Viime viikonloppuna nussin yhden yön mustan miehen kanssa ja täytyy sanoa että tämän ikäiseksi,46, olin ehtinyt ennen kuin sain kunnolla kyrpää..
Käsittämätön kunto ja kivikovalla kalulla puski koko yön niin että oksat pois..
Jos ei ole mustaa kalua saanut kannattaa ehdottomasti kokeilla..
Mahtava kokemus...
Mustaa...
17
29600
Vastaukset
- Totuus
Kun nyt sattumalta tunnen sinut, en yhtään ihmettele.
Ei tuolla naamalla ja rungolla enää muuta saa kuin mustaa, ja toisaalta koneesikin on jo väljentynyt niin että normaalikokoinen heiluu sielä kuin turska tynnyrissä. - samaa mieltä
Sain mustaa isoa munaa kylläkin anukseeni, ja koko yön. Ihanaa oli kulillanikin, jota musta poika lutkutti.
- kysyvä
Oliko kyseessä hemmo nimeltään Jussi... ja toiseksi saiko se?
- Laura
musta miehet oo ihanaaaa.....
- totta
jos haluut mä voin nussi sua mulla ihan ruskea
i wait youuu - Musta...
Mulla kans musta. Ei tosin ihonvärin vuoksi, mut kun olen käynyt siellä miehen ruskeassa reiässä. Mut senhän ei väliä, kunhan on musta!
Saat siis mustaa lisää jos kauniisti pyydät ja olet hyvännäköinen...
- -En ole kuitenkaan rasisti-
, että minä en kuitenkaan mustaan mieheen koskisi!
Olen syntyperäinen suomalainen 25-vuotias nainen. Minun mielestäni on kiva, että ulkomaalaisia (tarkoitan tummaihoisia) ihmisiä tulee ja on tullut Suomeen. Sänkyyn en kuitenkaan heidän kanssaan menisi!
"Tautipelko!!"- Realisti
Nostan hattua, fiksu nainen taudinpelon suhteen!
- Mies
Ja tietäisittepä kalpeat naiset mitä on musta nainen!
Voi sitä lohenpunaista tiukkaa lihaa... ja kuumaa luonnetta. Aina valmis ja jaksaa, mitä vain Aahhh.. :p
Ei mikää suomalainen lahna... sorry.- oujee
joo--kyllä musta daami osaa antaa jotenki erilailla kun nämä suomalaiset.
Ja ne huulet on tehty kullin ympärille....
- Välimellä
Aurikorannalla hukkui vaaleatukkainen nainen iltapäivällä. Nainen hinattiin rantaa ja koska oli hiljaista ruumis jätettiin rantaan ja pelastajat lähtivät tilaamaan ruumisautoa läheiseen kahvilaan.
Kahvien jälkeen he tulivat takaisin ja huomasivat että paikallinen Gigolo puikotti hukkunutta täyttä päätä.
Pelastajat huutivat:
Oletko hullu. Se nainen on kuollut.
Gigolo vastasi: No voi hitto, vähän minä ihmettelin, mutta ajattelin että sehän on suomalainen nainen. - laivalla
Olimme työpaikan naisten kanssa pari vuotta sitten pienellä palkkioristeilyllä. Ja hyvä palkkio siitä kehittyikin.
Minua kävi lähes koko illan hakemassa ruotsissa asuva ja ruotsia hyvin puhuva aivan musta mies. Alkoholi oli tehnyt minut sen verra rohkeaksi, että en laittaanut lainkaan vastaan, kun hän tanssiessa vähän puristeli. Päin vastoin, painauduin lähemmäksi häntä ja tunsin hänen puolikovan elimensä itseäni vasten.
Lopulta menimme hänen hyttiinsä. hetkeksi kävi mielessäni oma ukkoseni. joka oli kotona lasten kanssa, mutta ne unohtuivat pian kun hän aloitti käsittelynsä. Hän teki esileikkiä sormin ja suullaan varmaan tunnin ja sain jo pari orgasmia sen aikana. Lopulta suorastaan huusin, että haluan hänet sisääni. Niin hän rullasi kondomin valtavan aseensa päälle ja työntyi minuun kauniisti, pohjaan asti. Luulin, että pyörryn, mutta tunne oli valtava. Tulimme lähes yhtäaikaa ja makasimme yhdessä aamuun asti. Vielä ennen kun tulimme Helsinkiin, rakastelimme ja naisystäväni tiukkasivat, että missä olin ollut. Koetin vähän vältellä, mutta eihän minua tietenkään kukaan uskonut.
Kerran saunassa kerroin parhaalle ystävättärelleni. Tilasin myöhemmin psotimyynnistä MUSTAN ISON DILDON! Sen kanssa sittee salaa mieheltäni "rakastelen" ja muistelen yhden yön rakkautta.- sinnabel
aika kiiho.
- Tolerant
sinnabel kirjoitti:
aika kiiho.
"En ole kuitenkaan rasisti" ym samalla tasolla ajattelevat!
Luuletteko tosiaan, että vain ja ainoastaan mustat/tummaihoiset/ulkomaalaiset ihmiset sairastavat sukupuolitauteja?!? Voi hyvää päivää! Taudin kuin taudin voitte saada ihan perussuomalaiselta. KAIKKIEN ihmisten/sänkykumppaneitten kanssa kannattaa olla varovaisia ja yrittäkää hyvät ihmiset nyt jo jättää tuo suppea ajattelumaailma! Afrikassa on hiviä/aidsia, mutta onhan siellä ihmisiäkin ja PALJON.
Itselläni on tumma aviomies, TERVE (testeissä käynyt,olen itse myös ja terveeksi todettu), joten ottaa päähän kaikki nuo luokittelut vain ja ainoastaan tummista ihmisistä.
- Anonyymi
onko tullu lisää kokemuksia
Mulle musta kulli kelpaisi👍😘
- Anonyymi
Trol lol lol lol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3262983Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä642721- 1231747
- 1181460
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691100
- 741089
- 701030