On ilmennyt, että Suomi 24 on ruotsalaisten ylläpitämä sivusto !
Kamalata sanon minä.
Pian osoittautuu, että homoutta ja vasenkätisyyttä esilläpitävä kukkopoika turska on meidän sheriffimme ja ylin valta palstalla.
Ei saakeli. Olen ollut poissa, mutta sama jatkuu, joten poistun taas suorittamaan min 137 km;n päivärupeamia.
Dajanalle terveisiä ! Toivottavasti Sä kuitenkin oot just niiin ihana, kuin mä kuvittelen ;O
Meitä on petetty !
6
400
Vastaukset
- on ruotsalaista
sukujuurta.
Kauan kesti sinunkin huomata elämän kylmät tosiseikat. No joo kuten oon sanonu ei kaikkea pidä täällä ottaa niin vakavasti,mut mulla kärvähti käämit tuolla jossain ja sain yhdeltä motoristi naiselta paskaa niskaani ihan syyttä.Mä selvitin jutun ja tiedän kyllä kuka se oli ,tai no en mä mut yks muu..siis muu :)
Mut se siitä:)
Kivaa kesää sulle,ootko huomannu mä oon reipastunut.khöm...
No joo olkoon tää nyt tässä ja enempi sit jossain muualla...toiset ei :=)
ja sul on ollut joku herkkä hetki jos sun käämit palo :=)
paloko hihat ja samal ? tjn
mä tiedän sieltä wain mopoilijaa :=)
tai olikeastaan kolme mut sää olemas niistä kax :=)
ei ei ei en millään usko sinuu wittumaisex waik sul sellanen wärkki onkin tjn :=)
"luulen"
miite sää ole reipastunu? teet pitempii lenkkei mopol wai :=)
seeeee kana kynimättä :=)
no ok saat postii tjn :=)A.DONIS kirjoitti:
toiset ei :=)
ja sul on ollut joku herkkä hetki jos sun käämit palo :=)
paloko hihat ja samal ? tjn
mä tiedän sieltä wain mopoilijaa :=)
tai olikeastaan kolme mut sää olemas niistä kax :=)
ei ei ei en millään usko sinuu wittumaisex waik sul sellanen wärkki onkin tjn :=)
"luulen"
miite sää ole reipastunu? teet pitempii lenkkei mopol wai :=)
seeeee kana kynimättä :=)
no ok saat postii tjn :=)Nyt kyl sä oot erehtyny,mul ei oo..
Joo katos jos syyttä syytetään, niin iso ratas alkaa pyörii ja pyörii ja pyörii:)
No mä oon tässä parikertaa yrittäny kirjottaa asiaa tonne foorumille:)
Kun sinne ei voi, tai ei viitsi ihan pelkkää läppää heittää:)
Oki katson bostin gun gergeen:)dajana kirjoitti:
Nyt kyl sä oot erehtyny,mul ei oo..
Joo katos jos syyttä syytetään, niin iso ratas alkaa pyörii ja pyörii ja pyörii:)
No mä oon tässä parikertaa yrittäny kirjottaa asiaa tonne foorumille:)
Kun sinne ei voi, tai ei viitsi ihan pelkkää läppää heittää:)
Oki katson bostin gun gergeen:)se oli wain wiiden lapsen äeteel tjn :=)
katsos tiiät kuten minä tänne mitään asiaa woi heittä kun amikset ei sitä hywäksy :=)
jopa joku hondapimu on sitä mieltä etten woi kirjoittaa kuin kännis? :=)
mut miten se waikuttaa rehelliseen mielipiteeseen? :=)
no oki sowitaan niin et mä en kirjoita kuin kännis ja totuus tulee wain lapsen tai humalaisen suusta :=)
eli :=)- Mikki65
A.DONIS kirjoitti:
se oli wain wiiden lapsen äeteel tjn :=)
katsos tiiät kuten minä tänne mitään asiaa woi heittä kun amikset ei sitä hywäksy :=)
jopa joku hondapimu on sitä mieltä etten woi kirjoittaa kuin kännis? :=)
mut miten se waikuttaa rehelliseen mielipiteeseen? :=)
no oki sowitaan niin et mä en kirjoita kuin kännis ja totuus tulee wain lapsen tai humalaisen suusta :=)
eli :=)Siis mä oon 5tähden pieruissa ja en tiedä yhtään mistä puhutte mutta pidä noi Weeet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25910952
- 1286942
- 955613
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334928- 524211
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303759- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323422Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222898- 582670