Millaisia kokemuksia Crokseista? Olen kuullut ja lukenut, että sähköiskuja saa enemmän Croksit jalassa. http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hoitajien suosimat muoviset Crocs-kengät vaaraksi sairaalalaitteille/1135228354093
Työkengät Croksit
3
1639
Vastaukset
- käyttänyt
crokseja ja kopioita. Etuna edullisuus ja pirteys sekä suojaavuus. kestävyys hyvä. pesumahdollisuus hyvä. Kopiot olivat liukkaat märällä lattialla kuluneina. Ja lumisina ja sateisina päivinä kastuu luonnollisesti jalat pusseja viedessä. Suosittelen lämpimästi. Itsellä nyt 2 remmikengät. myös takaremmillisiä pidetään. Olen töissä paikassa, jossa ei ole pahemmin erikoissähkölaitteita.
- nelikriisi
on crocksit työkenkinä ja olen kyllä ihan tyytyväinen. Vaikka ne ovat väljät niin silti jotenkin hiostavat paljon. :|
Mutta sellainen miinus minulla toki on noista kengistä että kun tämän vuoden alussa ostin ja olin käyttänyt koulussa muutamilla labratunneilla ja näin ja menin pyöräilemään, niin ne hajosivat ! :O
Sitten kun menin Partiovarusteeseen valittamaan, niin he kyllä korjasivat ne mutta sain käsityksen, että tämmöisiä tapauksia on nykyään aika paljon. Liekö aitojenkin Crocksien laatu alkanut heikkenemään? :E - sysma
Joku kertoi, että on kyse samasta ilmiöstä kun erityisesti kuivalla ilmalla, eli useimmiten pakkasella, ihmiseen varautuu hankauksesta syntyvää sähköä. Jos jalassa on jotain keinoaineista tai vaikka lattia on keinoainetta, pieni sähkövaraus ei pääse purkautumaan pois. Ehkä olet huomannut että jos lenkkitossuja käyttää sisätiloissa, tapahtuu sama ilmiö. Jotenkin puhutaan crocseista tässä yhteydessä, koska niitä käytetään niin paljon työkenkinä.
Sähköiskuna ihminen kokee kun sähkö purkautuu pois, silloin kun koskee jonnekin. Pyörätuolilla liikkuvat tietävät hyvin tämän ilmiön. Pyörien pyörittäminen tuottaa hankaussähköä ja pitää muistaa "maadottaa" itsensä riittävän usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690