Saako ko. aseman toimimaan myös tietokoneella (kannettavalla)? vai pelkästään xboxilla? Jos saa niin vaatiko se jotain erikois "virityksiä"?
Hd-dvd asema.
4
229
Vastaukset
- usb-portin
Sekä mahdollisesti ajurin käyttikseesi.
Jos sulla jokin suht tuore käyttis, niin pitäis toimia kytkemällä piuhat kiinni.- ihmisillä käytössä
BlackGuard kirjoitti:
"suht tuore käyttis"
Eli vista vai XP?
vaikeeta kertoa?Ja tuo asema kyllä toimii todistetusti muissakin kuin windowseissa. Windowseissa pelkät määritelmät xp tai vista ei vielä kerro tarpeeksi tarkkaan mikä versio käyttiksestä on kyseessä.
ihmisillä käytössä kirjoitti:
Ja tuo asema kyllä toimii todistetusti muissakin kuin windowseissa. Windowseissa pelkät määritelmät xp tai vista ei vielä kerro tarpeeksi tarkkaan mikä versio käyttiksestä on kyseessä.
ja tuohan ei maksa kun noin 50€ enään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268712- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49569
- 25545