DNA.n asiakaspalvelu onko sitä???

Otaa pattiin

Tietääkö kukaan onko DNA:lla asiakaspalvelua??
Itse oon nyt soitellut kyseiseen?? paikkaan jo 2 vrk:tta ilman tulosta Nonstop...

Eli ei sielä varmaankaan ole kukaan töissä vastaamassa?? jos klo 8 - 17 välisenä aikana ei kukaan vastaa, vaikka soitan 300 kertaa päivässä niin....

OTTAA PATTIIN.....

23

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamo

Äänestä jaloillasi ja vaihda liittymää jos et ole tyytyväinen dna:han. Yksi tekstiviesti ja liittymä vaihtuu automaattisesti... voiko enää helpommaksi tulla (vinkki) :)

• ei enää ikinä dna:ta

Irtisanoisin heti dna:n liittymäni kun vain joku vastaisi asiakaspalvelussa puheluuni! Sama homma, olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun jo 2vrk eikä kukaan vastaa! Menee hermot. Parhaillaan jonotan asiakaspalveluun, olisiko aikaa kulunut jo puolisen tuntia ja musiikki vain soi. Välillä potkaisevat minut jonosta pois... törkeää! Tästä sana kiertämään ja dna:lle ruoskaa.

• hmm.
        ei enää ikinä dna:ta kirjoitti:

Irtisanoisin heti dna:n liittymäni kun vain joku vastaisi asiakaspalvelussa puheluuni! Sama homma, olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun jo 2vrk eikä kukaan vastaa! Menee hermot. Parhaillaan jonotan asiakaspalveluun, olisiko aikaa kulunut jo puolisen tuntia ja musiikki vain soi. Välillä potkaisevat minut jonosta pois... törkeää! Tästä sana kiertämään ja dna:lle ruoskaa.

voit hoitaa myös asioimalla ko. liittymää myymässä liikkeessä! Tai jos aiot ottaa jonkun toisen liittymän, varmasti siellä hoidetaan irtisanominen myös!
        Jos asiakaspalvelu ei vastaa, jalat alle ja liikkeeseen.. siellä olevien myyjien kuuluu selvittää ongelmat siinä missä asiakaspalvelunkin. Ja jos näin ei ole, irtisanoa se ainakin!

• vielä sananen
        hmm. kirjoitti:

voit hoitaa myös asioimalla ko. liittymää myymässä liikkeessä! Tai jos aiot ottaa jonkun toisen liittymän, varmasti siellä hoidetaan irtisanominen myös!
        Jos asiakaspalvelu ei vastaa, jalat alle ja liikkeeseen.. siellä olevien myyjien kuuluu selvittää ongelmat siinä missä asiakaspalvelunkin. Ja jos näin ei ole, irtisanoa se ainakin!

eli kannattaa mielummin mennä lähimpään dna liikkeeseen eikä johonkin yksityiseen, esim. mediapuhelimeen. Saa paremmin ratkaisun liittymäongelmiin koska ne ovat suorassa suhteessa itse operaattoriin (dna ovat operaattorin omia myymälälöitä).

• 050
        vielä sananen kirjoitti:

eli kannattaa mielummin mennä lähimpään dna liikkeeseen eikä johonkin yksityiseen, esim. mediapuhelimeen. Saa paremmin ratkaisun liittymäongelmiin koska ne ovat suorassa suhteessa itse operaattoriin (dna ovat operaattorin omia myymälälöitä).

Dna -liikeet eivät ole dna:n, vaan yksityisessä omistuksessa.

• häh
        050 kirjoitti:

Dna -liikeet eivät ole dna:n, vaan yksityisessä omistuksessa.

Siis dna liikkeet kyllä on dnan omia myymälöitä, ja esimerkiks entiset Telia-myymälät ovat alunperin olleet yksityisessä omistuksessa (Tietopuhelin ja Viestituote) kunnes Telia Suomi osti ne ketjut itselleen ja muutti nimeksi Telia-myymälä. Osa noista dna myymälöistä on alunperin Telia-myymälöitä. Ja loputkin kuuluvat dna:n omistukseen.

Ei pidä sekoittaa dnan omia myymälöitä esimerkiks Mediapuhelimeen joka todella on yksityinen vaikka kovin näkyvästi on dna:ta edustava myymälä. Itseasiassa mediapuhelimella ei muita operaattoriedustuksia olekaan.

• joo
        häh kirjoitti:

Siis dna liikkeet kyllä on dnan omia myymälöitä, ja esimerkiks entiset Telia-myymälät ovat alunperin olleet yksityisessä omistuksessa (Tietopuhelin ja Viestituote) kunnes Telia Suomi osti ne ketjut itselleen ja muutti nimeksi Telia-myymälä. Osa noista dna myymälöistä on alunperin Telia-myymälöitä. Ja loputkin kuuluvat dna:n omistukseen.

Ei pidä sekoittaa dnan omia myymälöitä esimerkiks Mediapuhelimeen joka todella on yksityinen vaikka kovin näkyvästi on dna:ta edustava myymälä. Itseasiassa mediapuhelimella ei muita operaattoriedustuksia olekaan.

myymälöitä ei ole kuin muutama, siis niitä omassa omistuksessa olevia. Sen sijaan ns."fränkkinsopimuksella" toimivia myymälöitä on enemmän.

• Ottaa pattiin

Koko aamun oon yrittänyt klo 8.00 alkaen nonstop.

Nyt riitti... kertaakaan ei vastattu. eli olin 4 tuntia puhelimessa.....
      TÄÄ O TOSI ASIAKKAAN PALVELUA......

seuraava soitto onkin heti toiselle operaattorille ja liittymä meneee vaihtoon mulle riitti..

OTTAA PATTIIN

PS. JA NYT SE VASTA OTTAAKIN

• vaihtamaan

suosittelen vaihtamaan soneraan tai radiolinjaan.
        ne toimii muutenkin paremmin.
        kokemusta on kaikista kolmesta ihan riittävästi.

• Liioittelematon

Jos antamasi tiedot pitää paikkaansa, niin en edes ihmettele, ettei kukaan ole vastannut. Keskimäärin olet soittanut 2 minuutin välein, ja sen verran joutuu usein jonottamaan (heillä muistaakseni on jonotusmahdollisuus palvelunumeroissaan). Otahan rauhallisemmin, ja koita valita sellainen soittotilanne että pystyt tarvittaessa odottamaan linjalla edes tuplaten nyt käyttämäsi määrä kerrallaan.

Jos taas antamasi tiedot olivat liioiteltua, koita ensin rauhoittua ennen kuin esim. teet valituksen minnekään. Antaa melko epäluotettavan kuvan reklamaatiosta, jos siinä on tuon kaltaisia ylilyöntejä, eikä kukaan halua alkaa edes selvittää asiaa.

• sunny

Joten miten on..meniköhän viesti perille. Lähetin aivan asiallisen mailin DNA:lle että irtisanon liittymäni niin että se on voimassa enää syyskuun loppuun asti.
        Ja jopa sain vastauksen siitä että viestini käsitellään niin pian kuin suinkin(onkohan se 2viikkoa vai 2vuotta).
        Joten onko kokemuksia sähköpostin kautta irtisanomisesta..onko homma toiminut vai pitääkö ottaa kovemmat otteet??

• Ottaa Pattiin

jos odottaa langalla yli 15 min niin luulisi olevansa jo jossakin jonossa... parikertaa myös heitettiin jonosta....

Jokaisella soitollani olen ollut vähintään 10 jonosa ei kä ole tärpännyt näin siis kolmen päivän ajalta.

Jos palvelu on tämmöistä niin onneksi se on parempaa toisella operaattorilla.

Ja antamani tiedot EIVÄT olleet liioiteltuja vaan totta.

OTTAA PATTIIN - ex DNA liittymän omistaja

• a.m
        sunny kirjoitti:

Joten miten on..meniköhän viesti perille. Lähetin aivan asiallisen mailin DNA:lle että irtisanon liittymäni niin että se on voimassa enää syyskuun loppuun asti.
        Ja jopa sain vastauksen siitä että viestini käsitellään niin pian kuin suinkin(onkohan se 2viikkoa vai 2vuotta).
        Joten onko kokemuksia sähköpostin kautta irtisanomisesta..onko homma toiminut vai pitääkö ottaa kovemmat otteet??

Sähköpostitse ei voi irtisanoa liittymää, ei dna-ta eikä mitä tahansa muuta liiyttymää...
        Jonotan itse työpuolesta n.3 kertaa päivittäin dna-aspaan ja voin sanoa että jonotus aikaa on keskimäärin n.5min. Pääsette nopeammin linjoille jos valitsette kieleksi englannin tai ruotsin =)

• ilpo

Saatte noin yksinkertaisista asioista noin saatanan vaikeita?!?!? Jos ei palvelu miellytä niin vaihtakaa operaattoria, ei se nyt niin vaikeaa ole. Uskomatonta valitusta asiakaspalvelusta jos ei nyt justiin satuta sekunnin sisällä vastaamaan idioottien kysymyksiin. Vittu mitä pellejä! Mahtaakohan luottotiedotkaan olla kunnossa kun noin pitää esittää...

• Ottaa Pattiin

Liitymä vaihtui...
        Ja sekuntti sekä kolme päivää on hiukka eriasia ja kun laskee vielä mukaan kaverien ja omat aikaisemmat vastaavat kokemukset niin... Eipä mee DNA:lla hyvin

• kkk

jos olen vasta(n. kk sitten ) ottanut liittymän, onko minulla oikeutta heti irtisanoa sitä?
      ei muuten mitään, mutta toi dna ei tod toimi..kentät ilmaantuu puhelimeen millon sattuu, aspaan ei saa yhteyttä ym mutta eipä siitä haittaa ole vaikka tuollainen on, kun en kerran sitä edes käytä..
      kun nyt kerran sattuu olemaan muitakin toimivia liittymiä..

• joo

kyllä voit vaihtaa operaattoria vaikka heti. sille ei ole mitään estettä. suosittelen soneraa tai radiolinjaa. minulla on molemmat ja kumpikin toimii hyvin. yhdessä vaiheessa oli dna, mutta enää ei ole eikä tule.

• !!!
        joo kirjoitti:

kyllä voit vaihtaa operaattoria vaikka heti. sille ei ole mitään estettä. suosittelen soneraa tai radiolinjaa. minulla on molemmat ja kumpikin toimii hyvin. yhdessä vaiheessa oli dna, mutta enää ei ole eikä tule.

Älä missään tapaukses ota ylihinnoiteltua Soneraa.

Ota vaikka Radiolinja tai jos se ei kuulu niin sitten Saunalahti. Soneralle on turha maksaa mistään.

• Palvelemme teitä

Olen yrittänyt jo kaksi viikkoa päästä sinne asiakaspalveluun.Vaikka koska soittaa sinne niin aina on jonos tai sitten ei pääse edes jonoon.Joskus ei pääse yhtään mihikään,piippaa parikertaa ja puhelu katkeaa.Yleensä sielä vastaa joku ämmä ja se sanoo että palvelemme teitä mahdollisimman pian.On se raskasta kuunneltavaa pitemmän päälle.Välillä soitetaan jotain paska musaa.Ja taas se ämmä hokee sitä samaa.Huono hermoosen ei kannata olla sielä kauaa,joutuu vielä lähtemään lääkärille.Laihialaiset varmaan tykkää kun sielä saa jonottaa aivan ilmaiseksi.Kyllä se on sellainen homma, että jos tuohon ei tuu pian parannusta ,niin kyllä väki vähenee tästä firmasta.Itse liittymä on hyvä, ei valittamista, mutta on paskamaista jos on tärkeätä asiaa palveluun ,eikä sinne millään pääse.Ei sitten kuin jäitä hattuun ja soittamaan.

• Tyytyväinen

rutinaa,itse olen täysin tyytyväinen DNA:n toimintaan.

• Palve......
        Tyytyväinen kirjoitti:

rutinaa,itse olen täysin tyytyväinen DNA:n toimintaan.

Totta se on, en ole päässyt palveluun ,vaikka olen yrittänyt kymmeniä kertoja.Jonossa olen ollut 6-15min.Sitten on ruvennut vituttamaan niin paljon, etten ole jaksanut enää jonottaa.Tällä hetkellä en enää yritä sinne ollenkaan, mitta on täysi tälläiseen palveluun. Liittymän myyneestä liikkeestä sain apua tärkeinpään ongelmaan,mutta ei nekään pystynyt kaikessa auttamaan.

• jamo

ainakin kohta ellei tahti muutu. En usko että mikään firma pysyy loputtomiin pystyssä dna:n metodeilla: ensin houkutellaan järjettömillä tarjouksilla asiakkaita ja sitten kun asiakkaasta alkaa tippua tuloja, asiakas ei saa MINKÄÄNLAISTA vastinetta rahoilleen. Kyllähän tuota dnan paskaliittymää juuri ja juuri niin kauan jaksoi sietää kun kaikki oli ilmaista... Ei näin dna, ei näin...

• Starsie

Samaa olen kuullut minäkin, kaverilla on dna ja se on suorastaan mykkä. hän mailasi sinne, ja vastaus tuli, mutta pyytämäänsä saldorajaa ei ole kyllä vieläkään asetettu. (kesäkuussa tilasi sen saldorajan)... sinne saapi kyllä soitella ihan hulluna, jos siellä ketään onkaan...

Ehkä dna:n liittymien kasvaminen on aiheuttanut paljon ongelmia ja työntekijöitä on vähän... liian vähän, liian äkkiä noin nopeasti kasvoi koko dna...

Mutta, koeta kestää... tai mailaa... se kuulema toimii... tai käy dna:n liikkeessä valittamassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe