Minulla toimii oma (pääkäyttäjän) posti normaalisti, mutta lisäpostilaatikon posti ei lähetä postia lainkaan, vaan tulee seuraava virheilmoitus:
Isäntää mai.inet.fi ei löytynyt. Varmista, että olet kirjoittanut palvelimen nimen oikein. Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mai.inet.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 11001, Virhenumero: 0x800CCC0D
Lisäpostilaatikon tilille tulee kyllä posti normaalisti, mutta lähetys ei onnistu. Soneran omien sivujen kautta posti lähettää ja tietysti vastaanottaa.
Varmaan on nyt koneessa joku asetus pielessä, tietäisin vaan mikä ja miten korjata.
Voisko joku ystävällisesti antaa selvät ohjeet että meikäläinenkin ymmärtäis.
Terv. yks ymmällä oleva.
Outlook Expres ongelma
Nyt meni hermot
4
1605
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Palvelimen osoite on kirjoitettu väärin. "mai.inet.fi" tulee olla "mail.inet.fi".
- OE:ssä
Voi valita jo toiseen tiliin valmiiksi asennettua palvelinta? Ei tule virheitä kun on sama toimivaksi todettu.
Muuten, OE on menneen talven lunta.- Ketjun aloittaja
Kiitos tarkalle vastaajalle.
Koko ongelma oli sittenkin minun itseni aiheuttama. Olin tosiaan huolimaton kirjoittaessani palvelimien osoitetta. Siis kirjoitusvirhe formatoinnin jälkeen tilejä luotaessa.
Kiitos vielä ja hyvää loppukesää kaikille.
T: JM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423