Hieman epäselvää toorisista piilolinsseistä. Onko piilolinssien akseli ja syliteriarvot samat kuin silmälaseissa? vai onko ne piilolinsseissä pienemmät arvot kuten vahvuus on pienempi piilareissa kuin laseissa.
tooriset piilolinssit
2
389
Vastaukset
- Nimetön
Vaikka tilaisit netistä linssejä, niin ensimmäiset kannattaa sovittaa optikolla.
Itselläni piilolasit ovat kompromissi. Toisella linssillä näen hyvin kauas ja toisella kohtuullisesti lähelle. Vain toinen silmäni tarvitsee hajataiton korjauksen.- Meemu
Mulla on hieman eri arvot piilolinsseissä kuin silmälaseissa. Ja edellistä vastaajaa peesaan, eli ehdottomasti kannattaa kokeilla optikolla (piilarit tilaan toki minäkin yleensä netistä, ja ovat edullisempia kuin optikolla).
Mullakin on toorinen linssi vain toisessa silmässä. Mulla on kyllä hajataittoa molemmissa, mutta silmäni toimivat eriparisesti (vain toinen silmä on aktiivinen kerrallaan, vaihtuvasti). Toorinen linssi on tuossa joka on yleensä aktiivinen. Ja olen kyllä kuullut muiltakin, että monesti pärjää kun vain toisessa on toorinen linssi. Tämäkin tietty on yksilöllistä, ja optikko kyllä tietää mikä on kenellekin parasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962