Oletteko te kaasona antaneet lahjan morsiusparille? Jossakin kuulin ettei kaaso ja bedtman antaisi lahjaa, mutta toisaalta itse kaasona kuitenkin tunen tavan outona jos ei muista ollenkaan.. Meillä hääpari haluaa lahjat rahana niin silti olen ajatellut muistaa ja mikä olisi sopiva summa?
lahja kaasolta
7
1739
Vastaukset
- mittään
oon menos naimisiin parin kk:n päästä. En minä tai me ainakaan ooteta mitään kaasolta ja bestmanilta. Päin vastoin on mietitty millä tavoin muistamme heitä heidän panostuksestaan onnistuneiden ja ikimuistoisten juhlien puolesta.
- kerta
(kaasona neljä kertaa) hankkinut lahjan / osallistunut kimppalahjaan siinä missä muissakin häissä - muu ei olisi tullut mieleenikään!?
- tili tyhjänä
Minä olen vähän sitä mieltä, että kukin kykynsä (tilinsä) mukaan.
"Köyhdyin" kaasoilussa n. 700 euroa. Kyse on hyvästä ystävästä joten ei haittaa vaikka budjetti menikin tiukille.
Siinä vaiheessa tuntui kuitenkin pahalle, kun morsian kyseli lahjapöydän ääressä, mikä on minun tuomani lahja. Pikku lahjani meni hääleikin myötä hääparille joten pöytään ei jäänyt laitettavaksi mitään. Vaikka maksoin lisäksi hotellin, jossa morsian yöpyi häitä edeltävän yön (kaason eli minun kanssa) niin olo oli moukka! :-D - -ritu-
Kun olin kaasona yhdessä kaverini kanssa, ostimme yhteisen lahjan, josta jäi kiva muisto morsiusparille, mutta ei ollut mitään kallista.
- oli sillä lailla
että ollessani kaaso, annoimme bestmanin kanssa morsiusparille seuraavat lahjat (itse häälahja oli erikseen):
morsian sai lahjapaketin, ja samoimme että sinne oli laitettu jotain mitä voi pitää sitten hääyönä päällänsä... No, laatikossa oli silkkipapereihin käärittynä Ei-mitään :) eli juju oli tyyliin, että eihän hääyönä tartte mitään vaatetta :)
Ja bestmanille annoimme morsiammen polttareista jääneistä leikkipillereitä purkillisen ja sanoimme, että jos tarttee lisätehoa hääyönä, niin tässä olis ;) Ja purkki liityi siihen, että morsian oli vastikään valmistunut lähihoitajaksi ja siihen oli reseptimuotoon kirjoitettu jotain ja sisältö oli ranskanpastilleja.
Eli ihan leikkimielellä jotain voi antaa, mutta nykyään kun kaasolta ja bestmanilta vaaditaan vaikka mitä, niin nykyään olen nähnyt, että hääpari antaa lahjoja kiitokseksi heille.- että pääsi
ihan bestman hoitelemaan morsiamen hääyönä =)
- hups
että pääsi kirjoitti:
ihan bestman hoitelemaan morsiamen hääyönä =)
siis bestman antoi tuoreelle aviomiehelle sen pilleripurkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3096682Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653719- 2033066
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242737- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2041630Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398