Että te hevari, punkkari, räppäri, rokkari, metallisti, gootti, emo ym. pojat jotka kuuluu johonkin tälläseen "tyylilokeroon" niin ihastutteko yleensä omantyylisiinne (hevarit hevareihin) tyttöihin vai saattaako olla että vaikka gootti ihastuu räppäriin tai ihan tavalliseen "h&m tyttöön"?????
Kysymys
13
915
Vastaukset
- Näin minulla..
Sinäänsä en kuulu mihinkään ns "lokeroon",mutta en usko että sillä on mitään väliä. On aika tyhmää jos jollain menee jotenkin että "toi on ihan mahtava tyyppi,hellä,kiva,komea/kaunis,mutta ei se oo gootti,en mä voi siitä tykätä".
Tai sitten ollaan jo tosi tyhmiä. naurettavaahan se olisi. Mutta,pakko myöntää että onhan se kyllä vähän niin että monet tekee sen silti.Veikkaisin et gootit löytää gootin ja hevarit hevarin myös siks et nää tietyissä "lokeroissa" olevat tyypit taitaa kuitenki liikkuu myös samois paikois :)
- asdasdasdads
ulkonäköön ihastuu, luonteeseen rakastuu, näin se on ja tulee aina olemaan. Ja miksei voisi ihastua toisen "lokeron" tyyppiin vaikka itse olisi eri lokerosta? ihan mistä tykkää, se on jokaisen oma asia, ei ole mitään sääntöjä
- hrrrrddr
Se on niin vaihtelevaa. Kaduilla näkee vaikka millasia pareja. Rokkarilla vieressä joku samannäkönen, tai sit usein myös niiiiin erilainen kuin olla voi, joku blondi liisa tai tavis naapurintyttö. Ihan tosi!!
Sun ei kannata ruveta kenenkään pojan takia tyyliä muuttamaan, koska siinä on niin suuri riski, että hänen naismakunsa onkin jotain aivan muuta kuin hänen oma vaatemakunsa. Muuta en osaa auttaa.- oejtwptoj
...ihmiset ihastuvat samanoloisiin ihmisiin kuin he itse ovat. Tai musta ainakin kaikki parit jotenkin sopivat yhteen (myös ulkonäöllisesti). Harvemmin näkee sellaisia yhdistelmiä, että pistää oikein miettimään ja ihmettelemään.
- hrrrrddr
oejtwptoj kirjoitti:
...ihmiset ihastuvat samanoloisiin ihmisiin kuin he itse ovat. Tai musta ainakin kaikki parit jotenkin sopivat yhteen (myös ulkonäöllisesti). Harvemmin näkee sellaisia yhdistelmiä, että pistää oikein miettimään ja ihmettelemään.
No noin sen minunkin mielestäni "luulisi" menevän... Mutta meil päin tilanne on kyllä aivan toinen. En mä kiistä, etteikö samanhenkisiä parejakin olis. Onhan niitä. Ja en kyllä rehellisesti sanottuna ole koskaan nähnyt niin radikaalia paria kuin gootti hoppari =
- riipppuuuuuuu
oon nähny monia kertoja sellasia pareja et toinen on esim joku hoppari ja toinen rokkari. et en usko monellekkaan ihmiselle oman tyylin olevan mikään sellanen et poika/tyttöystävän on pakko pukeutua samantapaisesti. viime viikolla näin vähään aikaan kummallisimman parin kävelevän käsikkäin : tosi kaunis goottineito hyvin tavallinen ehkä nörtähtävä ja ei niin komea nuori mies
- --------
Aika usein tuolla kaupungilla tulee vastaan pareja, jotka erottuvat vaatetukseltaan selvästi toisistaan. Neutraalisti pukeutuvia näkee hevarien kanssa jne. Ihmistenhän kanssa sitä seurustellaan eikä musiikkimaun, joten ei siinä mitään ihmeellistä ole.
- ...
Categorized: NoFuckingLifeAndSlightlyNerdy
Voisin toki-doch ihastua samanlaiseen tyttöseen. - Klaf
Minut luultavasti voisi luokitella ja kyllä luokittelenkin itseni metallistiksi. Voin tuohon sanoa, että haluaisin kyllä ihastua toiseen metalli ihmiseen, sopivaa ei vain ole tullut kohdalle. Eniten vaikuttavat muut ominaisuudet, ei se miten pukeutuu ja mitä kuuntelee. Ihastuksiin kyllä mahtuu rokkaria, naapurintyttöä ja hopparia.
- fareawe
ei nyt niinkään, ei minulla riipu tyylistä voinko ihastua.. tietenkin etsin tietynlaista, mutta jotenkin sitä usein ihastuu ihan johonkin muuhun :D
- asiaan_____
Ite olen hoppari tai ainakin kuvittelen olevani.Kiinnostuksen kohteena ovat yleensä nämä ''h&m tytöt''. Toivottavasti auttoi
- +-0
Ei taida olla tyylillä väliä, kun puhutaan aidoista tunteista. Kun sen ihastuksen kohtaa, niin sen tuntee, ei väliä sillä mitä tyyliä hän edustaa. Toki ulkonäöllä on suuri vaikutus ensivaikutelmaan -> ihastumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070