syksyä ootellaan ja syyskuun viimeistä viikonloppua. - ottavan...
emme tienneet sitä silloin kirjoitti:
kovasti sinulla siihen vaatimattomaan (pattiisi), kun joku uskaltaa kritisoida julmaa älyvapaata tappoharrastustasi.
- tiedä...
jahtiin jahtiin kirjoitti:
Joo pitänee mennä, mutta vasta puolilta päivin harjoittelemaan hirvijahtia varten. Sitä ihan oottelee syksyn jahtia. Saa tuoretta hirvenlihaa, se se vasta on hyvää. Vasan maksaa kun paistaa ja sipulia, voittaa ravintolan annokset.
Hirven kieli ja sydän ovat samoin makiata herkkua. Oikeata luomulihaa, tuoretta ja itse hommattua. Tietää mitä syö, itse nylettyä ja suolistettua. Paloittelunkin kun itse tekee niin saa varmasti haluamaansa tavaraa.
Syksyä ootellaan ja syyskuun viimeistä viikonloppua.mitä syöt kun syöt lihaa jota ei mitenkään ole tutkittu.
Olen pannut merkille että kaikilla hirvenlihaa ravintonaan käyttävillä ihmisillä on muutama yhteinen piirre ja ne ovat, ymmärtämisen vaikeus,julmuus ja ahneus. Olisi mielenkiintoista tietää että johtuuko se hirven käyttämästä ravinnosta, hirvikärpästen aiheuttamasta saastumisesta, vai pelkästään ihmisen omasta vajavuudestaa. - toisten kuten
ottavan... kirjoitti:
kovasti sinulla siihen vaatimattomaan (pattiisi), kun joku uskaltaa kritisoida julmaa älyvapaata tappoharrastustasi.
Raukalla käy kateeksi metsästäjien lihansaanti..
pureskelhan idiootti koiruohoa... - ihan...
toisten kuten kirjoitti:
pureskelhan idiootti koiruohoa...omaa idioottimaisuuttasi että otti kovasti pattiin, et muuten olisi puhunut enää mitään,hihihii.
- väärin, vai oikein?
toisten kuten kirjoitti:
pureskelhan idiootti koiruohoa...Hyvänen aika! Eihän sitä lihaa pidä ihan äärettömästi syödä, tutkimuksienkin mukaan liika lihan syöti tekee ihmisistä vihaisia. Tässä voisi olla yksi selitys tähän kaiken liikkuvan tappamisviettiin, joka näyttää olevan hyvin yleistä jos jonkinlaisen torrakon omistajilla. Useinkin näillä tyypeillä pitää itsetunnon kohottajana olla vielä aseita enemmän, kuin yksi.
- reeveni
väärin, vai oikein? kirjoitti:
Hyvänen aika! Eihän sitä lihaa pidä ihan äärettömästi syödä, tutkimuksienkin mukaan liika lihan syöti tekee ihmisistä vihaisia. Tässä voisi olla yksi selitys tähän kaiken liikkuvan tappamisviettiin, joka näyttää olevan hyvin yleistä jos jonkinlaisen torrakon omistajilla. Useinkin näillä tyypeillä pitää itsetunnon kohottajana olla vielä aseita enemmän, kuin yksi.
piti tulla tänne lueskelemaan, kun olen leiriä vaihtamassa, että miltä nää jutut kuulostaa villien "kettutyttö"-vuosien jälkeen. kyllä tuli elävästi mieleen teininä, metsästäjäisän kanssa käydyt tiukkasanaiset keskustelut. oi niitä aikoja! nyt pitäis saada toi metsästäjänraamattu luettua, että pääsis tenttimään. josko sais kanarosvo jo tänä syksynä tuta nahoissaan?!
- Urpo itsekin
Olen nimeltäni Urpo, mutta en metsästä.. paitsi naisia, joita minulla piisaa. Niitähän metsästäjillä ei ole, ja tuskin saavatkaan. Me Urpot olemme ylevää sakkia, mitä metsästäjät eivät ole. He ovat juntteja aikamiespoikia.
Joten arvostusta meille Urpoille. Muutoin kirjoituksesi oli oikein naseva ja totuudenmukainen. Kertomasi esimerkit ovat tuttuja lehtien palstoilta kautta aikojen, ja tulevat toistumaan kunnes nämä pellet ovat ovat kadonneet mm. sisäsiittoisuuden tuomien terveysongelmien vuoksi. Onneksi kato tuntuu käyvän kiihtyvään tahtiin.- tuo nyt loppuisi
kun met olhaankin niitä juntteja aikamiespoikia. Huonosti se siittäminen vaikkakin sisäsemmoinen onnistuu aikamiespojilta. Kyllä siinä pittää olla oikein verevää naista matkassa jotka sieltä kaupunkipaikoista käyvät tyttöporukalla vähän alkuasukasta maistamassa ja että te ituhörhöt tiedäkkään kun juntinpoikaa keinuttelette iltapuolella uneen että käenpoikana ne aikamiespojat sikiää ja täyttää hiljalleen maan.
- metsästäjäpojilla
Ja lisääntyminen metsästäjäpojilla tapahtuu kaksineuvoisesti johon ei naisia tarvita. Aika hyvän keksinnön olet tehnyt ja lienet miljoonamies keksintösi kanssa. Poikamiehiä kolmannessa polevessa hehhehee "metsästäjäpojat"
Menee kuten Matti Tepon laulussa: poikamies kolmannessa polvessa. - älykäs...
Urpo, kun sinulla ei ole tarvetta huvitella tappamalla ja haavoittamalla eläimiä.
En muuten ihmettele yhtään että naiset viihtyvät seurassasi. En halua mitenkään kehua mutta tiedän omasta kokemuksestani, että upeat naiset hullaantuvat hellyyttä osoittavaan mieheen. Naiset ovat suoraan kertoneet etteivät voisi mennä sänkyyn miehen kanssa jonka harrastuksena on tappaminen.
Ei minullakaan voisi olla mitään tekemistä naisen kanssa joka metsästää, hui kauhistus... - Hohohohoho
älykäs... kirjoitti:
Urpo, kun sinulla ei ole tarvetta huvitella tappamalla ja haavoittamalla eläimiä.
En muuten ihmettele yhtään että naiset viihtyvät seurassasi. En halua mitenkään kehua mutta tiedän omasta kokemuksestani, että upeat naiset hullaantuvat hellyyttä osoittavaan mieheen. Naiset ovat suoraan kertoneet etteivät voisi mennä sänkyyn miehen kanssa jonka harrastuksena on tappaminen.
Ei minullakaan voisi olla mitään tekemistä naisen kanssa joka metsästää, hui kauhistus...OHHOH-!
Oot sen verran huono valehtelemaan, että lopeta tuollainen. heheheheh. - näemmä...
Hohohohoho kirjoitti:
OHHOH-!
Oot sen verran huono valehtelemaan, että lopeta tuollainen. heheheheh.emävalehtelija niin et tunnista totuutta, tai et halua tunnistaa, vaikka hyvin tiedät ettei kunnon naiset katso millään silmällä harrastajatappajia.
- eläinlajeja
mukavahan se on että metsästettävät lajit lisääntyvät. Uutena lajina rusko. Mistä tullut, kenties "rikollisten metsästäjien " siirtoistuttamanako?
- sitten tämä
"rusko". hevonenko?
- hopotihopoti
sitten tämä kirjoitti:
"rusko". hevonenko?
katso vielä tuon aloittajan kirjoitus, siinä se mainitaan. sitä sopisi kysellä tuolta aloittajalla.
- maalaispoika ja metsästäjä
hopotihopoti kirjoitti:
katso vielä tuon aloittajan kirjoitus, siinä se mainitaan. sitä sopisi kysellä tuolta aloittajalla.
Vietin hauskan juhannuksen kolmen kaupunkilaisnaisen-rouvan kanssa heidän mökillään
- olit päässyt...
maalaispoika ja metsästäjä kirjoitti:
Vietin hauskan juhannuksen kolmen kaupunkilaisnaisen-rouvan kanssa heidän mökillään
päivähoitoon tätilään. Olivatko vanhempasi kaksistaan menneet juhlimaan ja jättäneet pikkuisen hoitoon?
- sie ylen sankia priha
ku uudessa-seelannissa luonnonsuojelija ampui maailman harvinaisempiin kuuluvan linnun.mites nyt suu pannaan?
- miten perkele
tälläinen lähes jumalolento onkin
yhtäkkiä ruvennut ammuskelemaan eläimiä,
milläs tämän ketjun aloittanut
paskanjauhaja selittää tämän hirvittävän
epäkohdan? - pyssykät poies
miten perkele kirjoitti:
epäkohdan?siinäpä ketjumiehellä on miettimistä millä se korjaa tilanteen ja ottaa jumalolennon pyssyt viranomaisten haltuun.
- panet...
omas suis suppuloih nii hyvä tuloo. Paremp siun on olla iäneti ku joutavua huastua.
- ei ole...
miten perkele kirjoitti:
epäkohdan?tarvetta aseeseen. Asetta himoitsevat vain raukat harrastajatappajat.
- '.'.'.'.'
kuulostaa ihan eläinaktivisteilta
- hyvin sanottu
Metsästys on muka luonnon läheisyyttä, mutta ei silti uskalleta liikkua sillä ilman aseita....
Olen itsekin törmänny metsästäjiin joskus kavereiden kautta ja kuunnellu niitten juttuja lähes huvittuneena ja ärsyyntyneenä miten ne leuhkivat ampumaansa karhua esimerkiksi. Siinä niin näytetään kaikki liikkeet pyssyn pitämistä myöten miten sen sai ammuttua. Siltä näyttää että suurin osa metsästäjistä todellakin on urpoja.- Metsän kulkija
Älä naurata, luetko itse mitä kirjoitat. Taidat kirjoittaa kapakasta tulon jälkeen, jolloin ajatus on kostea. Arvotelet isoa harrastajaryhmää kapakkajuttujen perusteella. Todellinen asiantuntija taidatkin olla.
- kirjoituksesi..
Metsän kulkija kirjoitti:
Älä naurata, luetko itse mitä kirjoitat. Taidat kirjoittaa kapakasta tulon jälkeen, jolloin ajatus on kostea. Arvotelet isoa harrastajaryhmää kapakkajuttujen perusteella. Todellinen asiantuntija taidatkin olla.
oli kyllä yliveto, nimittäin tuperyydessä ja asiantuntemattomuudessaan, vaikka kehuitkin olevasi metsän kulkija. Tiedäkös että mikä ero on olla metsällä ja olla ihan pihalla(niin kuin sinä)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754