Viipurin Karusell

Tavaratalon nettisivut hukassa

Voisiko joku viisaampi laittaa Karusellin nettisivut esille,en itse niitä löytänyt yritystä kyllä oli mutta ei järki riittänyt.

10

4375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karusel
    • Netti ei ole hallussa

Tästä pääsen jo omin avuin eteenpäin.

• Viipurista

Joku väitti että Karusellissa on myytävänä auton kesärenkaita edullisesti,minkä hintaisia renkaat on Karusellissa ja yleensä Viipurissa.

• nokialaisia?

Ostin keväällä Suomesta nokialaiset kesäkumit. Tarkemmin katseltuani huomasin, että ne oli valmistettu Venäjällä.

• podvodnajalodka
        nokialaisia? kirjoitti:

Ostin keväällä Suomesta nokialaiset kesäkumit. Tarkemmin katseltuani huomasin, että ne oli valmistettu Venäjällä.

Paikalliset kumisimot vetää uudet nakit alle vauhdilla ja edullisesti. Muutama vuosi sitten vaihdatin käytetyt renkaat vanteilta vanteille alle laitettuna ja hinta 100 ruplaa.

Mut mul oli silloin paikallinen klaanipäällikkö mukana puhemiehenä :)). Enää ei onnistuisi, kun se klaanipäällikökin on muuttunut minulle penseäksi.

• Talvirenkaiksi Sortavalasta
        podvodnajalodka kirjoitti:

Paikalliset kumisimot vetää uudet nakit alle vauhdilla ja edullisesti. Muutama vuosi sitten vaihdatin käytetyt renkaat vanteilta vanteille alle laitettuna ja hinta 100 ruplaa.

Mut mul oli silloin paikallinen klaanipäällikkö mukana puhemiehenä :)). Enää ei onnistuisi, kun se klaanipäällikökin on muuttunut minulle penseäksi.

Yllätyin miten hyviltä tuntuivat takaveto Ladan alla,hinta oli vähän halvempi kuin halvoilla talvirenkailla Suomessa.Taitaa olla kyllä purevammilla nastoilla ja niitä on tiheästi.

• pykivät entiset
        Talvirenkaiksi Sortavalasta kirjoitti:

Yllätyin miten hyviltä tuntuivat takaveto Ladan alla,hinta oli vähän halvempi kuin halvoilla talvirenkailla Suomessa.Taitaa olla kyllä purevammilla nastoilla ja niitä on tiheästi.

pienillä rahoilla ei tossu irtoa enää tällä puolen,
        mutta tarviipa tutkia Tshorttavalan markkinaa.

• antali

niin on hukasa , välillä pääsi niille mutkien kautta mutta nyt on sivut hukkapiilosa :(

• t.t

www.karusel.ru

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55