On ilmennyt, että Suomi 24 on ruotsalaisten ylläpitämä sivusto !
Kamalata sanon minä.
Pian osoittautuu, että homoutta ja vasenkätisyyttä esilläpitävä kukkopoika turska on meidän sheriffimme ja ylin valta palstalla.
Ei saakeli. Olen ollut poissa, mutta sama jatkuu, joten poistun taas suorittamaan min 137 km;n päivärupeamia.
Dajanalle terveisiä ! Toivottavasti Sä kuitenkin oot just niiin ihana, kuin mä kuvittelen ;O
Meitä on petetty !
6
409
Vastaukset
- on ruotsalaista
sukujuurta.
Kauan kesti sinunkin huomata elämän kylmät tosiseikat. No joo kuten oon sanonu ei kaikkea pidä täällä ottaa niin vakavasti,mut mulla kärvähti käämit tuolla jossain ja sain yhdeltä motoristi naiselta paskaa niskaani ihan syyttä.Mä selvitin jutun ja tiedän kyllä kuka se oli ,tai no en mä mut yks muu..siis muu :)
Mut se siitä:)
Kivaa kesää sulle,ootko huomannu mä oon reipastunut.khöm...
No joo olkoon tää nyt tässä ja enempi sit jossain muualla...toiset ei :=)
ja sul on ollut joku herkkä hetki jos sun käämit palo :=)
paloko hihat ja samal ? tjn
mä tiedän sieltä wain mopoilijaa :=)
tai olikeastaan kolme mut sää olemas niistä kax :=)
ei ei ei en millään usko sinuu wittumaisex waik sul sellanen wärkki onkin tjn :=)
"luulen"
miite sää ole reipastunu? teet pitempii lenkkei mopol wai :=)
seeeee kana kynimättä :=)
no ok saat postii tjn :=)A.DONIS kirjoitti:
toiset ei :=)
ja sul on ollut joku herkkä hetki jos sun käämit palo :=)
paloko hihat ja samal ? tjn
mä tiedän sieltä wain mopoilijaa :=)
tai olikeastaan kolme mut sää olemas niistä kax :=)
ei ei ei en millään usko sinuu wittumaisex waik sul sellanen wärkki onkin tjn :=)
"luulen"
miite sää ole reipastunu? teet pitempii lenkkei mopol wai :=)
seeeee kana kynimättä :=)
no ok saat postii tjn :=)Nyt kyl sä oot erehtyny,mul ei oo..
Joo katos jos syyttä syytetään, niin iso ratas alkaa pyörii ja pyörii ja pyörii:)
No mä oon tässä parikertaa yrittäny kirjottaa asiaa tonne foorumille:)
Kun sinne ei voi, tai ei viitsi ihan pelkkää läppää heittää:)
Oki katson bostin gun gergeen:)dajana kirjoitti:
Nyt kyl sä oot erehtyny,mul ei oo..
Joo katos jos syyttä syytetään, niin iso ratas alkaa pyörii ja pyörii ja pyörii:)
No mä oon tässä parikertaa yrittäny kirjottaa asiaa tonne foorumille:)
Kun sinne ei voi, tai ei viitsi ihan pelkkää läppää heittää:)
Oki katson bostin gun gergeen:)se oli wain wiiden lapsen äeteel tjn :=)
katsos tiiät kuten minä tänne mitään asiaa woi heittä kun amikset ei sitä hywäksy :=)
jopa joku hondapimu on sitä mieltä etten woi kirjoittaa kuin kännis? :=)
mut miten se waikuttaa rehelliseen mielipiteeseen? :=)
no oki sowitaan niin et mä en kirjoita kuin kännis ja totuus tulee wain lapsen tai humalaisen suusta :=)
eli :=)- Mikki65
A.DONIS kirjoitti:
se oli wain wiiden lapsen äeteel tjn :=)
katsos tiiät kuten minä tänne mitään asiaa woi heittä kun amikset ei sitä hywäksy :=)
jopa joku hondapimu on sitä mieltä etten woi kirjoittaa kuin kännis? :=)
mut miten se waikuttaa rehelliseen mielipiteeseen? :=)
no oki sowitaan niin et mä en kirjoita kuin kännis ja totuus tulee wain lapsen tai humalaisen suusta :=)
eli :=)Siis mä oon 5tähden pieruissa ja en tiedä yhtään mistä puhutte mutta pidä noi Weeet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061