Verotoimisto

pettyny

Jyväskylän verotoimiston palvelijat ovat itseään täynnä olevia mulkeroita. Järkyttävän huonoa palvelua. Ite joutuu prosenttisa siellä laskemaan. Ei se viiskybänen korvissankari pappareinen sitä ainakaan suostunu tänään siellä laskemaan. Sitten kehtaa viel ruveta mussuttaa ku laps pittää elämääsä.

Verotoimiston ihmiset hoi!!!Menkää asiakaspalvelukurssille tai hankkikaa toinen työpaikka!!

Enkä ole ainoa samaa mieltä oleva!

14

5573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätyytyväinen

Täähän on sama juttu melkein kaikissa tämmösissä paikoissa, joissa "asiakkaiden" on pakko tulla takaisin palvelun laadusta huolimatta. Kun ei oo kilpailevaa verotoimistoa, johon vois mennä, jos kohdellaan huonosti. Esimerkiks katsastusasemilla on palvelu parantunu kummasti, kun nykysin on valinnan varaa ja kilpailua... Ei saanu ennen kahvia odotellessa...

• Matti Meikäläinen

Laita palaute vero.fi sivuille

• ...

Kohtelu Jyväskylän verotoimistossa on kyllä melkein alentavaa. Asiakaspalvelija ei vastaa asiakkaan kysymyksiin vaan söheltää väärän veroprosentin ja tiuskii asiakkaille. Ja jonotusaika noin puoli tuntia, vaikka odottajia olisi vain muutama..Varmaankin unelmien työpaikka, kun tollaisia happamia naamoja töissä.

• työt.

virkatyöt hapantavat monien kasvot. Varma työpaikka, ei väliä miten työt tekee...

• HidastaTouhua

Samanlaista verkkaista palvelua on maistraatissa, vaikka ei olisi ketään muita asiakkaita niin odotuttavat aina ja kaikki hommat kuin hidastetusta filmistä. Mitäs kun on monopoli. Ja aina nousevat korkeat palvelumaksut

• Arskat55

Yleensä saa sellaisen palvelun, kun ansaitsee. Eli, metsä vastaa niikuin sinne huudellaan.

• Hehehehee

Ja ihan piti kaivaa vuosia vanha aloitus

• KutenMyös

MUTTA tuollaisiahan ovat asiakkaatkin , eivät osaa laskea edes omia pidätysproosia . Ei ole ihme jos virkahenkilöllä keittäääääää

• metsävastaaniinkuin

Hei ! Todella ikävää jos sait huonoa palvelua ! Itse jouduin menemään ja pyytämään apua kun oli päin prinkkalaa laskettu ilmoittamani verotustiedot. Voin sanoa että oli työ selvittää asia mutta palvelu Jyväskylässä henkilöpuolella oli niin ihanaa ja auttavaista että teki itkeä tirauttaa kun virkailija hätäilemättä otti ja laski , kyseli,korjasi jne... Jäi tosi positiivinen kuva palvelusta. Kiitos virkailijat !

• Anonyymi

Kökkö paikka ja nykyään ei asiakaspalvelu tunnu olevan edes auki milloinkaan.

• Anonyymi

Jos ei kykene itse omaa prosenttiaan laskemaan oikeaksi niin mihin perustuu pyyntö sen muuttamiseen ????? Täh

• Anonyymi

Hei. Kävin tiistaina . Olen todella pettynyt palveluun . En tiedä miten asia nyt etenee kun palvelu oli sitten todella ammattitaidotonta ja jopa olin näkevinäni vähättelevän naurun purskahduksen asioidessani. Luulin että olenko ainut joka on saanut huonon palvelun. Pahoitin todella mieleni. Aikaisemmin olen saanut todella asiallisen palvelun. Sen takia kai sinne menee jonottamaan tuntitolkulla että saisi neuvoa eikä vähättelyä.

• Anonyymi

ei tässä maassa enää kukaan osaa tehdä mitään, ei välitetä mistään. sen kun mennään työpaikalla istumaan ja nostetaan palkkaa. lopputuloksella ei niin väliä.

• Anonyymi

Ööööööö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2413
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      786
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe