Minulla toimii oma (pääkäyttäjän) posti normaalisti, mutta lisäpostilaatikon posti ei lähetä postia lainkaan, vaan tulee seuraava virheilmoitus:
Isäntää mai.inet.fi ei löytynyt. Varmista, että olet kirjoittanut palvelimen nimen oikein. Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mai.inet.fi', Protokolla: SMTP, Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Socket-virhe: 11001, Virhenumero: 0x800CCC0D
Lisäpostilaatikon tilille tulee kyllä posti normaalisti, mutta lähetys ei onnistu. Soneran omien sivujen kautta posti lähettää ja tietysti vastaanottaa.
Varmaan on nyt koneessa joku asetus pielessä, tietäisin vaan mikä ja miten korjata.
Voisko joku ystävällisesti antaa selvät ohjeet että meikäläinenkin ymmärtäis.
Terv. yks ymmällä oleva.
Outlook Expres ongelma
Nyt meni hermot
4
1643
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Palvelimen osoite on kirjoitettu väärin. "mai.inet.fi" tulee olla "mail.inet.fi".
- OE:ssä
Voi valita jo toiseen tiliin valmiiksi asennettua palvelinta? Ei tule virheitä kun on sama toimivaksi todettu.
Muuten, OE on menneen talven lunta.- Ketjun aloittaja
Kiitos tarkalle vastaajalle.
Koko ongelma oli sittenkin minun itseni aiheuttama. Olin tosiaan huolimaton kirjoittaessani palvelimien osoitetta. Siis kirjoitusvirhe formatoinnin jälkeen tilejä luotaessa.
Kiitos vielä ja hyvää loppukesää kaikille.
T: JM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151439- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171066Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.60846- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770