Outlook Expres ongelma

Nyt meni hermot

Minulla toimii oma (pääkäyttäjän) posti normaalisti, mutta lisäpostilaatikon posti ei lähetä postia lainkaan, vaan tulee seuraava virheilmoitus:
Isäntää mai.inet.fi ei löytynyt. Varmista, että olet kirjoittanut palvelimen nimen oikein. Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mai.inet.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 11001, Virhenumero: 0x800CCC0D

Lisäpostilaatikon tilille tulee kyllä posti normaalisti, mutta lähetys ei onnistu. Soneran omien sivujen kautta posti lähettää ja tietysti vastaanottaa.
Varmaan on nyt koneessa joku asetus pielessä, tietäisin vaan mikä ja miten korjata.
Voisko joku ystävällisesti antaa selvät ohjeet että meikäläinenkin ymmärtäis.
Terv. yks ymmällä oleva.

4

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

Palvelimen osoite on kirjoitettu väärin. "mai.inet.fi" tulee olla "mail.inet.fi".

• OE:ssä

Voi valita jo toiseen tiliin valmiiksi asennettua palvelinta? Ei tule virheitä kun on sama toimivaksi todettu.
      Muuten, OE on menneen talven lunta.

• Ketjun aloittaja

Kiitos tarkalle vastaajalle.
        Koko ongelma oli sittenkin minun itseni aiheuttama. Olin tosiaan huolimaton kirjoittaessani palvelimien osoitetta. Siis kirjoitusvirhe formatoinnin jälkeen tilejä luotaessa.

Kiitos vielä ja hyvää loppukesää kaikille.
        T: JM

• M-Kar

Joo. Vaihtoon tuo menee kun sen kehitys on lopetettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      63
      1775
    2. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      110
      1450
    3. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1426
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1253
    5. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      42
      839
    6. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      235
      773
    7. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      50
      762
    8. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      57
      723
    9. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      707
    10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      128
      694
    Aihe