Olut vai nainen

pa-si

Olut on parempi kuin nainen, koska...
Tiedät aina korkkaavasi jokaisen oluesi ensimmäisenä.
Olut on parhaimmillaan kylmänä.
Olut ei muutu vanhemmitenkaan kuivaksi.
Voit jakaa oluesi kavereittesi kanssa.
Olut ei nalkuta.
Korkattua olutta on helppo roikottaa mukanaan, kun työntää keskisormensa reikään. (Jos keskisormi on liian tukeva voi käyttää nimetöntä tai pikkurilliä.)
Olutta on helppo kanniskella myös kaulasta roikottamalla.
Olut ei kysele menemiäisi eikä tulemisiasi.
Olut ei saa koskaan päänsärkyä.
Oluella ei ole sukulaisia, saati anoppia.
Olut ei juttele muiden oluiden kanssa juomataidoistasi.
Kun olet käyttänyt oluen loppuun voit aloittaa heti uuden.
Olut ei vaadi sinua höpöttämään joutavia juomisen jälkeen.
Jos olut väljähtyy tai käy happamaksi se on helppo kaataa viemäriin eikä kukaan huuda perään.
Olut ei kysy kesken lätkamatsin: "Miksi tuolla raitapukuisella ei ole omaa mailaa?"
Nykyaikainen oluenpaneminen on erittäin hygieenistä puuhaa.
Olut on helppo avata vaikka pöydän reunaa vasten.
Olut ei vaadi sinua olemaan täsmällinen.
Olut ei valita, että henkesi haisee oluelta.
Ainakaan suomalaisessa oluessa ei ole pohjasakkaa.
Olut menee pieneen tilaan.
Useitakin oluita on helppo kuljettaa kerralla mukanaan.
Jos olut pääsee tilapäisesti loppumaan, löytyy aina jostakin kaveri, joka antaa omaansa.
Olut ei juokse vieraissa.
Olut ei vaadi mitään lupauksia ennen kuin suostuu korkattavaksi.
Oluella ei ole vaihdevuosia.
Jos useita oluita on koolla samanaikaisesti, ne ovat aina hiljaa.
Olut ei rupea puhumaan avioliitosta seuraavana aamuna.
Kun olut kuohahtaa, se on vain hyvä merkki.
Oluella ei ole mitään estoja.
Olutta on kevyt kantaa vaikka itsekin olisi mäiskeessä.
Oluesta on mukava nauttia isollakin porukalla.
Oluesta ei saa... sukupuolitauteja, elatusmaksuja, satiaisia.
Olut on hiljaa silloin, kun siltä ei mitään kysytä.
Olutta ei tarvitse syöttää eikä juottaa.
Olut ei odota, että muistaisit kuinka te tapasitte ja missä.
Oluesta pystyy nauttimaan täysin velttona ja rapakunnossakin.
Olut ei ikina heittäydy feministiksi.
Olut ei... itke, kikata, hihita, jäkätä.
Jos olut on liian nuorta siitä ei saa muuta kuin korkeintaan mahansa kuralle.
Olut ei ikinä oksenna sänkyysi.
Olut ei vaadi sinua luopumaan... vanhoista kavereistasi, pubi-illoista, vanhasta talvipalsastasi, miestenlehtien lukemisesta.
Olut on aina märkää.
Olut ei ole kiinnostununt vaatteista.
Olut uskoo kaiken mitä sille sanoo.
Oluelle sen koko ei tosiaankaan merkitse mitään.
Jos oluen panee kaappiin, se pysyy siellä kunnes otat sen pois.
Olut ei halua ajaa autoasi.
Olut on aina hintansa väärtti.
Oluella voi pestä hampaansa.
Oluella ei koskaan ole... rintatoppauksia, peruukkia, tekohampaita, psoriasista.
Olut ei osaa sanoa ei.
Olut ei koskaan tule uskoon.
Oluella ei ole mustasukkaista aviomiestä tai entistä poikaystävää.
Olut ei pane pahakseen vaikka asuntosi lattialla lojuisi muita käytettyjä tai käyttämättömiä oluita.
Olutta nauttiessa ei tarvitse välttämattä seistä.
Olut ei ikinä rupea väittämään... että sekin on ihminen, että silläkin on tunteet, että sitä on loukattu oluena.
Oluesta nauttiminen käy televisiota katsellessakin.
Olut antaa aina kaikkensa.
Jos joku olut ei miellytä, sen voi vaihtaa toiseen vaikka kesken juomisen.
Olut ei ole koskaan... tyhmä, koppava, kiukkuinen tai sairas.
Olut ei vaadi sinua mukaansa taidenäyttelyihin tai katselemaan vanhoja Renoirin mustavalkoisia elokuvia.
Olutpullon reikä ei veny kovassakaan käytössä, vaan pysyy aina samankokoisena kuin ensimmäiselläkin kerralla.
Entiset oluesi eivät taatusti soittele sinulle yöllä.
Yli-ikäinenkin olut on ihan mukiinmenevä, jos sitä on pidetty pimeässä.
Olut ei kilju (kilju ei ole olutta).
Olut ei inhoa vanhoja kavereitasi.
Oluen kanssa puuhatessa sattuu aina jotain, mikä naurattaa seuraavana aamuna - tai viimeistään kuukauden kuluttua.
Olueen voi aina luottaa.
Oluen mielestä mielipiteesi eivät koskaan ole sovinistisia.
Jos olut ravintolassa sattuu kaatumaan lattialle, tarjoilija siivoaa sen pois ja tuo tilalle uuden.
Olut ei koskaan lähde baanalle "oluiden kesken".
Olut ei hanki kissaa tai koiraa neuvottelematta siitä ensin kanssasi.
Jos lähdet matkoille voit olla jokseenkin varma, että löydät melkein paikasta kuin paikasta yhtä auliin ja hyvän oluen kuin mihin ole Suomessa tottunut.
Olut ei koskaan kutsu miehekästä mahaasi möhömahaksi.
Olut ei ryhdy yhtäkkiä siirtelemaan huonekalujasi pois niiden tutuilta paikoilta.
Mielenkiinto olueeseen vain kasvaa iän myötä.
80-vuotiaskin pystyy helposti nauttimaan oluen tai kaksi illassa.
Olut ei ajele kainalokarvojaan parranajokoneellasi.
Jos olut kihahtaa päähäsi, se ei johda elinikäiseen katastrofiin.
Olut ei heikkonakaan hetkenään rupea muistelemaan, mitä satuit sanomaan jonkin riidan yhteydessä puoli vuotta aikaisemmin.
Jos olutta juo tarpeeksi siitä tulee känniin.
Ja mikä parasta: Kun olet käyttänyt oluesi loppuun, tyhjästä kuoresta saa kaupassa vielä 10 senttiä!

13

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • listastasi

      Olut kusettaa aina. Nainen sen sijaan ei.

      • kyllä nainenkin

        osaa kusettaa. Menee rahat ja passit hyvin helposti.
        Ero on lämpömittarissa. Olut otetaan kylmänä ja nainen kuumana.


      • Palomies 112
        kyllä nainenkin kirjoitti:

        osaa kusettaa. Menee rahat ja passit hyvin helposti.
        Ero on lämpömittarissa. Olut otetaan kylmänä ja nainen kuumana.

        naisella? Kumpikin vie omaisuuden. :)


      • Eroa on
        Palomies 112 kirjoitti:

        naisella? Kumpikin vie omaisuuden. :)

        ...jos pelastuslaitos on riittävän nopea...... :)


    • Oluen ystävä

      Onhan se hyvä että joku tykkää jostakin, eihän kaikkia voi miellyttää.
      Tämä Pasi on selvästi miehiin menevä. ;)

      • waan pasi harrastaa kierrätystä?
        mikä tuntuu olewan enemmänkin miehinen harrastus :=)


    • Jorma 67

      Mutta eihän sitä moottoripyörä poliisia karkuun päässyt.Naama punaisena mulle karjumaan,että nyt pitää olla hyvä selitys tai kortti lähtee välittömästi.Noo, sanoin että eukko läks pari vuotta sitten poliisin matkaan, ja aattelin että nyt,piru vie sitä ollaan palauttamassa.

    • olvi 3

      Asiaa.

    • NÄIN ON....

      SIINÄ TOSI MIEHEN EVÄÄT

      • tosimiehen

        liioittelu huomioidaan,niin jäljelle jää vain karjalaa,äiti ja nykkkikyllikki...


    • Erkki-57

      jo loppui moni murhe.

    • Daala

      osaatte jouda.

    • Anonyymi

      😂😀🤓😭😎🤩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe