Mulla ois tässä pieni ongelma johon tarvisin kipeästi apua. Kavereiden kanssa ollaan kuvaamassa eräänlaista lyhytelokuvaa mutta äänityksestä ei tule suoraan sanottuna mitään. Ollaan yritetty hoitaa äänitys aivan tavallisella kameraan kytketyllä karaoke käyttöön tarkoitetulla mikillä (Philips SBC MD110). Läheltä äänittäessä äänenlaatu on ihan kiitettävä mutta kun yrittää vähän kauempaa äänittää niin silloin ääni on yhtä tyhjän kanssa. Eli voisitteko joku ystävällisesti kertoa minkälainen mikki olisi sopiva tällaiseen videokuvaus/elokuva äänitykseen. Meillä on sen verran intoa tähän elokuva hommaan että ei olis kiva jos se kaatuisi siihen että ei ole kunnon mikrofonia.
Äänitysmikrofoni
apuva kaipaava
2
1165
Vastaukset
- CVI
Teillä on ilmeisesti nyt dynaaminen mikki ja pitäisi olla kondensaattorimikki. mailaa [email protected] jos haluat vuokrata oikeanlaisen mikin.
- MikkiNikki
Yleensä elokuvien tekemisessä käytetään ns. haulikkomikkiä.
Tuolla on ihan mielenkiintoista tekstiä äänittämisestä.
Itse käyttäisin lisäksi erillistä digitaalista tallenninta ja editoitaesa laittaisin äänet mukaan. (itse käytän tuohon zoom h4n -laitetta)
http://www.sound.werk23.org/suuntakuviot.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845