onko marmariksessa ns. suomi baareja niin kuin esim. alanyassa?
Suomi baareja?
10
3630
Vastaukset
- Anatolian ja Metropolin
baarit on täynnä suomalaisia, ja henkilökunta osaa ainakin osa suomea.
- ei ole
onneks ei juuri muita ole kuin nuo kaksi jo aiemmin mainittua.
- siinä luojaa
tarvita. Kai jokainen saa lomallaan käydä missä tykkää, kuka missäkin viihtyy.
- Ztöp
olen minäkin. Jos haluaa suomi baariin, niin eikö olis halvempaa mennä siihen lähikuppilaan kuin Turkkiin asti?? Tulipunaruusuja karaokessa ja lapparia...näin tulee uusi kulttuuri tutuksi;)
- suomi-baari
sijaitsee markkina-alueen lähellä Metropol-hotellin yhteydessä. Se olikin ainoa jonka reissulla näimme, ja kävimmekin siellä kerran karaokea laulamassa ;) baariin saa ilmaiset kuljetukset hotellilta ja takaisin.
- türkiye
on niitä, Metropol ja Anatolia, markkinatalon viekussa,pääkadun puolella... kultamokkaa ja bingoa,suomi-olutta ja karaokea..henkilökunta taitaa hyvin suomea.. sitten on Alin ja Osmanin veneretket.. Kukin tavallaan, minä matkustaisin kyllä nauttimaan turkin antimista...
- erikasson
türkiye kirjoitti:
on niitä, Metropol ja Anatolia, markkinatalon viekussa,pääkadun puolella... kultamokkaa ja bingoa,suomi-olutta ja karaokea..henkilökunta taitaa hyvin suomea.. sitten on Alin ja Osmanin veneretket.. Kukin tavallaan, minä matkustaisin kyllä nauttimaan turkin antimista...
Se on muuten Juhlamokkaa...
- jh
Se, että jotkut haluaa suomi baariin lomallaan on ihan hyvä asia. Ovatpahan sitten pois muista kuppiloista viemästä muilta tilaa, eikä tarvii kuulla sitä masentavaa päivänsädemenninkäistä.
- no hienoa hei
Sä löysit sitten lähes neljä vuotta vanhan ketjun ja ajattelit tulla kommentoimaan...
- Anonyymi
Metropol, valmistaudu. Kohta tullaan laulamaan ja juhla mokkaa ja lonkeroa juomaan. Kari Tapio rules.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788