Coolerin siiliä kokoilen ja yhdessä vaiheessa ohjeita käsketään: "Insert spoiler into the Radiating Fin until the protruding point"
Mitä on suomeksi "protruding point" tai tieto minne spoileri asennetaan?
Kysymys Xigmatekin RED SCORPION-S1283 -jäähyn asennuksesta
2
512
Vastaukset
- auttaisi
protruding point = ulkoneva piste/paikka
eli vissiin olet laittamassa kiinni sitä osaa joka passaa intel 775 kannan kanssa... siinä on sellainen pikaliitinsysteemi. Eli emossa on neljä reikää joihin pitäisi passata eräs osa. Siinä on vastinkappaleensä jotka heiluvat aika vapaasti systeemistä. Tarkasta ensin ohjeesta että jokainen näistä on oikeinpäin kierretty minkä jälkeen voit asentaa sen emoon kiinni. Jokaista tappia painetaan alaspäin niin kauan että ne menevät emon alapuolelle ja napsahtavat kenties kevyesti kun ovat kiinni. Se tappi levittää sen muoviklipsin sinne emon alle tukien sen hyvin kiinni siihen.
Varo ylisuuren voiman käyttöä kuitenkin ettei mikään osa rikkoonnu. Pikaklipsin saa todellakin auki vain kiertämällä 90 astetta toiseen suuntaan ja nostamalla jolloin sen pitäisi kevyesti irrota.- auttaisi
Tai sitten kyseessä voi olla se osa siilissä johon kiinnitetään emolevyyn sopivat osat. Tämähän on ulkoneva osa johon ne ruuvataan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940